abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:13:41 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97679129
Hier kun je niet dansen als je geen rok aan hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97688625
_O-

Geniaal :D

Ow Jore, jat Lieuwe ook altijd je brood? Leander laat het liefst zijn eigen brood liggen en gaat er dan met Tara zijn brood vandoor. Vooral's ochtend kan Tara dat NIET hebben _O-

Leander is niet ziek genoeg van zijn waterpokken om zich er aan over te geven en te gaan liggen, wél ziek geneg om al sinds maandag non-stop te huilen en te jammeren :o Volgens mij heb ik hem nog geen 5 minuten blij gezien overdag.
En dan huuuuuu ;( en je dan aankijken met zo'n hoofd van 'zie je wel dat ik huuuuu doe? Met zo'n half lachje :X
En als je dan zegt, houd eens op met dat gehuuu, gaat hij wél keihard brullen :')

Ik vertel hem altijd dat hij bést mag huilen, als hij verdrietig is, of boos, maar de hele dag jengelen vind ik echt vervelend. Maargoed, hij voelt zich wrs ook niet echt fantastisch ;)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:58:29 #103
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97688650
Yade vindt ook dat je alleen kan dansen met een rok aan. Ze wil dan ook geen broek aan. :+

Ach zijn die waterpokken nog niet over? :( Hoelang duurt dat eigenlijk?
pi_97688674
Dag of 10? het is zondag begonnen en het ergste hebben we nu wel gehad.
Maar Florian is 2 weken eeredr begonnen dan Leander en die zit nog steeds onder de stippen en korstjes :+ Hij heeft er echt geen last meer van :)
pi_97688698
Free, is dat jengelen en piepen niet ook een fase?
Mirte heeft dat een tijdje heel veel gedaan, Het is nu wel weer beter gelukkig.

Hier gaat dansen ook bij voorkeur met een jurk of rok!!
Fake it till you make it...
pi_97688738
Ja, hij heeft het ook wel eens een tijd 'zomaar' gedaan, maar niet zo extreem hoor ;)

Ik merk wel dat ik nu het lijntje wel iets korter moet houden. Pas niet bij me :o
Leander heeft gisteren 6!!! keer een beker omgegooid. toen was ik er zo zat van dat ik om 16:00 gezegd heb: Nog één beker om en je krijgt de rest van de dag alleen maar water.
Die gooide hij ook om :')
Dus water toen hij meteen weer om drinken vroeg. Hij woest, draait bewust zijn beker om en zegt: zo! nu mag ik sinaasappelsap!
En toen zat hij op de gang :+
Vandaag gaf ik hem een beker drinken met de mededeling: één beker om en de hele dag alleen maar water hè?
hij knikte en er zijn al 2 bekers goed op :)

Maar serieus, tuuuuuuuuut
pi_97689191
Waaah, nieuw offensief: bij mama gaan staan en dan met je kiezen knarsen en dan kijken of ze ook gillend gek wordt :X
Nouja, uiterlijk niet :+ Dus hij heeft er niks aan.

Wat doe je daar nou mee? Een peuter die voortdurend zijn best doet om op al je knopjes te drukken? En echt gewoon om de reactie?
Reageren werkt niet, want dat was de bedoeling, negeren werkt niet, want hij gaat daarvoor te ver over mijn grenzen, onhoudbaar als ik het negeer.
De behoefte erachter kan ik niet snappen, misschien aandacht, maar alle enorme voorraden aandacht die hij nu op de 'normale' momenten krijgt lijken geen zier te helpen. Hij krijgt écht niet te weinig aandacht momenteel...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:38:49 #108
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97689209
Oh Free, ik moest nu wel een beetje grinniken om die boef van je, maar geloof dat het me flink zou irriteren...
Net als Maarten die vorige week zaterdag in het winkelcentrum alleen maar kon huilen, gillen, krijsen en op de grond liggen omdat hij niet wilde lopen (en wij niet willen tillen). Niks hielp, negeren (meneer blijft huilen), zelf weglopen (meneer staat op en loopt bewust de andere kant uit naar de uitgang), uitleggen (hij blijft huilen), boos worden (idem). Dus toen maar opgepakt en meteen naar huis gegaan en uitgelegd dat wanneer hij alleen maar kon huilen hij vast moe zou zijn en dus naar bed ging om te slapen. Ondanks dat het net lunchtijd was, heeft hij 2 1/2 uur geslapen en daarna een broodje gegeten...

Net je laatste berichtje gelezen, en helpt meteen afleiden met iets anders te gaan doen?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97689273
nee :P
Hij laat zich niet afleiden en als hij zich wel laat afleiden gaat hij op de nieuwe plek iets doen wat niet mag, of schreeuwen, ofhuilen, of huuuuuuuuuuu jengelen.
Dat huuu jengelen doet hij dus echt de hele dag :X

En ik kan best goed tegen een jankdag momenteel, zit zelf goed in mijn vel, dat helpt ;)
Maar hij is vanaf zondag nog geen 5 minuten 'gewoon' geweest, En natuurlijk voelt hij zich vervelend en met lamlendig tegen mij aanhangen is niks mis.
Maar hij wordt gewoon compleet obstinaat van zich niet helemaal ok voelen blijkbaar.
en zondag had ik er geduld mee en maandag en dinsdag en woensdag en donderdag (21...22....23...) en vrijdag (321....322....323.....324....)
Maar nu is het een beetje op. :@ Ik kan geen ;( huuuuuuuuu ;( meer horen :@

Ik kom zeg maar in het stadium dat als hij nu plotseling iets échts vervelend zou doen dat ik héé'l hard ga schreeuwen vrees ik :@
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:55:02 #110
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97689386
Gewoon even wegzetten als er gehuu'd word en zeggen dat je hem pas begrijpt als hij normaal praat. K. had hier zo'n periode dat ze zgn over haar toeren was compleet met nepkokhalzen en dergelijke en als E. dan tegen haar praatte kon ze meteen normaal praten. Daar zijn we nooit in meegegaan in ieder geval...
pi_97690093
Dat ben ik nu aan het doen, maar het is al een week zo frequent dat ik dan blijf afwijzen...
En dan gaat hij héél hard huilen.
En dan komt hij weer terug... inclusief huuuu.
Tegen Tara doet hij inderdaad normaler :') Nog niet ok, maar beter.

Ben net maar even uitgebreid onder de douche gestapt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:02:09 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97690320
Free ik heb helaas geen advies voor je. Kan alleen maar zeggen dat ik het helemaal begrijp. Hier gaat het namelijk al een paar weken net zo (huuuuuuuuuuuuh :X }:| )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:26:13 #113
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97690892
Ik deed ook wel eens mee. Als ze wat vroeg dan zei ik huuuu huuuu huuu en dan werd ze boos! Maar hou vol het is een fase het gaat echt voorbij alleen begint nr. 2 er nu mee soms en dat pakken we gewoon hetzelfde aan al kan je die echt afleiden met een flinke kietelbeurt en dan is ze het ook meteen vergeten zeg maar waarom ze uberhaupt aan het huuu'en was.

Sterkte in elk geval want ik kan me wel vinden in je frustratie en ben ook weleens een blokje omgegaan als manlief thuis kwam. Afgelopen week nog :@ ze waren alletwee zo verkeerd dat ik toen hij thuiskwam het eten op tafel heb gezet en naar de Makro gegaan ben (stond al op de planning) en toen ik thuiskwam sliepen de dames en de andere dag waren ze poeslief.
pi_97692019
wij zitten ook in die fase free, beetje deedee van dexter.
Bloed onder je nagels.

mijn telefoon pakken, vraag ik of ik hem terug kan krijgen en dan smijt ze m met een rotgang door de kamer. zo gaat het met heel veel dingen.. dan zet ik r in de hoek :') waar ze op d egrond luidkeels liedjes gaat gillen.. anyway niets helpt echt, dus ben bang dat ik er gewoon doorheen moet en consequent die hoek moet blijven gebruiken. Misschien vindt ze t niet erg, maar dan weet ze wel dat ik het echt niet leuk vindt wat ze doet.

misschien moet ik heel hard gaan huilen als ze stout is :+
pi_97692040
daarbij, als ik in mijn omgeving kijk bij kindjes van diezelfde leeftijd van anderen, dan is Elin nog een engel.
buurmeisje mag wmb lekker thuisblijven, snertkind :P schoppen slaan duwen bijten gillen gooien springen en niet luisteren
pi_97692589
krengetjegedrag --> tsjek.

alle klassiekers komen voorbij zeg maar :') daar kan ik uren over uitweiden, of het kort houden. broertje pesten, andere kindjes opzijduwen als er een nieuw speeltje is op de psz (en ze komt er mee weg he! de andere kindjes gaan allemaal opzij voor de dame). ik heb het zelfs maar ff met de juf besproken, want de dame is echt een potentiele pestkop :o heb ik dus geen trek in. dus ik ben de laatste weken wel een beetje van de harde lijn zeg maar. we hebben geen vaste strafhoek, ik zet haar gewoon in een willekeurige hoek met de rug naar ons toe }:| en poets wederpoets doet het goed hier. dus als ze staat te gillen "IK WIL NIET <insert random dagelijkse bezigheid>" kan ze uitgelegd krijgen dat mensen het niet waarderen als ze zo tekeer gaat en krijgt ze ook gewoon niet waar ze zo over gilt. punt uit. beetje gillen tegen mama werkt niet hier :N

wat wel werkt voor mij is zelf rustig blijven en er gewoon niet teveel op ingaan buiten de mededeling dat ik het niet accepteer. dit, gecombineerd met wat extra 1 op 1 bezigheden met ons (met mij winkelen in assen en/of naar de bieb. boodschappen met papa) houdt de boel wel redelijk in het gareel

maarruh; er komen plasjes in het potje *O* zelfs al een keertje gepoept!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97694865
Wat een bengeltjes zeg.. Chris heeft wel een humeurtje af en toe, even wat ondeugender dan anders. Maar nog steeds ons engeltje als ik andere verhalen hoor :P

Nu een weekend bij mijn ouders (ik studeer, zij passen op Chris+2 familiefeestjes). Peuter vindt het niet erg. Ik mag hem niet eens meer in bed stoppen, uit bed halen etc.. Beppe moet steeds met hem spelen.
En hij is nu weer 3 nachten droog. 1e nacht de luier vergeten. De andere 2 nachten 's ochtends een droge luier. Nu heb ik hier geen matje, dus vannacht weer met luier. En dan daarna thuis zonder. Al wil hij hier wel zonder, en thuis niet. Begin toch te twijfelen of het toch meer -niet willen- is ipv - niet kunnen- :{
pi_97696859
Hmzz, Elin roept de hele tijd dat ze een Jommen is, en dat ze thomas heet

what the :x

:P
pi_97707144
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
pi_97708610
Whehehehe. Blauw! O+
pi_97708711
Freecell, ik zou het kind aan papa geven, zelf even wat leuks gaan doen en vooral: wachten op betere tijden. Hier kan je niet tegen op-voeden ( :P ). Waarschijnlijk gaat het straks gewoon weer beter als hij zich niet zo ellendig meer voelt.
pi_97708787
't slaapt ;)
Onder het eten (om 18:00) in slaap gevallen, slapend omgekleed en in bed gelegd.
Stilte.....
Hij is dus ook gewoon zelf heel moe.
pi_97712556
Ik had al gehoopt dat hij zou slapen om 20:36 uur, maar ik wilde je mijn advies toch niet onthouden :7 . Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter!
pi_97726799
elins paps was vannacht naar een concert dus heb ik stiekem mijn dreumes uit r bed gestolen en naast mij geplempt O+
dat blije snoetje vanmorgen O+ (en ze maakte me vannacht nog even wakker met 'wat is dat?!' ik had even de ventilator aangezet ivm heet!
  zondag 5 juni 2011 @ 18:49:28 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_97748206
Hullo! 8-)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 5 juni 2011 @ 21:12:48 #126
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97757281
En weer welkom Memmel :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97757581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
smeerlappert
Wat een moppie O+
hihi Blauw
  maandag 6 juni 2011 @ 09:36:29 #128
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_97776169
He memmel, welcome back ;)

Hier een weekend overleeft. Chris heeft zich prima vermaakt. Gisteren op het familiefeestje (mijn oma was jarig) heeft hij een vriendje gemaakt. Ons chrisje dat vaak toch bij me op schoot kruipt bij vreemde mensen, ging nu lekker rondwandelen, met dat jochie spelen, door de regen en plassen rennen, en gewoon vrolijk zijn.. Heerlijk zo'n dag. Dan maak ik me gelijk weer minder zorgen over de basisschool straks.. :Y
pi_97829652
Vanmorgen een zeer humeurige peuter uit bed gehaald... breng haar naar de gastouder en ze gaat daar ff lekker over haar nek :{.
Dus die heb ik maar weer mee naar huis genomen... ze had in elk geval weer veel meer praatjes dan vanmorgen...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:04:28 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97830131
Aggos, wat sneu! Maar wel fijn dat ze zich daardoor wat beter voelde. :Y

En kijk eens hoe leuk!
Deze kwam net langs op twitter (Thanks Macka! ;) ):

Een kartonnen huisje waarbinnen je kindje op z'n gemak op het potje kan zitten zonder zich bekeken te voelen! _O_ O+
Echt stoer bedacht! :Y

quote:
KidZpiration heeft begin van dit jaar een nieuw (Frans) product naar Nederland gehaald. 'Ma Cacabane', "het kleinste kamertje" van Nederland gemaakt van karton (60 x 60x 112 cm), voor dreumesen/peuters en hun potje.
Het concept is bedacht door twee vaders die hun kleintjes graag op een respect- en tegelijkertijd humorvolle manier wilden stimuleren en helpen bij het zindelijk worden. Die humor vind je niet alleen terug in de grappige woordspeling in de naam van het product (Caca = frans kinderwoord voor poep, en cabane betekent hutje/klein huisje), maar ook in de verdere vormgeving.
Bron: Peuteren.nl
Meer informatie over verkoopadressen: http://www.kidzpiration.nl/

Ik vind het bijna jammer dat Sasha al zindelijk is. Nu is het wachten op Oscar. ;)
pi_97830206
Dus daar zat duidelijk wat dwars Nijna.

Grappig ding BE. Die stond ook in 101 woonideeen. Ben alleen bang dat het zo'n ding is dat overal verschrikkelijk in de weg staat.

Hier is de zijkant uit het ledikantje (ikea) 'Bedje voor grote jongens' aldus meneer O+ Hij gaat nog wel een beetje spoken in zijn slaapkamer maar behalve zijn bed een kledingkast (waar hij geen interesse in lijkt te hebben) staat er niks in zijn kamer. De klink andersom gezet waardoor hij zijn kamer niet uit kan. Het gaat boven verwachting. Gisteravond keek ik na een uur en lag hij lekker in zijn bedje te slapen. Voordat ik ging slapen nogmaals gekeken en toen lag hij midden in zijn slaapkamer op de grond, lekker op de vloerbedekking te slapen. _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:45:56 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97831203
AAAAAAAAAAHHH...

"Mama, wat doe je?" x1000 per dag.
"Mama, waar [insert naam]? Na 5 minuten zelfde vraag.. x500 per dag.

Ik mis alleen nog "Waarom?"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:56:08 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97831459
Hoe herkenbaar! :Y En ook echt aan je kont geplakt zitten en overal achter je aan lopen! :o
En ik kan daar zo slecht tegen. :@
Waarom hebben wij trouwens wel hoor! :Y Komt vast nog! *)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:58:02 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97831513
Ja BE! JA!

Jen loopt dan dus de hele tijd achter me aan. Mama wat doe je? Mama is aan het afwassen schat.. En nog geen minuut later: Mama wat doe je? Jen daar heb ik net antwoord op gegeven, wat is mama aan het doen? "Afwassen, waar is papa?"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:03:39 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97831633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ja BE! JA!

Jen loopt dan dus de hele tijd achter me aan. Mama wat doe je? Mama is aan het afwassen schat.. En nog geen minuut later: Mama wat doe je? Jen daar heb ik net antwoord op gegeven, wat is mama aan het doen? "Afwassen, waar is papa?"
:D Ik lig echt in een deuk hier, het gaat bij ons exact zo!

Wat is dat?
Dat heb je gisteren aan papa gevraagd, weet je nog wat hij zei?
Ja, dat is voor eten te raspen.
Ja, heel goed van je, idd om eten te raspen.
Maar waarom dan?

Wat gaat papa doehoen?
Ehm... dat moet je aan papa vragen, ik weet het niet.
Papa, wat doe jij?
Papa gaat even plassen.
Mamaaaa, papa gaat plassen
Fijn om te weten schat. :') Ga je nu even spelen?
Nee. Wat doe jij?

:X :X
pi_97831723
:D

Sorry, moest als meelezer even reageren, dit is té grappig. _O- En lief. O+
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:14:09 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97831927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ik lig echt in een deuk hier, het gaat bij ons exact zo!

Wat is dat?
Dat heb je gisteren aan papa gevraagd, weet je nog wat hij zei?
Ja, dat is voor eten te raspen.
Ja, heel goed van je, idd om eten te raspen.
Maar waarom dan?

Wat gaat papa doehoen?
Ehm... dat moet je aan papa vragen, ik weet het niet.
Papa, wat doe jij?
Papa gaat even plassen.
Mamaaaa, papa gaat plassen
Fijn om te weten schat. :') Ga je nu even spelen?
Nee. Wat doe jij?

:X :X
_O- _O-

Memmel, welcome back!

DF wat fijn dat het zo goed ging met Chris afgelopen weekend! ^O^

Estrys, wat goed van Seb!! ^O^ Jullie gaan het racebed niet op zn kamer zetten? Of later?

Nijna, beterschap voor de kleine meid!

Bij ons zijn ze vooral "ruzie" aan het maken. Twan met Lennon, Lennon met Twan... zo irritant. En luisteren ho maar!!
Make love, not war ☮
pi_97832206
Later als hij groot is Diaan, dan is dat bed wel een keer af. }:|
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:29:51 #139
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97832438
Op het moment is het hier tien keer per dag "Mamma, welke dag is het vandaag?"

Gister was ze zo lief dat ik tot tranen geroerd was. (En dat ben ik niet snel)

Jasmin zat in de wipper op de bank, stukjes brood te eten en Yade zat achter de wipper met haar knuffels te spelen. Opeens kijkt ze om het hoekje van de wipper naar Jasmin en pakt haar handje beet. Ze geeft haar een kus op haar hoofd en zeg "Jasmin, ik wil wel je vriendje zijn hoor!"
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:31:15 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97832479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef Estrys het volgende:
Later als hij groot is Diaan, dan is dat bed wel een keer af. }:|
:D Hij is dus nog niet af... -O-
Make love, not war ☮
pi_97832573
Ze heeft tot nu toe redelijk praatjes, wilde koekje, chips, knijpfruit...
Hoop dat dit het dan was...
pi_97833972
Oooow Silmarwen, wat lief zeg O+

BE _O-
Dat is bijna letterlijk wat hier gebeurt :')

Hier nog steeds een rothumeur trouwens :X Al sinds de waterpokken begonnen niet meer dan maximaal 3 minuten brul-gil-jank-jengel en krijsvrij... Pffff.

Langzaam ga ik bijna hardop tuuuuuuuuuut roepen :')
pi_97834642
Oe dat is niet fijn freecell. Ik kan daar ook slecht tegen. Maar meestal duurt zoiets max een weekje en dan is alles weer koek en ei. Iets om je aan vast te houden ;)
pi_97834777
Hier duurt het meestal ook niet lang, maar het gaat hier nu nog niet de goede kant op :+

Nu even de anderen (ook oppasuk) in bed gelegd en hem voor de tv gezet, oef, dan voelje pas hoe moe je daar van wordt :D
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:17:24 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97835601
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
smeerlappert
hihi! :D O+
(maar wel wat verdacht dat je 't filmpje niet in kleur toont. ze had vast gewoon echt een blauw ijsje! :P )
in de haak.
pi_97836859
Elin met haar twee ijsjes :9 Wat heeft ze mooi haar O+
pi_97839079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef trui het volgende:

[..]

hihi! :D O+
(maar wel wat verdacht dat je 't filmpje niet in kleur toont. ze had vast gewoon echt een blauw ijsje! :P )
shhht :P

ik deed t meer omdat ze er nogal meer dan goor uitzag, rode vlekken overal en aarde in r gezicht etc. dit leek wat subtieler :+

en ze heeft zoveel haar, t is al dikker dan mijn haar..dat heeft ze mooi van r paps O+
pi_97839860
Peuter ligt te slapen op de bank O+
pi_97839960
Elin knap koppie O+ en ik zie zo goed dat ze maar weinig scheelt in leeftijd met Seb. Volgens mij gaan ze zowat gelijk op.

Seb was vorige week heel blij met een 'cadeautje' nou ja het was huisstijlmeuk van papa's werk, maar ja hij zag een 'dootje' Zo goed opgevoed ook, 'alsteblieft, dank' :D En op 1.12 hoor je waar hij vandaan komt, een echte Ossenaar :+

pi_97839972
mijne ook O+
dus ik ga ff lekker een aflevering van true blood kijken

en straks stroganoff maken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')