Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
Dankje Piraat en succes aan degenen die gaan!
En slaap lekker iedereen
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is beter, ga nou maar slapen. Dan kun je morgenochtend ook even leren.
Oké, Klinkiequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.
Mag klibo ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaag.
quote:
quote:
Succes meid!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Hele foute komediefilmquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
Latijn moet ook nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!
Hmm, doe maar niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Hele foute komediefilm![]()
![]()
weet de titel niet eens.
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About Itquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, doe maar niet.
Wil je iets grappigs lezen?
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Latijn moet ook nog. iig bedankt.. jij ook als je zo nog wat gaat doen! En anders slaap lekker
.
Je bent een meisje (voor eventjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Etsu is pitten.quote:
Naamgenootje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent een meisje (voor eventjes), dan mag dat
.
Kijk ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Leesvoer: Ik ben dom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Oeh, jawel!
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
Haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee klinker
Wat een overdosis aan vrouwen hier
| Forum Opties | |