die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef trui het volgende:
[..]
je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
Als je het stopcontact goed ontvet met een beetje afwasmiddel dan blijft dat beschermplaatje beter zitten, anders hecht die plakstrip niet goed. Misschien is dat nog te proberen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staathet is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is
![]()
mooi freecell!!
Maarten
het is ook cool!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten...![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
het koppelen van een woord/uitdrukking aan een gebeurtenis vermoed ik. heb er eigenlijk niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jore het volgende:
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
Was leuk! En ze kwebbelt er lekker op los! Tyler kwam nog aardig los. Niet met woorden, dat doet hij nog niet veel. Maar daar hebben we Kim wel voorquote:Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
ja bluh. mopsie was de hele week net van slag af. net een tikkie verhoging, net een snifje ubermegaplakkerig, uitdagerig to tha max en klaagde over buikje en mondje tijdens het eten. er zou dan toch na 2 dagen een belletje moeten rinkelen mij moi hemaar nee
pas gister kwam ik op het heldere idee om der te vragen of ik ff in haar mond mocht voelen (halleluja! het mocht! voor het allerallereerst)
en jawel hoor. linksbovenachterin was nog een stukkie tandloos. ernaast een stukkie met 2 puntjes. het arme wurm![]()
nja. ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met kim & tylerzo leuk! kim op de driewieler en selene en tyler elk op een loopautootje maar heen en weer over het paadje
aan het einde moest er dus steeds gedraaid worden, dus drie kindjes op een rijtje die dan steeds doorschuiven en met fietsje of autootje en al omdraaien
`quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, heb ik gemist dat Tess in een groot bed slaapt? Of hebben jullie 1 zijkant eruit?
Slimme Tess, trouwens!! Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |