Behoorlijk uit de hand gelopen :quote:Op zondag 29 mei 2011 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Agent afgetuigd langs snelweg
Hoezo beetje uit de hand gelopen![]()
Waren gewoon 3 van z'n dronken matties die ongeveer net zo gespierd zijn als de gemiddelde huiskat met overgewichtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef NielsTriple het volgende:
Update:
Afgelopen nacht voor het eerst sinds een jaar of 5 mijn mobiel uitgezet tijdens het slapen. Nadat ik om 02:01 en 02:19 was gebeld door een anoniem nummer waarbij ik werd uitgescholden en bedreigd heb ik em uitgezet. Toen ik de telefoon net weer aanzette had ik nog 4 oproepen gemist en is 1 maal mijn voicemail vol gescholden (er werd gelachen op de achtergrond en ik hoorde heel duidelijk "Kom, we gaan er gewoon naartoe").
Ik heb zojuist melding gemaakt bij de politie, die willen de voicemail horen dus ik ga dadelijk maar weer die kant op...
Dan mag jij al mijn spullen op marktplaats kopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
ik zou echt nooit iets laten opsturen nadat je betaald hebt op marktplaats.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:29 schreef luciferist het volgende:
ik heb de oplichter gevonden! [TK] Gitaareffecten
hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.
En érg scherpe nagels.
Hoop 't niet voor hem.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aanhoudingen bij matpartij met schep en moersleutel
Zal toch niet he
BOOM! HEADSHOT!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik doe mee, ben een gevaarlijke gamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |