quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij moet echt mijn verloren tweelingzus zijn
Voor alle haters en Ezell:
[ afbeelding ]
Tjuus succes enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ging leren. Ga leren. Nu echt.
Bazen voer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
döner kebab.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Oh ik weet niet eens waar hier kebabzaken zitten. Heb nog nooit kebab enzo gegeten
.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Joosterd het volgende:
Vrijwel elke kebabzaak heeft het omdat het zo meesterlijk is.
Hoe ben je van plan chicks te scoren met een walm knoflook? Voor het uitgaan neem ik altijd maar cocktailsaus anders worden mijn kansen verkleind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar toch neem ik meestal een broodje i.p.v. kapsalon omdat het best wel veel is enzo
. Denk dat ik er vrijdag een ga bestellen i.p.v. pizza, voordat we naar 't gala gaan
. Topplan
1800 calorieënquote:
Yum yum.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
Ruiken jullie de knoflook en gesmolten kaas ook al?
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.quote:
Hihi. Nou als ik het zie ga ik het ook eens proberen! Ben best wel benieuwdquote:
Interwebzquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.
Nee joh Mac is the bestquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |