Je bent op de geur afgekomen hèquote:
Wilde jij niet gaan leren trouwensquote:
ja. met nadruk op wildequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Wilde jij niet gaan leren trouwens?
je hebt veel te veel haar, je had kappertje moeten pakkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
Waarom duurt het opdrogen van m'n haar na het douchen altijd zo lang![]()
![]()
kapsalonquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je hebt veel te veel haar, je had kappertje moeten pakken
Jij ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu, maar misschien kom ik nog terug voor een tweede () ronde kapsalon. Veel succes morgen.
![]()
Je bent bijna jarigquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga nu, maar misschien kom ik nog terug voor een tweede () ronde kapsalon. Veel succes morgen.
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Groetjes van mij, mn bed en mn hipster telefoon.
quote:
Fijne dag morgen !!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
![]()
Moet je niet naar RTV Oost kijken mangquote:
jij bent snelquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Homoik ben niet hip genoeg om een hipster te zijn.
Goedenavond. De examens zijn al bijna voorbij.quote:
Jij ook? M'n ouders in actiequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je niet naar RTV Oost kijken mang.
Was puur een gokquote:
haha lucky shotquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Was puur een gok![]()
![]()
(was wel voorspelbaar). Zit boven en heb hier geen tv
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |