Ik kwam op het juiste moment.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
Waar kwam jij opeens vandaan zetten, Joost?!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordt![]()
![]()
!!1
![]()
.
ZOMG xD ommig wtfbbqsaus XD OMGquote:
Ja zo en zo dit dat zus en zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD ENG HE HAHAHAAH, ,, jeetje mina ;S meteen s0 doen allus.
Het geeft mensen een kick.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat hebben jullie met fipo's en lapo's?
iCk dnk wEl dt jy een btj geaakk benquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD ENG HE HAHAHAAH, ,, jeetje mina ;S meteen s0 doen allus.
Ik krijg er een stijfje vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Nee hoor, kunnen wel ergens tegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het topic gekilled had.
Niets ik ben alleen de topic kaaaaapeeerquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Laatst werd je nog boos toen ik dat zeiquote:
;$ Lekker gek en kort pikkit kapsel tog!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
iCk dnk wEl dt jy een btj geaakk ben:$ :$ :$ :$
Gelukkig maar!quote:
Vannacht had ik: lapo-TT-fipoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen waarde hechten aan FiPo's, ik win toch altijd
Dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatst werd je nog boos toen ik dat zei
Ik werd eerst ook boos toen mensen steeds 7-Up zeiden tegen mij. Maar nu kan ik er ook om lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatst werd je nog boos toen ik dat zei
Ja in de nacht als je geen concurrentie hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Vannacht had ik: lapo-TT-fipo.
Maar het deed niets met me.
Wassup >>> 7-upquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd eerst ook boos toen mensen steeds 7-Up zeiden tegen mij. Maar nu kan ik er ook om lachen.
Jawel, het was nog niet dood.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja in de nacht als je geen concurrentie hebt
Die ga ik erin houden.quote:
Met zoveel posts is dat ook niet zo raarquote:
Hoe meer mensen hoe meer adrenaline hoe groter de kick is maar in mijn aanwezigheid en snelheid is het topic binnen milliseconden gekaapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Het tofste is als je weet dat 20 man zit te hunten en jij wint
Ik heb niet zoveel postsquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met zoveel posts is dat ook niet zo raar
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK OK OK ik zou een halfuur geleden gaan.
Ik ga mn broodjes smeren en slapen. Doei, succes examenmensjes.
Jij bent wel een kaappro inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe meer adrenaline hoe groter de kick is maar in mijn aanwezigheid en snelheid is het topic binnen milliseconden gekaapt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was aanwezig bij Sander's grootse overwinning.
YOYOYOYOYOY doeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK OK OK ik zou een halfuur geleden gaan.
Ik ga mn broodjes smeren en slapen. Doei, succes examenmensjes.
Jij moet echt mijn verloren tweelingzus zijnquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij moet echt mijn verloren tweelingzus zijn
Voor alle haters en Ezell:
[ afbeelding ]
Tjuus succes enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ging leren. Ga leren. Nu echt.
Bazen voer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
döner kebab.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Oh ik weet niet eens waar hier kebabzaken zitten. Heb nog nooit kebab enzo gegeten
.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Joosterd het volgende:
Vrijwel elke kebabzaak heeft het omdat het zo meesterlijk is.
Hoe ben je van plan chicks te scoren met een walm knoflook? Voor het uitgaan neem ik altijd maar cocktailsaus anders worden mijn kansen verkleind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar toch neem ik meestal een broodje i.p.v. kapsalon omdat het best wel veel is enzo
. Denk dat ik er vrijdag een ga bestellen i.p.v. pizza, voordat we naar 't gala gaan
. Topplan
1800 calorieënquote:
Yum yum.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
Ruiken jullie de knoflook en gesmolten kaas ook al?
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.quote:
Hihi. Nou als ik het zie ga ik het ook eens proberen! Ben best wel benieuwdquote:
Interwebzquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.
Nee joh Mac is the bestquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.
Je hebt het ook nog opgezocht.quote:
Turkse pizza met knoflooksaus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hihi. Nou als ik het zie ga ik het ook eens proberen! Ben best wel benieuwd. Turkse pizza vind ik ook lekker
.
Per dag zouden wij ongeveer 2200-2500 calorieën moeten binnenkrijgen. Een Big Mac heeft 500-600 calorieën volgens mijquote:
Ga eerst maar eens een kapsalon halen dan spreken we verder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee joh Mac is the best. Ik vind dat echt het lekkerste eten
.
Jaquote:
Er zit wel enorm veel verschil bij ons in de buurt bij de verschillende pizzeria's.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Ken je dat spannende moment dat je voor het eerst bij een nieuwe pizzaria gaat bestellen?
Turkse pizza met knoflooksaus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Alles met knoflook is lekker.
Verkapte ik ben nog niet naar bed post tevens.
Schijtvoer maar wel lekker.quote:
Is toch gezonderquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ovenfriet
Friteuse kost maar 20 euro ofzo
Mijn lichaam is er wel aangewend (of wat minder pittig etenquote:
Niet alleen de saus, ook ingelegd en versquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Turkse pizza met knoflooksaus.Pizza met shoarma en knoflooksaus.
Wraps met kip en knoflooksaus.
Knoflooksaus met knoflooksaus.
Hebben jullie ook al zo knoflook obsessie mijn vrienden kijken mij altijd vreemd als ik een bakje knoflook voor mij zelf neem voor over de pizza,doner,kapsalon,shoarma...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een Nederlander?!?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Is toch gezonder. Ooit hadden wij ook een friteuse.. maar die is nooit gebruikt
.
Jaaaa.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al zo knoflook obsessie mijn vrienden kijken mij altijd vreemd als ik een bakje knoflook voor mij zelf neem voor over de pizza,doner,kapsalon,shoarma...
Alleen bij kebab.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
Als je kebab of kapsalon gaat eten bij een zaak waar je kunt zitten en waar ze van die spuitflessen met knoflook hebben, spuit je dan ook na elke hap je eten er weer compleet mee onder?
Mijn ouders weten niet wat kebab of een kapsalon isquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom eten wij thuis nooit dit soort dingen.
Spuitflessen zijn helaas niet bij elke pizzeria te vinden maar dat is zo handig tijdens het eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
Als je kebab of kapsalon gaat eten bij een zaak waar je kunt zitten en waar ze van die spuitflessen met knoflook hebben, spuit je dan ook na elke hap je eten er weer compleet mee onder?
Hollandse kost is natuurlijk vlees-groente-aardappelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een Nederlander?!?
Nee getsie hoogstens 1/2 per week. Veel pasta's ftwquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wij eten bijna nooit vlees-groente-aardappelen
Wij heel vaakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, veel pasta ja, met verse pesto, fuck wat is dat lekker.
Aardappelen zijn alleen lekker als je ze maar een paar keer per maand eet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hollandse kost is natuurlijk vlees-groente-aardappelen... dus ik zou eerder zeggen dat jij buitenlands bent met die friteuse
![]()
.
Pastaaaaa. Dat is pas lekker! Alleen schijnt het niet zo gezond te zijn om veel pasta te eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee getsie hoogstens 1/2 per week. Veel pasta's ftw
Bazen voer voor topsportersquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aardappelen zijn alleen lekker als je ze maar een paar keer per maand eet.
[..]
Pastaaaaa. Dat is pas lekker! Alleen schijnt het niet zo gezond te zijn om veel pasta te eten.
Wij wel, 4x per week ofzo. Eet 't altijd maar zo snel mogelijk op en dan VLEESCHquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij ons iets minderquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar goed, zitten wel 5 tenen knoflook in
Bewaar je het lekkerste voor het laatst jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij wel, 4x per week ofzo. Eet 't altijd maar zo snel mogelijk op en dan VLEESCH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bewaar je het lekkerste voor het laatst jongen.
Ja meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Pasta en rijst zijn toch echt wel een paar van de dingen die ik liever eet dan aardappelen. Met rijst kan je echt veel verschillende combinaties maken. Aardappelen worden al gauw 'saai'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef DidoCarthago het volgende:
Pasta/rijst/brood is niet echt een goede vervanger voor aardappelen omdat bepaalde vitamines er niet inzitten. Moet je eigenlijk extra vitaminepil erbij nemen.
Truste en succesquote:
vul pan met heet water, 10 mins koken en klaar. no mess, no timequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
Maar sowieso 1x per week pasta. Ook ideaal studentenvoer
Eigenlijk alles behalve kippenlevertjes en orgaan vlees etcquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef DidoCarthago het volgende:
Bij ons is het vlees het eerste klaar meestal.
Wat voor vlees vinden jullie lekker dan?
Geen vlees/vis geen maaltijd. Wij zijn echte Bourgondiërs.quote:
Ik ook. Waarvan 1-2x per week vis.quote:
jouw vader lust wel vlees, die van mij nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geen vlees geen maaltijd. Wij zijn echte Bourgondiërs.
Sausje d'r bij, gehakt d'r bij, kaas d'r bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
vul pan met heet water, 10 mins koken en klaar. no mess, no time
500 pure tomatenpuree, gehakt en kaas ja. En dan heb je een maaltijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Sausje d'r bij, gehakt d'r bij, kaas d'r bij!
Tongfiletquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik eet zo'n beetje elke dag vlees, maar bijna geen vis. Zalm is wel erg lekker. Heeeeeerlijk.
Tonijn, makreelquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik eet zo'n beetje elke dag vlees, maar bijna geen vis. Zalm is wel erg lekker. Heeeeeerlijk.
Mijn moeder had een keer een recept met pasa, broccoli, boursin en ham gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
Even een mooie pasta combo: penne, broccoli, bloemkool, tonijn en champignonensaus. Eventueel ook nog een laagje kaas erover heen laat smelten in de oven.
![]()
Fokking geilquote:
Kapsalon voor mij hé.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Fokking geil
Dat moet gevierd worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor jullie
En voor mij
[ afbeelding ]
Zoveel als je wilt!quote:
Die is niet Joodsquote:
Nee dankje. De rest is al genoeg om mijn maag te vullen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoveel als je wilt!
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Sambal bij![]()
?
Oké, smakelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee dankje. De rest is al genoeg om mijn maag te vullen.
Er staat kapsalon voor iedereen klaarquote:
Waar, wollah ik kom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Er staat kapsalon voor iedereen klaar
Word je net zo sterk van als Popeyequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef strontboer het volgende:
Vanavond spinazie gegeten. Wat een bazenvoer is dat toch ook
Spinazie a la creme is wel het beste ja. Met ei natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef strontboer het volgende:
Vanavond spinazie gegeten. Wat een bazenvoer is dat toch ook
Joooo jij snapt 'mquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Spinazie a la creme is wel het beste ja. Met ei natuurlijk
Aantal posts boven je.quote:
Dat was ik vóór de komst van spinazie alquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Word je net zo sterk van als Popeye.
Hoeft niet eens a la creme te zijn. Altijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Spinazie a la creme is wel het beste ja. Met ei natuurlijk
Bam, eckte bazen zijn wijquote:
9 eieren of watquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
Ik krijg van dit topic echt honger. Gelukkig heb ik hier nog drie paaseieren liggen.
Jawel, a la creme is een mústquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hoeft niet eens a la creme te zijn. Altijd
Sowieso.quote:
Niet. Spinazie is altijd lekker.quote:
Gaarne.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Er staat kapsalon voor iedereen klaar
Je bent op de geur afgekomen hèquote:
Wilde jij niet gaan leren trouwensquote:
ja. met nadruk op wildequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Wilde jij niet gaan leren trouwens?
je hebt veel te veel haar, je had kappertje moeten pakkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
Waarom duurt het opdrogen van m'n haar na het douchen altijd zo lang![]()
![]()
kapsalonquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je hebt veel te veel haar, je had kappertje moeten pakken
Jij ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu, maar misschien kom ik nog terug voor een tweede () ronde kapsalon. Veel succes morgen.
![]()
Je bent bijna jarigquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu, maar misschien kom ik nog terug voor een tweede () ronde kapsalon. Veel succes morgen.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Groetjes van mij, mn bed en mn hipster telefoon.
quote:
Fijne dag morgen !!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
![]()
Moet je niet naar RTV Oost kijken mangquote:
jij bent snelquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Homoik ben niet hip genoeg om een hipster te zijn.
Goedenavond. De examens zijn al bijna voorbij.quote:
Jij ook? M'n ouders in actiequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je niet naar RTV Oost kijken mang.
Was puur een gokquote:
haha lucky shotquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Was puur een gok![]()
![]()
(was wel voorspelbaar). Zit boven en heb hier geen tv
.
jawóhl!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef TMartina het volgende:
Leute leute leute sind wir fertig voor morgen?
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha lucky shotWat is rtv-oost een kutzender
Vooral die weermanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
In 1 uurtje heel samengevat doornemen?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
Zo, hele samengevat doorgenomen en ik snap het
Hoelang?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
Zo, hele samengevat doorgenomen en ik snap het
Tukkersquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik maak m'n eigen regionale tv zender even belachelijk
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Vooral die weerman
Ik heb 'm een keer gezien ergens in Zwolle, toen waren ze het weerbericht aan 't filmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef Prulez het volgende:
(00:00:00) •• Day changed to (Thursday, May 26th 2011).
MORGEN. Dan zijn we er vanaf!![]()
![]()
Nou, heel samengevat... Alleen licht en trillingen, en dan de delen die ik niet snapte. Maar heel samengevat klonk wat beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
In 1 uurtje heel samengevat doornemen?!
Ik vind 'm echt homo eersteklasquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb 'm een keer gezien ergens in Zwolle, toen waren ze het weerbericht aan 't filmen.
Wierdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tukkers
Tenminste, Tubbergen en Oldenzaal
Hij heeft altijd wel van die kekke broeken aan.quote:
skinny jeans?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel van die kekke broeken aan.
Moet dat nou weer. Dat deed je laatst ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef DidoCarthago het volgende:
Gefeliciteerd Ezell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jammer dat het tijdens de CE's is, maar je gaat vast knallen vandaag
.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef DidoCarthago het volgende:
Gefeliciteerd Ezell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jammer dat het tijdens de CE's is, maar je gaat het vast verknallen vandaag
.
Nee, toen zei iemand anders dat je niet moest schrikken ofzo en toen snapte ik niet waarom... Dus ik heb het nog niet eerder zo gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
Moet dat nou weer. Dat deed je laatst ook.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
Moet dat nou weer. Dat deed je laatst ook.
Ooh ik dacht dat jij dat toen was. Mi scusi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:07 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee, toen zei iemand anders dat je niet moest schrikken ofzo en toen snapte ik niet waarom... Dus ik heb het nog niet eerder zo gezegd.
Nee in van die gare kleuren, rood bijvoorbeeldquote:
Hippe oudjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee in van die gare kleuren, rood bijvoorbeeld.
Oudjes met rode nét te korte broeken, witte sokken en crocs.... hip toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is niet hip. Dat is omhooggevallen VVD-tuig.
Ja.quote:
Ik ook, maar ik kon bij profiel wijzigen niet vinden hoe ik dat moet instellenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dido, ik vind het tijd voor een UI
Ga ik echt niet helemaal doorlezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef TMartina het volgende:
Moet je even SC#109 doorlezen. Daarin staat het.
Crocsquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oudjes met rode nét te korte broeken, witte sokken en crocs.... hip toch?
Gewoon op dat plaatje klikken waar je UI hoortquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kon bij profiel wijzigen niet vinden hoe ik dat moet instellen.
Gewoon op je UI klikken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kon bij profiel wijzigen niet vinden hoe ik dat moet instellen.
Jawelquote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon op dat plaatje klikken waar je UI hoort
Je hoeft toch alleen de handleiding voor de Bosatlas te leren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klacht over samengevat: veel te weing plaatjes
Zelf bedachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Jawel. Maar die combo komt mij niet bekend voor
.
Wie ben jijquote:
Dat doet bijna iedereen denk ik... 200 pagina's samengevat echt leren is geen doen natuurlijk.quote:
Breng maar niet in de praktijkquote:
Had ik wel gedaan bij M&O van Samengevat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat doet bijna iedereen denk ik... 200 pagina's samengevat echt leren is geen doen natuurlijk.
Net niet de 400 gehaaldquote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Net niet de 400 gehaald. Wel record verbroken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |