Ik kwam op het juiste moment.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
Waar kwam jij opeens vandaan zetten, Joost?!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordt![]()
![]()
!!1
![]()
.
ZOMG xD ommig wtfbbqsaus XD OMGquote:
Ja zo en zo dit dat zus en zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD ENG HE HAHAHAAH, ,, jeetje mina ;S meteen s0 doen allus.
Het geeft mensen een kick.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Wat hebben jullie met fipo's en lapo's?
iCk dnk wEl dt jy een btj geaakk benquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
xD ENG HE HAHAHAAH, ,, jeetje mina ;S meteen s0 doen allus.
Ik krijg er een stijfje vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Nee hoor, kunnen wel ergens tegenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het topic gekilled had.
Niets ik ben alleen de topic kaaaaapeeerquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef DidoCarthago het volgende:
Laatst werd je nog boos toen ik dat zeiquote:
;$ Lekker gek en kort pikkit kapsel tog!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
iCk dnk wEl dt jy een btj geaakk ben:$ :$ :$ :$
Gelukkig maar!quote:
Vannacht had ik: lapo-TT-fipoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap wel dat jullie geen waarde hechten aan FiPo's, ik win toch altijd
Dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatst werd je nog boos toen ik dat zei
Ik werd eerst ook boos toen mensen steeds 7-Up zeiden tegen mij. Maar nu kan ik er ook om lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laatst werd je nog boos toen ik dat zei
Ja in de nacht als je geen concurrentie hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Vannacht had ik: lapo-TT-fipo.
Maar het deed niets met me.
Wassup >>> 7-upquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd eerst ook boos toen mensen steeds 7-Up zeiden tegen mij. Maar nu kan ik er ook om lachen.
Jawel, het was nog niet dood.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja in de nacht als je geen concurrentie hebt
Die ga ik erin houden.quote:
Met zoveel posts is dat ook niet zo raarquote:
Hoe meer mensen hoe meer adrenaline hoe groter de kick is maar in mijn aanwezigheid en snelheid is het topic binnen milliseconden gekaapt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Het tofste is als je weet dat 20 man zit te hunten en jij wint
Ik heb niet zoveel postsquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met zoveel posts is dat ook niet zo raar
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK OK OK ik zou een halfuur geleden gaan.
Ik ga mn broodjes smeren en slapen. Doei, succes examenmensjes.
Jij bent wel een kaappro inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe meer adrenaline hoe groter de kick is maar in mijn aanwezigheid en snelheid is het topic binnen milliseconden gekaapt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was aanwezig bij Sander's grootse overwinning.
YOYOYOYOYOY doeiquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK OK OK ik zou een halfuur geleden gaan.
Ik ga mn broodjes smeren en slapen. Doei, succes examenmensjes.
Jij moet echt mijn verloren tweelingzus zijnquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij moet echt mijn verloren tweelingzus zijn
Voor alle haters en Ezell:
[ afbeelding ]
Tjuus succes enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ging leren. Ga leren. Nu echt.
Bazen voer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
döner kebab.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Oh ik weet niet eens waar hier kebabzaken zitten. Heb nog nooit kebab enzo gegeten
.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef Joosterd het volgende:
Vrijwel elke kebabzaak heeft het omdat het zo meesterlijk is.
Hoe ben je van plan chicks te scoren met een walm knoflook? Voor het uitgaan neem ik altijd maar cocktailsaus anders worden mijn kansen verkleind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar toch neem ik meestal een broodje i.p.v. kapsalon omdat het best wel veel is enzo
. Denk dat ik er vrijdag een ga bestellen i.p.v. pizza, voordat we naar 't gala gaan
. Topplan
1800 calorieënquote:
Yum yum.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
Ruiken jullie de knoflook en gesmolten kaas ook al?
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.quote:
Hihi. Nou als ik het zie ga ik het ook eens proberen! Ben best wel benieuwdquote:
Interwebzquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.
Nee joh Mac is the bestquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoe weet ge dat? Bij de Mac staat het wel vermeldt maar dan kan niet op tegen doner kebab of een kapsalon.
Je hebt het ook nog opgezocht.quote:
Turkse pizza met knoflooksaus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hihi. Nou als ik het zie ga ik het ook eens proberen! Ben best wel benieuwd. Turkse pizza vind ik ook lekker
.
Per dag zouden wij ongeveer 2200-2500 calorieën moeten binnenkrijgen. Een Big Mac heeft 500-600 calorieën volgens mijquote:
Ga eerst maar eens een kapsalon halen dan spreken we verder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee joh Mac is the best. Ik vind dat echt het lekkerste eten
.
Jaquote:
Er zit wel enorm veel verschil bij ons in de buurt bij de verschillende pizzeria's.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Ken je dat spannende moment dat je voor het eerst bij een nieuwe pizzaria gaat bestellen?
Turkse pizza met knoflooksaus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Alles met knoflook is lekker.
Verkapte ik ben nog niet naar bed post tevens.
Schijtvoer maar wel lekker.quote:
Is toch gezonderquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ovenfriet
Friteuse kost maar 20 euro ofzo
Mijn lichaam is er wel aangewend (of wat minder pittig etenquote:
Niet alleen de saus, ook ingelegd en versquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Turkse pizza met knoflooksaus.Pizza met shoarma en knoflooksaus.
Wraps met kip en knoflooksaus.
Knoflooksaus met knoflooksaus.
Hebben jullie ook al zo knoflook obsessie mijn vrienden kijken mij altijd vreemd als ik een bakje knoflook voor mij zelf neem voor over de pizza,doner,kapsalon,shoarma...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een Nederlander?!?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Is toch gezonder. Ooit hadden wij ook een friteuse.. maar die is nooit gebruikt
.
Jaaaa.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al zo knoflook obsessie mijn vrienden kijken mij altijd vreemd als ik een bakje knoflook voor mij zelf neem voor over de pizza,doner,kapsalon,shoarma...
Alleen bij kebab.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
Als je kebab of kapsalon gaat eten bij een zaak waar je kunt zitten en waar ze van die spuitflessen met knoflook hebben, spuit je dan ook na elke hap je eten er weer compleet mee onder?
Mijn ouders weten niet wat kebab of een kapsalon isquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom eten wij thuis nooit dit soort dingen.
Spuitflessen zijn helaas niet bij elke pizzeria te vinden maar dat is zo handig tijdens het eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
Als je kebab of kapsalon gaat eten bij een zaak waar je kunt zitten en waar ze van die spuitflessen met knoflook hebben, spuit je dan ook na elke hap je eten er weer compleet mee onder?
Hollandse kost is natuurlijk vlees-groente-aardappelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een Nederlander?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |