of je neukt zijn moederquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:19 schreef Noisiv het volgende:
[..]
De telefoon had je via een vriend moeten verkopen via MP en de politie vertellen dat je de telefoon nooit gehad hebt. Dat geld kan je waarschijnlijk toch naar fluiten om de simpele reden dat er geen goed bewijs is dat hij niet geleverd heeft en banken verstrekken niet snel informatie over klanten. Dan zou je een rechtzaak moeten aanspannen die aan eigen risico al 4x meer kost dan dat pedaaltje waard is.
Ik zou zeggen laat er een aantal weken overheen gaan, zoek uit welke auto van hem is en gooi een flesje verfafbijt over z'n auto, steek z'n banden lek en blokeer zijn nummer. Zorg ook dat hij geen informatie over je kan vinden via social media dus blokkeer je twitter, hyves etc voor onbekenden.
Dit dus.quote:
wtfquote:
de telefoon stond uit, zoals al een keer of twaalf is vermeld in dit topicquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:32 schreef Starman89 het volgende:
Spannend dit
Je had eigenlijk zijn contactenlijst uit z'n telefoon moeten kopieren en ff z'n werk bellen ofzo.
QFTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:34 schreef eight het volgende:
Heb je zijn naam eigenlijk al bij http://www.opgelichtopinternet.nl vermeld?
Je kunt er ook het bankreknr. vermelden, zodat hij niet alleen maar zijn naam hoeft te wijzigen op MP.
Gewoon om te voorkomen dat er nog meer mensen intrappen.
hoe komt hij dan aan je nummer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef NielsTriple het volgende:
Update:
Afgelopen nacht voor het eerst sinds een jaar of 5 mijn mobiel uitgezet tijdens het slapen. Nadat ik om 02:01 en 02:19 was gebeld door een anoniem nummer waarbij ik werd uitgescholden en bedreigd heb ik em uitgezet. Toen ik de telefoon net weer aanzette had ik nog 4 oproepen gemist en is 1 maal mijn voicemail vol gescholden (er werd gelachen op de achtergrond en ik hoorde heel duidelijk "Kom, we gaan er gewoon naartoe").
Ik heb zojuist melding gemaakt bij de politie, die willen de voicemail horen dus ik ga dadelijk maar weer die kant op...
Gast, je hebt mijn halve vorige topic gequote, maar heb je het ook gelezen? Ik ben vaker gebeld, ik heb hem gebeld, er is al heel wat afgebeld...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe komt hij dan aan je nummer?
das ook niet handig..
Nee, kom. Wíj gaan er met z'n allen gewoon naartoequote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef NielsTriple het volgende:
Update:
Afgelopen nacht voor het eerst sinds een jaar of 5 mijn mobiel uitgezet tijdens het slapen. Nadat ik om 02:01 en 02:19 was gebeld door een anoniem nummer waarbij ik werd uitgescholden en bedreigd heb ik em uitgezet. Toen ik de telefoon net weer aanzette had ik nog 4 oproepen gemist en is 1 maal mijn voicemail vol gescholden (er werd gelachen op de achtergrond en ik hoorde heel duidelijk "Kom, we gaan er gewoon naartoe").
Ik heb zojuist melding gemaakt bij de politie, die willen de voicemail horen dus ik ga dadelijk maar weer die kant op...
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
Als je nog mensen nodig hebt om te vechten ben ik erbij man.
190cm, 95kg, 8%bf
12 jaar mma ervaring.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.
En érg scherpe nagels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |