Nee getsie hoogstens 1/2 per week. Veel pasta's ftwquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wij eten bijna nooit vlees-groente-aardappelen
Wij heel vaakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, veel pasta ja, met verse pesto, fuck wat is dat lekker.
Aardappelen zijn alleen lekker als je ze maar een paar keer per maand eet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hollandse kost is natuurlijk vlees-groente-aardappelen... dus ik zou eerder zeggen dat jij buitenlands bent met die friteuse
![]()
.
Pastaaaaa. Dat is pas lekker! Alleen schijnt het niet zo gezond te zijn om veel pasta te eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee getsie hoogstens 1/2 per week. Veel pasta's ftw
Bazen voer voor topsportersquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aardappelen zijn alleen lekker als je ze maar een paar keer per maand eet.
[..]
Pastaaaaa. Dat is pas lekker! Alleen schijnt het niet zo gezond te zijn om veel pasta te eten.
Wij wel, 4x per week ofzo. Eet 't altijd maar zo snel mogelijk op en dan VLEESCHquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij ons iets minderquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar goed, zitten wel 5 tenen knoflook in
Bewaar je het lekkerste voor het laatst jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij wel, 4x per week ofzo. Eet 't altijd maar zo snel mogelijk op en dan VLEESCH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bewaar je het lekkerste voor het laatst jongen.
Ja meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Pasta en rijst zijn toch echt wel een paar van de dingen die ik liever eet dan aardappelen. Met rijst kan je echt veel verschillende combinaties maken. Aardappelen worden al gauw 'saai'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef DidoCarthago het volgende:
Pasta/rijst/brood is niet echt een goede vervanger voor aardappelen omdat bepaalde vitamines er niet inzitten. Moet je eigenlijk extra vitaminepil erbij nemen.
Truste en succesquote:
vul pan met heet water, 10 mins koken en klaar. no mess, no timequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
Maar sowieso 1x per week pasta. Ook ideaal studentenvoer
Eigenlijk alles behalve kippenlevertjes en orgaan vlees etcquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:34 schreef DidoCarthago het volgende:
Bij ons is het vlees het eerste klaar meestal.
Wat voor vlees vinden jullie lekker dan?
Geen vlees/vis geen maaltijd. Wij zijn echte Bourgondiërs.quote:
Ik ook. Waarvan 1-2x per week vis.quote:
jouw vader lust wel vlees, die van mij nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geen vlees geen maaltijd. Wij zijn echte Bourgondiërs.
Sausje d'r bij, gehakt d'r bij, kaas d'r bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
vul pan met heet water, 10 mins koken en klaar. no mess, no time
500 pure tomatenpuree, gehakt en kaas ja. En dan heb je een maaltijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Sausje d'r bij, gehakt d'r bij, kaas d'r bij!
Tongfiletquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik eet zo'n beetje elke dag vlees, maar bijna geen vis. Zalm is wel erg lekker. Heeeeeerlijk.
Tonijn, makreelquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik eet zo'n beetje elke dag vlees, maar bijna geen vis. Zalm is wel erg lekker. Heeeeeerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |