abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97973863
Haha Marie :D
Doetie lekker :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 11:55:33 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97975577
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef trui het volgende:

[..]

je kunt er toch ook zo'n beschermend kapje op plakken? dan kan hij er niet in porren. nu leert hij dat je in sommige stopcontacten kunt prutsen zonder dat er iets gebeurt...
die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staat ;) het is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is :)

mooi freecell!!

Maarten _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:01:01 #253
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97975785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

die krijgt hij er ook af, die hebben er op gezeten namelijk. En ook al staat er geen stroom op, ik behandel het/hem alsof er wel stroom op staat ;) het is puur voor m'n eigen gemoedsrust dat de stroom eraf is :)

mooi freecell!!

Maarten _O-
Als je het stopcontact goed ontvet met een beetje afwasmiddel dan blijft dat beschermplaatje beter zitten, anders hecht die plakstrip niet goed. Misschien is dat nog te proberen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 12:05:00 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97975908
hij had ze dusdanig gesloopt dat de plakstrip er nog wel zat, maar het gedeelte wat je met de stekker moet draaien voor je hem er in kunt prikken, afgebroken was :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:51 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97976180
Leuk Free! _O_
pi_97976235
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Free! _O_
Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net 8-)
pi_97976253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik voelde me ook wel een beetje de coole mama net 8-)
het is ook cool!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 12:20:42 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97976430
overigens Heeft Jan vandaag weer een lesje logo gehad. (Lag al 'n poosje stil, vanwege vertrek en zoektoch naar nieuwe kracht voor de praktijk, ik had gemaild dat ik nu gewoon voortzetting wilde, óók als dat betekende dat dat bij verschillende logo's was, en zo niet, dat ik een andere praktijk zou zoeken. toen kon het ineens wel). Enfin, deze zag al snel dat boekje hem niet heel erg boeien, niet lang genoeg om echt te kunnen leren zeg maar, en dat de oefeningen uit de map dus ook niet zullen werken vooralsnog. Toen ze de duplo tevoorschijn haalde bleef hij geintereseerd zitten, en kon ineens wel netjes bouwen etc (op, op, op, blokje laten vallen > handjes spreiden oh jee zeggen> kapot maken en weer van voor af aan) na tien minuten zei hij ineens ook oh jee .. ik heb dus de opdracht meegekregen om dit continu te herhalen tot de volgende afspraak.

vrijdag 10 juni 2011 @ 12:36:13 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_97977114
Freecell leuk gedaan!
Ik had vorig jaar toen we naar Frankrijk gingen van die goedkope kleine speeltjes gehaald bij o.a. euroland, lekker goedkoop zodat je veel (onverantwoorde) speeltjes kan kopen. En na de vakantie laat je ze op mysterieuze wijze weer verdwijnen O-) Ik had trouwens wel alle speeltjes met een touwtje aan de gordel vastgemaakt omdat meneer nogal van het gooi- en smijtwerk was, das niet fijn als je aan het autorijden bent :P
pi_97977265
Wij hebben idd ook wat onzinnige speeltjes gescoord.
Wij hebben de auto mee van mijn schoonmoeder (diesel, station O+ ) En die heeft op de achterbank de mogelijkheid om een koelbox in te zetten tussen de kinderstoeltjes in.
Dan heb je dus een tafel in de auto 8-)
pi_97979081
Mijn peuter speelt achter in de speeltuin. Met een stuk of 4 andere peuters en kleuters.
Doodeng :+

Er kan niks gebeuren, hij kan niet echt ergens heen (en waarom zou hij ook, de speeltuin is cool) als er wat is, komt hij naar me toe...

Loslaten sucks.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:43:12 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_97979423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Estrys het volgende:
ik had het kunnen weten... }:|

[ afbeelding ]

Hij heeft wel twee armen overigens, de ene ligt een beetje raar onder hem.
_O- die Seb!

Free, fijn dat Leander weer zichzelf is!! *O* En wat heb je dat gaaf gemaakt zeg! ^O^
Make love, not war ☮
pi_97979806
Gaaf Free!
pi_97980239
Leuk Free! Knap dat je dat kan!
pi_97980585
Welke van de twee, dat auto-ding of het loslaten? _O-
pi_97980881
Gaaf gemaakt Free! Leuk idee!
Fake it till you make it...
pi_97981404
Free, wat leuk gemaakt!!

Die seb :D
Chris is er in bijna 2 jaar nog nooit uit gekomen om zoiets te doen. :P

DJMO, het is bij logo soms echt zoeken naar een manier waarop je een jong kind kunt benaderen. En probeer het thuis leuk te houden. Hier is het soms echt even de hele oefening, maar als Chris er geen zin in heeft, doen we snel 3 keer een woordje herhalen en klaar. Maak het niet teveel een moetje, en beloon hem met een spelletje ofzo ;)

Mijn peuter was vanochtend mee naar het bloedprikken. Hij stond er echt met zijn neus bovenop, en wilde wel dokter worden. :N
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:01:50 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97982638
DF: we moeten het nu echt met (mee)spelen oefenen , dus geen taaloefeningen, maar meer begrip (op = bouwen, kapot = afbreken, [per ongeluk] een blokje laten vallen = oh jee etc) en daarmee constant woorden herhalen

pi_97982927
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
pi_97982938
dat heb ik gemist denk ik, waarom zit jan bij logopedie?

moet ik elin ook sturen met r FLING FLINGGGGGG FLINGGGGGGGGG? :P
ik word soms echt moedeloos van r gegaai :D alles herhalen, en ik snap dat dat leren is maar als ik iets aan manuel wil vragen 'manuel nanoeelll wil je even effe de vuilniszak vunnissak verschonen onen?

zo gaat dat bij alles wat ik probeer te zeggen :+
pi_97983003
KD _O-
Briljant :D
pi_97983121
juhp dan roep je Papagaaaaaaaaaaai en dan zegt elin PAPAGAAI en dan zeg ik, zeg eens echo en dan zegt elin echo echo echooooo :+
pi_97983416
:D

Wij zitten in da als.... dan..... nu :D

Ik: je kan nu niet in je zwembadje, het is te koud!
Leander: As het wam is... dan kan ik in mij zwembad!
En de hele tijd zulke zinnen _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:44:47 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97984413
KD: Jan praat nog nauwelijks, al zegt hij nu steeds meer (voor vreemden wss onverstaanbaar) en het was een "eis" van de kinderarts dat als hij met 2,5 nog niet zou praten in zinnen van 2 woordjes, hij naar logo zou gaan. enfin, om gezeur voor te zijn van haar, ben ik met 2 jaar en 2 maanden gestart met logo.

woorden die ik nu herken zijn koekje, bumba (boemboewa), drinken (tinke), stoel (toewa ofzo) bal (ba) Jan (janga), post, Bah, papa, mama, waf waf (hondje), tuut tuut en ja en nee. niet echt een uitgebreide woordenschat dus.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 juni 2011 @ 15:50:25 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97984626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jore het volgende:
Lijkt me prima DJMO, veel beter zelfs dan allerlei losstaande oefeningen, dit valt binnen een zinvolle context. Ik vraag me dan wel weer af wat er nuttig is aan 'o jee' maar misschien was het een demonstratie van de mogelijkheden?
het koppelen van een woord/uitdrukking aan een gebeurtenis vermoed ik. heb er eigenlijk niet naar gevraagd :@

pi_97984678
mwoah, tot voor een maand of 3 geleden blef elin ook hangen in dezelfde woorden, waar ze al meer dan een jaar mee begon, dus eigenlijk stagneerde haar spraakontwikkeling een poos.
en plotseling kwaakte ze opeens alles na en nu maakt ze kleine zinnetjes
pi_97985862
Elin :D Heerlijk moppie!

DJMO, zo spelenderwijs oefenen werkt ook veel beter op die leeftijd. En ook beginnen ze met kleine oefeningen om vertrouwen in de logopedist te krijgen.
Chris heeft nu wel losse oefeningen, maar die gaan ook beter in spelvorm. Deze week zijn we bezig met de tussen-N (banaan, tekening) en met 8 kaartjes die we moeten verstoppen. Dan moet hij ze zoeken en het benoemen.
Bij Chris ligt het nu vooral aan zijn tonggebruik. Hij heeft moeite met nadrukkelijke klanken, N, D, L, en dan nog meer midden in woorden. En tegen vreemden praat hij erg zacht, en dan komt zo'n harde klank er ook niet uit.
Maar het gaat steeds beter en waarschijnlijk in de zomervakantie wel klaar :)
pi_97992034
Seb zegt net tegen zijn vader: KOEKEWOUS. _O- en dat heeft hij echt niet van ons, want wij kijken nooit naar de new kids.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:01:49 #279
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97995083
Seb :D Wij noemen Maarten wel eens zo, nog niet teruggehoord trouwens...

Maarten is weer erg bezig met schoonmaken... hij zat in bad, pakte een schuursponsje en ging driftig aan het boenen :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 15:20:38 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98065519
Jan is gestoken door een mug, en z'n oog zit flink dicht :(

zondag 12 juni 2011 @ 15:34:41 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98066084
Ai ai ai heeft ie er last van?

(En links staat de tv of nie? :') )
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 15:37:24 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98066183
de tv staat links van hem ja, maar ik ben het halve huis achter 'm aangerend om een beetje duidelijke foto te krijgen :') en last .. hij wrijft er wel telkens overheen/ in z'n oog. ik ga dinsdag maar even langs de huisarts om te kijken of er zoiets als een anti histamine zalfje/creme bestaat wat ik erop mag / kan smeren als 't weer gebeurt :{

zondag 12 juni 2011 @ 15:40:26 #283
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98066311
Ik vind het een 'vrij normale' bult voor een muggebult maar het is gewoon heel vervelend. Je zou eens kunnen kijken of huisazijn het niet een beetje verhelpt qua naar gevoel ipv een zalfje.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 15:47:31 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98066607
al geprobeerd ;) 'k kreeg op twitter ook de tip om er BV op te smeren. azijn lijkt weinig te helpen iig, hij gaat dan alleen maar harder wrijven

zondag 12 juni 2011 @ 15:58:13 #285
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98067018
Ik vind het ook een normale muggebult.. En zo enorm dicht zit zijn oog ook niet.. En kruisje kerven en wat azijn idd :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98067989
[quote]0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef DJMO het volgende:
de tv staat links van hem ja

DJMO, je snapt 'm niet denk ik ;)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98068124
Azijn idd of uierzalf bij muggenbulten ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98077372
ja bluh. mopsie was de hele week net van slag af. net een tikkie verhoging, net een snifje ubermegaplakkerig, uitdagerig to tha max en klaagde over buikje en mondje tijdens het eten. er zou dan toch na 2 dagen een belletje moeten rinkelen mij moi he :') maar nee :'( pas gister kwam ik op het heldere idee om der te vragen of ik ff in haar mond mocht voelen (halleluja! het mocht! voor het allerallereerst)

en jawel hoor. linksbovenachterin was nog een stukkie tandloos. ernaast een stukkie met 2 puntjes. het arme wurm ;(

nja. ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met kim & tyler :Y zo leuk! kim op de driewieler en selene en tyler elk op een loopautootje maar heen en weer over het paadje O+ aan het einde moest er dus steeds gedraaid worden, dus drie kindjes op een rijtje die dan steeds doorschuiven en met fietsje of autootje en al omdraaien O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98082114
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
ja bluh. mopsie was de hele week net van slag af. net een tikkie verhoging, net een snifje ubermegaplakkerig, uitdagerig to tha max en klaagde over buikje en mondje tijdens het eten. er zou dan toch na 2 dagen een belletje moeten rinkelen mij moi he :') maar nee :'( pas gister kwam ik op het heldere idee om der te vragen of ik ff in haar mond mocht voelen (halleluja! het mocht! voor het allerallereerst)

en jawel hoor. linksbovenachterin was nog een stukkie tandloos. ernaast een stukkie met 2 puntjes. het arme wurm ;(

nja. ze heeft vandaag heerlijk gespeeld met kim & tyler :Y zo leuk! kim op de driewieler en selene en tyler elk op een loopautootje maar heen en weer over het paadje O+ aan het einde moest er dus steeds gedraaid worden, dus drie kindjes op een rijtje die dan steeds doorschuiven en met fietsje of autootje en al omdraaien O+
Was leuk! En ze kwebbelt er lekker op los! Tyler kwam nog aardig los. Niet met woorden, dat doet hij nog niet veel. Maar daar hebben we Kim wel voor ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 21:50:08 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98084272
kruisje kerven lukt écht niet, hij laat je gewoon niet in de buurt komen :{ Doekje met azijn rent ie voor weg want stinkt :') Uierzalf moet ik nog wel ergens hebben. morgen maar even proberen. Overigens was die foto nog redelijk normaal idd. In de loop van de middag/avond ging het nog verder dicht zitten.

Arme selene :* wel fijn dat je zo fijn gespeeld hebt met Kim en Tyler :Y

Lottekoekie: na jouw post snapte ik 'm ineens wel ;)

pi_98084529
Heftig plekje DJMO... Azaron of prikweg erop smeren.

Tess heeft ontdekt dat ze, als haar kamerdeur op het haakje zit, precies tussen de kier doorkan. Als Tess naar bed gaat doen we de deur nooit helemaal dicht, wnat dat vindt ze niks. Helemaal open doen we ook niet want dan komt ze er uit, dus hij gaat op een haakje... Gistermiddag en vanavond is ze dus tussen de kier dorogekomen. Dat wordt morgen het haakje verplaatsen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:55:14 #292
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98084669
Vicky, heb ik gemist dat Tess in een groot bed slaapt? Of hebben jullie 1 zijkant eruit?
Slimme Tess, trouwens!! Haha
pi_98084877
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, heb ik gemist dat Tess in een groot bed slaapt? Of hebben jullie 1 zijkant eruit?
Slimme Tess, trouwens!! Haha
`
Al een tijdje Mikoxx! Tess was tot 2x toe over de zijkant heengedoken en toen was ik het zat, dus 1 zijkant eruit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98086387
Whahaha Tess slimpie!
Fake it till you make it...
  zondag 12 juni 2011 @ 23:04:39 #295
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_98089800
DJMO, ik had vroeger ook van dat soort muggebulten. Zeker rondom het oog kan de reactie sterker zijn. Inderdaad azijn, en zo weinig mogelijk eraan zitten. Dan kalmeert het eerder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 juni 2011 @ 23:41:07 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98092282
ik hoop dat het vannacht kalmeert DF: aangezien we er niet in de buurt mogen komen, hij zelf wel als een gek wrijft (vind ik niet gek) maar om 'm nou met twee personen in de houdgreep te moeten nemen voor een beetje azijn vind ik ook zoiets (het is me vandaag één keer gelukt, toen hij net wakker was van z'n middagslaapje en hij nog suf was :') ) Voor hij vanavond ging slapen hebben we 'm wel ingesmeerd met autan, en dat liet hij dan weer wel toe :?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 08:34:18 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102198
nou ...

maandag 13 juni 2011 @ 08:45:10 #298
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98102243
Het lijkt nu wel dichter te zitten als gisteren. Hoop dat het snel beter gaat met zijn kriebels. Heeft hij een klamboe? E. wilde ook geen klamboe maar werd wel opgegeten door muggen en nu hebben we er een verhaal van gemaakt dat het een tentje is en helemaal blij met haar slaaptentje en geen muggenbeten meer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 08:56:33 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102287
Vanmorgen zag hij helemaal geen steek meer :') Ik was vannacht in zijn bed gaan liggen met Geert, want Jan was al bij papa gekropen en die lag te snurken. Enfin, ik werd vanmorgen wakker gemaakt door koning Eenoog die om mama liep te schreeuwen _O-

pi_98102692
Djmo, zie er nog steeds bekend uit.. Die plek is best gevoelig.. Klamboe kan helpen, autan deed bij mij ook weinig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')