Ik kwam op het juiste moment.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
Waar kwam jij opeens vandaan zetten, Joost?!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordt![]()
![]()
!!1
![]()
.
ZOMG xD ommig wtfbbqsaus XD OMGquote:
Ja zo en zo dit dat zus en zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD ENG HE HAHAHAAH, ,, jeetje mina ;S meteen s0 doen allus.
Het geeft mensen een kick.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat hebben jullie met fipo's en lapo's?
iCk dnk wEl dt jy een btj geaakk benquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD ENG HE HAHAHAAH, ,, jeetje mina ;S meteen s0 doen allus.
Ik krijg er een stijfje vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Nee hoor, kunnen wel ergens tegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het topic gekilled had.
Niets ik ben alleen de topic kaaaaapeeerquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Laatst werd je nog boos toen ik dat zeiquote:
;$ Lekker gek en kort pikkit kapsel tog!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
iCk dnk wEl dt jy een btj geaakk ben:$ :$ :$ :$
Gelukkig maar!quote:
Vannacht had ik: lapo-TT-fipoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen waarde hechten aan FiPo's, ik win toch altijd
Dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatst werd je nog boos toen ik dat zei
Ik werd eerst ook boos toen mensen steeds 7-Up zeiden tegen mij. Maar nu kan ik er ook om lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatst werd je nog boos toen ik dat zei
Ja in de nacht als je geen concurrentie hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Vannacht had ik: lapo-TT-fipo.
Maar het deed niets met me.
Wassup >>> 7-upquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd eerst ook boos toen mensen steeds 7-Up zeiden tegen mij. Maar nu kan ik er ook om lachen.
Jawel, het was nog niet dood.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja in de nacht als je geen concurrentie hebt
Die ga ik erin houden.quote:
Met zoveel posts is dat ook niet zo raarquote:
Hoe meer mensen hoe meer adrenaline hoe groter de kick is maar in mijn aanwezigheid en snelheid is het topic binnen milliseconden gekaapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Het tofste is als je weet dat 20 man zit te hunten en jij wint
Ik heb niet zoveel postsquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met zoveel posts is dat ook niet zo raar
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK OK OK ik zou een halfuur geleden gaan.
Ik ga mn broodjes smeren en slapen. Doei, succes examenmensjes.
Jij bent wel een kaappro inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe meer adrenaline hoe groter de kick is maar in mijn aanwezigheid en snelheid is het topic binnen milliseconden gekaapt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was aanwezig bij Sander's grootse overwinning.
YOYOYOYOYOY doeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK OK OK ik zou een halfuur geleden gaan.
Ik ga mn broodjes smeren en slapen. Doei, succes examenmensjes.
Jij moet echt mijn verloren tweelingzus zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |