quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Patriarch het volgende:
Voicemails met scheldpartij graag sharen via een uploadsite als dat kan.
Ik wil wel eens horen hoe die oplichter en z'n 'matties' klinken. Het is gewoon legaal om dat te publiceren (zolang er geen persoonlijke info erin vermeld wordt) en het is meteen bewijs dat dit geen hoax-topic is.
Oh dit was het hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu afloopt..
Begin was wel interessant, maar heb je een samenvatting van de afloop?quote:
Ik ben ook wel benieuwd, ben begonnen met lezen maar vond 35 delen toch wel erg veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Begin was wel interessant, maar heb je een samenvatting van de afloop?
Alle links naar de radioshows en plaatjes zijn dood...
Nogal jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd, ben begonnen met lezen maar vond 35 delen toch wel erg veel.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Begin was wel interessant, maar heb je een samenvatting van de afloop?
Alle links naar de radioshows en plaatjes zijn dood...
Gewoon zelf afhalen of laten brengen dan kan er niet veel mis gaan :-)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:55 schreef HerbertThePervert het volgende:
Nu durf ik niks meer op Marktplaats te kopen
Hem zo zwaar mogelijk vernederen is inderdaad misschien nog wel de beste wraak. Fysiek is aantrekkelijk maar dan ben je uiteindelijk zelf de lul.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb je al zijn vrienden al gesmst dat je uit de kast bent gekomen ?
De telefoon ligt bij de politie..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb je al zijn vrienden al gesmst dat je uit de kast bent gekomen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |