Oudjes met rode nét te korte broeken, witte sokken en crocs.... hip toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is niet hip. Dat is omhooggevallen VVD-tuig.
Ja.quote:
Ik ook, maar ik kon bij profiel wijzigen niet vinden hoe ik dat moet instellenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dido, ik vind het tijd voor een UI
Ga ik echt niet helemaal doorlezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef TMartina het volgende:
Moet je even SC#109 doorlezen. Daarin staat het.
Crocsquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oudjes met rode nét te korte broeken, witte sokken en crocs.... hip toch?
Gewoon op dat plaatje klikken waar je UI hoortquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kon bij profiel wijzigen niet vinden hoe ik dat moet instellen.
Gewoon op je UI klikken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kon bij profiel wijzigen niet vinden hoe ik dat moet instellen.
Jawelquote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon op dat plaatje klikken waar je UI hoort
Je hoeft toch alleen de handleiding voor de Bosatlas te leren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klacht over samengevat: veel te weing plaatjes
Zelf bedachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Jawel. Maar die combo komt mij niet bekend voor
.
Wie ben jijquote:
Dat doet bijna iedereen denk ik... 200 pagina's samengevat echt leren is geen doen natuurlijk.quote:
Breng maar niet in de praktijkquote:
Had ik wel gedaan bij M&O van Samengevat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:16 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat doet bijna iedereen denk ik... 200 pagina's samengevat echt leren is geen doen natuurlijk.
Net niet de 400 gehaaldquote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Net niet de 400 gehaald. Wel record verbroken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |