Dag Dastan, was fijn je gesproken te hebben en veel succes morgen! Je kunt het!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
Nou, ik ga slapen. Morgen vroeg aan de bak.
Welterusten allemaal.
Dankje dat je dat zo op prijs stelt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk het woord 'hipster' precies bedoeld?
't Was een leuk gesprek, dat moet gezegd worden. Bedankt en het gaat wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dag Dastan, was fijn je gesproken te hebben en veel succes morgen! Je kunt het!![]()
quote:
quote:
Dank, dank.quote:
Heb je morgen ook Engels? Zo ja, dan kun je hiermee alvast oefenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk met het woord 'hipster' precies bedoeld?
Dank je wel, Dido.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Slaap lekker Dastan. Droom lekker, misschien verschijtn Anchises of een god wel aan jou.
Dat geloof ik maar al te graag.quote:
Morgen geen Engels, maar met Engels heb ik sowieso geen moeite.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je morgen ook Engels? Zo ja, dan kun je hiermee alvast oefenen.
Klik.
Goedzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen geen Engels, maar met Engels heb ik sowieso geen moeite.
Ik hou het wel bij geloven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag er wel een lenen hoor van mij.
Ja, alleen vrijdag nog. Dan ben ik helemaal klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo.
Jij had alleen vrijdag nog toch?
Is beter, ga nou maar slapen. Dan kun je morgenochtend ook even leren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef yosander het volgende:
Pfftftftfffft. Zo vroeg iedereen?! Dan moet ik ook
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |