quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.
En érg scherpe nagels.
Volgens mij ben jij gewoon een dikke troll.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
Als je nog mensen nodig hebt om te vechten ben ik erbij man.
190cm, 95kg, 8%bf
12 jaar mma ervaring.
ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:02 schreef Jahr00n het volgende:
Als je nog mensen nodig hebt om te vechten ben ik erbij man.
190cm, 95kg, 8%bf
12 jaar mma ervaring.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef NielsTriple het volgende:
Update:
Afgelopen nacht voor het eerst sinds een jaar of 5 mijn mobiel uitgezet tijdens het slapen. Nadat ik om 02:01 en 02:19 was gebeld door een anoniem nummer waarbij ik werd uitgescholden en bedreigd heb ik em uitgezet. Toen ik de telefoon net weer aanzette had ik nog 4 oproepen gemist en is 1 maal mijn voicemail vol gescholden (er werd gelachen op de achtergrond en ik hoorde heel duidelijk "Kom, we gaan er gewoon naartoe").
Ik heb zojuist melding gemaakt bij de politie, die willen de voicemail horen dus ik ga dadelijk maar weer die kant op...
Rare proportiesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij! 159 cm, 55 kg, cup C.
En érg scherpe nagels.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:18 schreef boterhampiraat het volgende:
[..]
Inderdaad, bij deze verwacht je toch minstens een cup D
*moet lachen om de opmerking van boterhampiraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef antfukker het volgende:
[..]
*moet lachen om de opmerking van boterhampiraat*. Maar nu even serieus: Omdat je best klein bent met een behoorlijke voorgevel
Ik kan er niets aandoen, ik lijk op m'n moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je ze ziet zijn ze niet zo dik hoor
Zou kunnen Capelle aan de IJssel vanaf Den Bosch is exact 59 minuten rijden. TS gaf aan dat de oplichter 1 uur van hem vandaan woonde.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aanhoudingen bij matpartij met schep en moersleutel
Zal toch niet he
Behoorlijk uit de hand gelopen :quote:Op zondag 29 mei 2011 17:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Agent afgetuigd langs snelweg
Hoezo beetje uit de hand gelopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |