Aah fawaka. Hier nu ook. Grmbl.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FAMOS A LA PLAYA OOH OHH OHH OOOOHH OH OH
FAMOS A LA PLAYA
-onverstaanbaar gedeelte hier-
FAMOS A LA PLAYA OH OH OHOHHHH
FAMOS A LA PLAYAAA OH OHHH
Shit het zit in mn hoofd.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FAMOS A LA PLAYA OOH OHH OHH OOOOHH OH OH
FAMOS A LA PLAYA
-onverstaanbaar gedeelte hier-
FAMOS A LA PLAYA OH OH OHOHHHH
FAMOS A LA PLAYAAA OH OHHH
Shit het zit in mn hoofd.
Ja en ik ga 'm niet luisteren ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het linkje al gepost he?
[..]
Zeker, zeker!
Dat gaat morgen bij voorbaat al gebeuren, thanksquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stel je voor, je moet examen doen en dat lied zit in je hoofd. Dat is kut.
Beter dan een zenuwtrek aan je oog, die had ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat gaat morgen bij voorbaat al gebeuren, thanks
Wat ijverig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Nog één onderdeel doorlezen en dan heb ik alles gelezen voor biologie.
Of misselijkheid. Dat had ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan een zenuwtrek aan je oog, die had ik.
Die heb ik niet geluisterd, maar dat wordt de nieuwste zomerhit ofzo las ik in de Spits! ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb alleen die nieuwe versie in mijn hoofd, deze zal niet in mijn hoofd komen
Ach, daar kun je ook niet zoveel voor doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
En voor 't examen van morgen heb ik nog niets gedaan. Doe ik zo en morgenochtend wel even wat tekstjes
.
ja 10 jaar geleden jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik niet geluisterd, maar dat wordt de nieuwste zomerhit ofzo las ik in de Spits! ?
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Continu geplop in mijn oor vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezen
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
En voor 't examen van morgen heb ik nog niets gedaan. Doe ik zo en morgenochtend wel even wat tekstjes
.
Oke vertel, hoe ontstaat een zenuwtrek dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezen
Klopt. Daarom komt er uiteindelijk nooit zoveel vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, daar kun je ook niet zoveel voor doen.
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Daarom komt er uiteindelijk nooit zoveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |