krengetjegedrag --> tsjek.
alle klassiekers komen voorbij zeg maar

daar kan ik uren over uitweiden, of het kort houden. broertje pesten, andere kindjes opzijduwen als er een nieuw speeltje is op de psz (en ze komt er mee weg he! de andere kindjes gaan allemaal opzij voor de dame). ik heb het zelfs maar ff met de juf besproken, want de dame is echt een potentiele pestkop

heb ik dus geen trek in. dus ik ben de laatste weken wel een beetje van de harde lijn zeg maar. we hebben geen vaste strafhoek, ik zet haar gewoon in een willekeurige hoek met de rug naar ons toe

en poets wederpoets doet het goed hier. dus als ze staat te gillen "IK WIL NIET <insert random dagelijkse bezigheid>" kan ze uitgelegd krijgen dat mensen het niet waarderen als ze zo tekeer gaat en krijgt ze ook gewoon niet waar ze zo over gilt. punt uit. beetje gillen tegen mama werkt niet hier
wat wel werkt voor mij is zelf rustig blijven en er gewoon niet teveel op ingaan buiten de mededeling dat ik het niet accepteer. dit, gecombineerd met wat extra 1 op 1 bezigheden met ons (met mij winkelen in assen en/of naar de bieb. boodschappen met papa) houdt de boel wel redelijk in het gareel
maarruh; er komen plasjes in het potje

zelfs al een keertje gepoept!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh