Volgens mij ben jij gewoon een dikke troll.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
Als je nog mensen nodig hebt om te vechten ben ik erbij man.
190cm, 95kg, 8%bf
12 jaar mma ervaring.
ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
Als je nog mensen nodig hebt om te vechten ben ik erbij man.
190cm, 95kg, 8%bf
12 jaar mma ervaring.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef NielsTriple het volgende:
Update:
Afgelopen nacht voor het eerst sinds een jaar of 5 mijn mobiel uitgezet tijdens het slapen. Nadat ik om 02:01 en 02:19 was gebeld door een anoniem nummer waarbij ik werd uitgescholden en bedreigd heb ik em uitgezet. Toen ik de telefoon net weer aanzette had ik nog 4 oproepen gemist en is 1 maal mijn voicemail vol gescholden (er werd gelachen op de achtergrond en ik hoorde heel duidelijk "Kom, we gaan er gewoon naartoe").
Ik heb zojuist melding gemaakt bij de politie, die willen de voicemail horen dus ik ga dadelijk maar weer die kant op...
Rare proportiesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.
En érg scherpe nagels.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:18 schreef boterhampiraat het volgende:
[..]
Inderdaad, bij deze verwacht je toch minstens een cup D
*moet lachen om de opmerking van boterhampiraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef antfukker het volgende:
[..]
*moet lachen om de opmerking van boterhampiraat*. Maar nu even serieus: Omdat je best klein bent met een behoorlijke voorgevel
Ik kan er niets aandoen, ik lijk op m'n moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je ze ziet zijn ze niet zo dik hoor
Zou kunnen Capelle aan de IJssel vanaf Den Bosch is exact 59 minuten rijden. TS gaf aan dat de oplichter 1 uur van hem vandaan woonde.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aanhoudingen bij matpartij met schep en moersleutel
Zal toch niet he
Behoorlijk uit de hand gelopen :quote:Op zondag 29 mei 2011 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Agent afgetuigd langs snelweg
Hoezo beetje uit de hand gelopen![]()
Waren gewoon 3 van z'n dronken matties die ongeveer net zo gespierd zijn als de gemiddelde huiskat met overgewichtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef NielsTriple het volgende:
Update:
Afgelopen nacht voor het eerst sinds een jaar of 5 mijn mobiel uitgezet tijdens het slapen. Nadat ik om 02:01 en 02:19 was gebeld door een anoniem nummer waarbij ik werd uitgescholden en bedreigd heb ik em uitgezet. Toen ik de telefoon net weer aanzette had ik nog 4 oproepen gemist en is 1 maal mijn voicemail vol gescholden (er werd gelachen op de achtergrond en ik hoorde heel duidelijk "Kom, we gaan er gewoon naartoe").
Ik heb zojuist melding gemaakt bij de politie, die willen de voicemail horen dus ik ga dadelijk maar weer die kant op...
Dan mag jij al mijn spullen op marktplaats kopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
ik zou echt nooit iets laten opsturen nadat je betaald hebt op marktplaats.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:29 schreef luciferist het volgende:
ik heb de oplichter gevonden! [TK] Gitaareffecten
hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.
En érg scherpe nagels.
Hoop 't niet voor hem.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zal toch niet he
BOOM! HEADSHOT!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik doe mee, ben een gevaarlijke gamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
Woont TS in den bosch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
alleen TS zit vast dus ff geduld
![]()
linkje naar dat topic??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wordt het soort topic net zoals paar jaar terug dat mensen zeiden dat er een verboden gebied was in een bos en uiteindelijk niks van zich lieten horen en uiteindelijk allemaal Fokkers in paniek en politie erbij alles.
een FOK!ker die zijn hond aan het uit laten was en een of ander bouw terrein tegen kwam.quote:
Kun jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef keeszify het volgende:
[..]
Wat een geweldige reeks!!!! Ben het met veel plezier aan het teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
De eerste keer dat ik FOK! radio luisterdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:14 schreef baggerbart het volgende:
[..]
een FOK!ker die zijn hond aan het uit laten was en een of ander bouw terrein tegen kwam.
Uiteindelijk is de FOK!ker op vakantie gegaan en raakte een paar mensen lichtelijk in paniek.
duh. er komt ook niks meer. Politie gaat er niks mee doen, behalve dan die klojo zijn telefoon teruggeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:50 schreef NielsTriple het volgende:
Topic groeit met de dag! Tering...
Sorry, er is niets veranderd sinds mijn laatste post, dus er zijn helaas geen updates.
Hij had die telefoon gewoon voor 100 euro aan de eigenaar terug moeten verkopen. Want als iemand anders hem in de handen krijgt en degene weet het IMEI-nummer dan kan de politie de telefoon blokkeren en heb je er niets aanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
duh. er komt ook niks meer. Politie gaat er niks mee doen, behalve dan die klojo zijn telefoon teruggeven.
Jij bent je geld kwijt terwijl je die telefoon op een presenteerblaadje aangeboden had gekregen.
Dat krijg je ervan als je het aan de politie overlaat.
Klopt, de politie levert de telefoon af en daarmee is alles afgedaanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
duh. er komt ook niks meer. Politie gaat er niks mee doen, behalve dan die klojo zijn telefoon teruggeven.
Jij bent je geld kwijt terwijl je die telefoon op een presenteerblaadje aangeboden had gekregen.
Deze afloop geef ik het meeste kansquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef luciferist het volgende:
[..]
Klopt, de politie levert de telefoon af en daarmee is alles afgedaan
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Patriarch het volgende:
Voicemails met scheldpartij graag sharen via een uploadsite als dat kan.
Ik wil wel eens horen hoe die oplichter en z'n 'matties' klinken. Het is gewoon legaal om dat te publiceren (zolang er geen persoonlijke info erin vermeld wordt) en het is meteen bewijs dat dit geen hoax-topic is.
Oh dit was het hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu afloopt..
Begin was wel interessant, maar heb je een samenvatting van de afloop?quote:
Ik ben ook wel benieuwd, ben begonnen met lezen maar vond 35 delen toch wel erg veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Begin was wel interessant, maar heb je een samenvatting van de afloop?
Alle links naar de radioshows en plaatjes zijn dood...
Nogal jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd, ben begonnen met lezen maar vond 35 delen toch wel erg veel.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Begin was wel interessant, maar heb je een samenvatting van de afloop?
Alle links naar de radioshows en plaatjes zijn dood...
Gewoon zelf afhalen of laten brengen dan kan er niet veel mis gaan :-)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:55 schreef HerbertThePervert het volgende:
Nu durf ik niks meer op Marktplaats te kopen
Hem zo zwaar mogelijk vernederen is inderdaad misschien nog wel de beste wraak. Fysiek is aantrekkelijk maar dan ben je uiteindelijk zelf de lul.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb je al zijn vrienden al gesmst dat je uit de kast bent gekomen ?
De telefoon ligt bij de politie..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb je al zijn vrienden al gesmst dat je uit de kast bent gekomen ?
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef loodgietertje het volgende:
NielsTriple is verbannen. Weet iemand waarom?
Kunnen we ook niet lezen hoe het verdergaat!
Daarvoor hebben we fokkers helpen fokkersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gaan we die gast nog een keer op z'n bek slaan TS of hoe zit het er mee? Concrete update graag!
TS was op bezoek bij Danny. Fok! niet met Danny, je weet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef loodgietertje het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef loodgietertje het volgende:
Lastig hè, ondertitels.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef King-Ernie het volgende:
Wut Niels heeft ban? Hij is eindbaas. Ik protesteer
Dit klinkt heeeeel verdacht...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
![]()
OT: Geen update. Maar ik ben dan ook een lang weekend met vrouw en dochter in Slagharen geweest...
Slagharenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
![]()
OT: Geen update. Maar ik ben dan ook een lang weekend met vrouw en dochter in Slagharen geweest...
Ja daar was ik blijkbaar ingetrapt!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het zo raar dat sommige mensen wél een leven hebben op dit forum?
Dan snap je mijn opmerking misschien.quote:
Dat was een kei-toffe reeks natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees dit eens:
[..]
Dan snap je mijn opmerking misschien.
Ik hoop alleen niet dat dit er een slap aftreksel van is..quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal, maar ik zie de link met TS' verhaal niet echt..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees dit eens:
[..]
Dan snap je mijn opmerking misschien.
Op deze pagina heeft hij nog gereageerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:38 schreef classpc het volgende:
Heeft NielsTriple sinds pagina 3 (50 posts per pagina) alweer gereageerd? Anders is dit topic een beetje dood aan het lopen en durf ik te stellen dat dit allemaal een grote hoax geweest is.
Ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal, maar ik zie de link met TS' verhaal niet echt..
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou volspammen dit topic dan zijn we er van af.
Gewoon deel 3 openen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou volspammen dit topic dan zijn we er van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |