quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef loodgietertje het volgende:
NielsTriple is verbannen. Weet iemand waarom?
Kunnen we ook niet lezen hoe het verdergaat!
Daarvoor hebben we fokkers helpen fokkersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gaan we die gast nog een keer op z'n bek slaan TS of hoe zit het er mee? Concrete update graag!
TS was op bezoek bij Danny. Fok! niet met Danny, je weet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef loodgietertje het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef loodgietertje het volgende:
Lastig hè, ondertitels.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef King-Ernie het volgende:
Wut Niels heeft ban? Hij is eindbaas. Ik protesteer
Dit klinkt heeeeel verdacht...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
![]()
OT: Geen update. Maar ik ben dan ook een lang weekend met vrouw en dochter in Slagharen geweest...
Slagharenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
![]()
OT: Geen update. Maar ik ben dan ook een lang weekend met vrouw en dochter in Slagharen geweest...
Ja daar was ik blijkbaar ingetrapt!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Is het zo raar dat sommige mensen wél een leven hebben op dit forum?
Dan snap je mijn opmerking misschien.quote:
Dat was een kei-toffe reeks natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees dit eens:
[..]
Dan snap je mijn opmerking misschien.
Ik hoop alleen niet dat dit er een slap aftreksel van is..quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef Liquidist het volgende:
[..]
duh. er komt ook niks meer. Politie gaat er niks mee doen, behalve dan die klojo zijn telefoon teruggeven.
Jij bent je geld kwijt terwijl je die telefoon op een presenteerblaadje aangeboden had gekregen.
Dat krijg je ervan als je het aan de politie overlaat.
Die ken ik helemaal, maar ik zie de link met TS' verhaal niet echt..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees dit eens:
[..]
Dan snap je mijn opmerking misschien.
Op deze pagina heeft hij nog gereageerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:38 schreef classpc het volgende:
Heeft NielsTriple sinds pagina 3 (50 posts per pagina) alweer gereageerd? Anders is dit topic een beetje dood aan het lopen en durf ik te stellen dat dit allemaal een grote hoax geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |