Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaag.
quote:
quote:
Succes meid!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Hele foute komediefilmquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
Latijn moet ook nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!
Hmm, doe maar niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Hele foute komediefilm![]()
![]()
weet de titel niet eens.
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About Itquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, doe maar niet.
Wil je iets grappigs lezen?
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Latijn moet ook nog. iig bedankt.. jij ook als je zo nog wat gaat doen! En anders slaap lekker
.
Je bent een meisje (voor eventjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Etsu is pitten.quote:
Naamgenootje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent een meisje (voor eventjes), dan mag dat
.
Kijk ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Leesvoer: Ik ben dom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Oeh, jawel!
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
Haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee klinker
Wat een overdosis aan vrouwen hier
| Forum Opties | |