Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan een zenuwtrek aan je oog, die had ik.
Continu geplop in mijn oor vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan een zenuwtrek aan je oog, die had ik.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezen
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
En voor 't examen van morgen heb ik nog niets gedaan. Doe ik zo en morgenochtend wel even wat tekstjes
.
Oke vertel, hoe ontstaat een zenuwtrek dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezen
Klopt. Daarom komt er uiteindelijk nooit zoveel vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, daar kun je ook niet zoveel voor doen.
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Daarom komt er uiteindelijk nooit zoveel van.
Aardrijkskunde morgen ja?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.
Zal aan de teksten liggen inderdaad (en de vragen).quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.
Kunst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Ik heb geen aardrijkskunde.
NT/NG met wiskunde D, informatica en kunst algemeen hier.
Ja, van de twee oefenexamens die we dit jaar ergens in de les maakten kwam echt twee keer gamen in relatie tot agressie voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal aan de teksten liggen inderdaad (en de vragen).
Geen discipline deze man.quote:
Draag je ook skinny jeans ja?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, een van mijn leukste vakken. Eigenlijk ben ik een alfa-jongetje.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef dralion13 het volgende:
Engels gaat morgen best wel een ramp worden ben ik bang
Goeie vraag. Hoe een zenuwtrek precies ontstaat, stond er niet in. Wel kan ik je uitleggen wat het pupilreflex inhoudt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke vertel, hoe ontstaat een zenuwtrek dan?
Ik ben tamelijk slecht in engelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen discipline deze man.
[..]
Draag je ook skinny jeans ja?
[..]
Hoezo?
Oke doe maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe een zenuwtrek precies ontstaat, stond er niet in. Wel kan ik je uitleggen wat het pupilreflex inhoudt.
De ene clip is uitdagender. En kutversie. Terwijl de originele supertof is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klinker, en afgezien van de stem, wat is het verschil tussen die twee liedjes?
Hipster!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet van die heel strakke.Maar wel een beetje strak, ja.
Nee, ik ben geen hipster.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke doe maar.
[..]
De ene clip is uitdagender. En kutversie. Terwijl de originele supertof is.
[..]
Hipster!
Alsje:quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke doe maar.
[..]
De ene clip is uitdagender. En kutversie. Terwijl de originele supertof is.
[..]
Hipster!
Simpel hè.quote:Pupilreflex
Veel licht --> kleine pupil
Kringspier in de iris trekt samen.
Weinig licht --> grote pupil
Radiale (lengte) spieren in de iris trekken samen.
Geregeld via de hersenstam (autonome zenuwstelsel)
quote:
Dag Dastan, was fijn je gesproken te hebben en veel succes morgen! Je kunt het!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
Nou, ik ga slapen. Morgen vroeg aan de bak.
Welterusten allemaal.
Dankje dat je dat zo op prijs stelt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk het woord 'hipster' precies bedoeld?
't Was een leuk gesprek, dat moet gezegd worden. Bedankt en het gaat wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dag Dastan, was fijn je gesproken te hebben en veel succes morgen! Je kunt het!![]()
quote:
quote:
Dank, dank.quote:
Heb je morgen ook Engels? Zo ja, dan kun je hiermee alvast oefenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk met het woord 'hipster' precies bedoeld?
Dank je wel, Dido.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Slaap lekker Dastan. Droom lekker, misschien verschijtn Anchises of een god wel aan jou.
Dat geloof ik maar al te graag.quote:
Morgen geen Engels, maar met Engels heb ik sowieso geen moeite.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je morgen ook Engels? Zo ja, dan kun je hiermee alvast oefenen.
Klik.
Goedzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen geen Engels, maar met Engels heb ik sowieso geen moeite.
Ik hou het wel bij geloven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag er wel een lenen hoor van mij.
Ja, alleen vrijdag nog. Dan ben ik helemaal klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo.
Jij had alleen vrijdag nog toch?
Is beter, ga nou maar slapen. Dan kun je morgenochtend ook even leren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef yosander het volgende:
Pfftftftfffft. Zo vroeg iedereen?! Dan moet ik ook
.
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
Dankje Piraat en succes aan degenen die gaan!
En slaap lekker iedereen
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is beter, ga nou maar slapen. Dan kun je morgenochtend ook even leren.
Oké, Klinkiequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.
Mag klibo ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaag.
quote:
quote:
Succes meid!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Hele foute komediefilmquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
Latijn moet ook nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!
Hmm, doe maar niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Hele foute komediefilm![]()
![]()
weet de titel niet eens.
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About Itquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, doe maar niet.
Wil je iets grappigs lezen?
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Latijn moet ook nog. iig bedankt.. jij ook als je zo nog wat gaat doen! En anders slaap lekker
.
Je bent een meisje (voor eventjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Etsu is pitten.quote:
Naamgenootje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent een meisje (voor eventjes), dan mag dat
.
Kijk ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Leesvoer: Ik ben dom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Oeh, jawel!
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
Haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee klinker
Wat een overdosis aan vrouwen hier
| Forum Opties | |