Schijn bedriegt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me uitgelachen.
EZEL, ik dacht dat je een vriend was.
Dagdag!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef xCore het volgende:
Fipo gemacht, ik ben douchen, de groetj0ns!
Het is geen kritiek. Is nu alles weer goed?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me uitgelachen.
EZEL, ik dacht dat je een vriend was.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is geen kritiek. Is nu alles weer goed?
Welterusten jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Gideon_92 het volgende:
Truste Etsu, Dastan, Kaasrol1.
Succes morgen met natuurkunde kaasrol1 heb het ook nodig
Trusten Gideon_92quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Gideon_92 het volgende:
Volgens mij is het officieel 'O'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch? Een 'O' alleen staat zo lullig...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Behalve dat Dastan en ik in een tent gaan slapen, als ik naar de meet ga.
Moet kunnen tijdens je examenperiode.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:19 schreef DidoCarthago het volgende:
Oh noooo ik heb alweer bijna zo'n hele doos autodrop op.
Voor altijd moppie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor altijd moppie.
xxx Loveyou
alsjeditnietleestneukikjehoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Slaap ze, jij ook succes!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Gideon_92 het volgende:
Ja? Ik kom meestal 'O' tegen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel hierover. Want in boeken staat er ook vaak zat 'Oh'.
Het Broene Goekjequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja? Ik kom meestal 'O' tegen.
'Oh' staat wel in het Groene Boekje, dus je zal wel gelijk hebben.
Ik lees dan gewoon oo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
Als ik 'Oh' zie staan, lees ik in mijn hoofd altijd ò in plaats van ó.
2009 alles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef yosander het volgende:
Klinkerbotsing en Dastan, viel Spaß:
http://www.schrijvenonline.org/forum/14034
Hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef Kaasrol het volgende:
Dit topic gaat waarschijnlijk slecht voor mijn humeur worden als ik dat spellingsgedoe zo zie...
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef Kaasrol het volgende:
Dit topic gaat waarschijnlijk slecht voor mijn humeur worden als ik dat spellingsgedoe zo zie...
Kick 'm omhoog.quote:
Nou gooi d'r eens wat leuks inquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]Ik vind het ook niet echt ontspannend om te lezen dit..
Ik vind een 'O' zo kil staan. Maar oké laten we stoppen met dit, de rest is niet geamuseerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
Het mag dus allebei, hoewel er wel een nuanceverschil is.
Jij wilde het toch niet over spelling e.d. hebbenquote:
Integendeel, ik ben er goed in, maar het is zo irritant als mensen er zo op gaan lettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?Heb je dyslexie? Of gewoon lak aan de regels? Of lui? Of alle drie?
Over 48 uur ben je een feestje aan het bouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou gooi d'r eens wat leuks in. Kan wel wat vermaak gebruik tijdens 't leren
.
Enige leuke zijn die grammarnaziplaatjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben er goed in, maar het is zo irritant als mensen er zo op gaan letten
Ok, ok ik zal je met rust laten. Gr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben er goed in, maar het is zo irritant als mensen er zo op gaan letten
Apart. Zou absoluut niet weten waar dat aan kan liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het FC Volendam topic hier op de foks wel gekickt. Helaas reageerde er niemand op.
Dan zou het alsnog 'archaïsch' zijn, maar dat is het niet eens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is archaïsme (of het is een ander woord) toch?
Dat is het gebruik van woorden die niet meer van deze tijd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil je m'n UI zien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Apart. Zou absoluut niet weten waar dat aan kan liggen.
Dat doet me denken aan KCVquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het woord niet meer, maar je had daar een naam voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zou het alsnog 'archaïsch' zijn, maar dat is het niet eens.
O, foutje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is het gebruik van woorden die niet meer van deze tijd zijn.
Heb 'm gezien. Ik kom uit Zwolle trouwens.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb 'm gezien. Ik kom uit Zwolle trouwens.
Is al geplaatst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Hey Etsu ik heb jou op google gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Hey Etsu ik heb jou op google afbeeldingen gevonden
[ afbeelding ]
Jeujquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ok ik zal je met rust laten. Gr.
Zo'n vermoeden had mijn kristallen bol al.quote:
Die meneer ziet er grappig uit en zo.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slaapje doen, morgen om 6.45 gaat de wekker.
Succes iedereen met natuurkunde/Engels/aardrijkskunde/wathebbenwenogmeer?
Trusten, toedels.
Vertel me er meer over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had mijn kristallen bol al.
Oh! Ok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niets. Die man krijg je als je op onze vrind Etsu zoekt.
SUCCESquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slaapje doen, morgen om 6.45 gaat de wekker.
Succes iedereen met natuurkunde/Engels/aardrijkskunde/wathebbenwenogmeer?
Trusten, toedels.
Ok!quote:
Ik ookquote:
Hahahahahahaha AchmedJanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Hey Etsu ik heb jou op google afbeeldingen gevonden
[ afbeelding ]
Ik zag paling, de moeder van Jan Smit en een mannenkoor voorbij komen. Toen dacht ik: die komt niet uit Zwolle.quote:
'Mockingly funny'quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://files.sharenator.c(...)-s1024x768-89596.png
Hihihi.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zag paling, de moeder van Jan Smit en een mannenkoor voorbij komen. Toen dacht ik: die komt niet uit Zwolle.
Ik zag je UI.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi.
Maar, zag je dat in mijn posts of wat?
Wat is ARG7?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag meer hier rond gehangen dan in de ARG7 SC.Slecht van mij wel.
Arrr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn SC. Waar ik bloed, zweet en tranen aan kwijt ben geraakt enzo.quote:
Arrr.quote:
Waarom zo zielig kijken dan matey?quote:
Klinks, hoe durf jequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je weet wat het echt betekent hoop ik?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dastan, ik vind je UI lijken op iemand die gitaar speelt oid. Dat je het even weet.
Goed plan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef AchmedJan het volgende:
Vanacht 3 uur geslapen, vanavond maar ff 12 uur slapen dan
Hey Draquote:
Ik ook, wat is z'n UI eigenlijk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dastan, ik vind je UI lijken op iemand die gitaar speelt oid. Dat je het even weet.
Omdat ik geen piraat ben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn SC. Waar ik bloed, zweet en tranen aan kwijt ben geraakt enzo.
[..]
Arrr.
[..]
Waarom zo zielig kijken dan matey?
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet wat het echt betekent hoop ik?
Komt goed!! Wiskunde ging ook beter dan je de dag ervoor dachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens echt veel te weinig aan natuurkunde gedaan
Voel me net als voor wiskunde
OK, dan ga ik nu maar slapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed plan.
[..]
Hey Dra
[..]
Ik ook, wat is z'n UI eigenlijk?
Is dat van Prince of, ja . Dat speelde ik altijd op de floppydisk ding iets jeweetwel omggquote:
Prince of persiaquote:
Heb er nu drie gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wel, je hebt mn Piraten UI al eens gezien of niet?
O wauw, je kent het. Prachtig spel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat van Prince of, ja . Dat speelde ik altijd op de floppydisk ding iets jeweetwel omggNostalgieeieheiheiheiee.
Tadahhh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb er nu drie gezien volgens mij. Maar geen piraten UI volgens mij
.
Toch wel. Arr. Was me niet opgevallen dat ooglapje, koel. Arr.quote:
Ik werd dan altijd om 8 uur wakker en dan ging ik stiekem de computer aanzetten en dat spelletje spelen.quote:
Etsu is even weg en zie wat er gebeurtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
Klinkerbotsing, we zijn voor elkaar gemaakt geloof ik.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
Klinkerbotsing, we zijn voor elkaar gemaakt geloof ik.
4 of 5 ofzo.quote:
Lief he, match ook met die van Jan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Toch wel. Arr. Was me niet opgevallen dat ooglapje, koel. Arr.
nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is de optimale tijd om te stoppen met leren? Ik wil nog doorleren maar straks verneuk ik hem door slaaptekort
Moet er morgen om ong. half 10 uit
Wat lief. Deel twee was inderdaad erg eng. Met die onverwacht opspringende skeletten. Die hebben me regelmatig een bonzend hart bezorgd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd dan altijd om 8 uur wakker en dan ging ik stiekem de computer aanzetten en dat spelletje spelen.Het was spannend en eng en ik was klein en vond het altijd eng enzo met alles. Oewww.
Zorg voor minimaal zeven uur slaap.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is de optimale tijd om te stoppen met leren? Ik wil nog doorleren maar straks verneuk ik hem door slaaptekort
Mja, na een tijd nemen je hersenen niks meer op.. Dan is het leren zinloos.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
Hij leest dit toch nooit meer terug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsu is even weg en zie wat er gebeurt!!!
Psstt.. Etsu had ook wat met Filtskikker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja! D: Vet eng.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat lief. Deel twee was inderdaad erg eng. Met die onverwacht opspringende skeletten. Die hebben me regelmatig een bonzend hart bezorgd.
Goed dat je hem even quotequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik maak rustig examens met 3-4 uurtjes slaapquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
'S ochtends kun je je beter concentreren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar 's avonds leer je wel het mees
Ik lees altijd alle SC's terug.quote:
De nymfomanen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Psstt.. Etsu had ook wat met Filtskikker.
Ik heb examensquote:
Inderdaad. Ik heb Jan al.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, Etsu hoeft zich geen zorgen te maken, hoor. Klinkerbotsing en ik zijn gewoon kameraden.
Jan de Piraat?quote:
Goed zo. Kon dit niet zomaar laten gebeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie je, yosander? Heel onschuldig dit.
Heb jij het spelletje nog? Zo ja, binnenkort een keertje spelen samen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie je, yosander? Heel onschuldig dit.
Ja, die Jan.quote:
Ja, ik heb het spelletje nog, uiteraard. Inclusief mijn zelden geëvenaarde tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij het spelletje nog? Zo ja, binnenkort een keertje spelen samen?
[..]
Ja, die Jan.![]()
Tof. Arrquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij het spelletje nog? Zo ja, binnenkort een keertje spelen samen?
[..]
Ja, die Jan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dat begrijp ik. Sympathiek wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed zo. Kon dit niet zomaar laten gebeuren.
Omg, zo tof!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik heb het spelletje nog, uiteraard. Inclusief mijn zelden geëvenaarde tijd.Heb het wereldrecord twee weken gehad.
Het eerste deel in veertien minuten.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Tof. Arr.
En vandaar mijn UI ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had wel potentie, jammer dat je het zo snel opgeeft. Wij piraten gaan door tot het uiterste.
Dankje.quote:
Mocht je interesse hebben: hier is mijn zogenoemde speedrun van zeventien minuten:quote:
Arrr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg, zo tof!
[..]
En vandaar mijn UI ook.![]()
Je had wel potentie, jammer dat je het zo snel opgeeft. Wij piraten gaan door tot het uiterste.
soooryquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FAMOS A LA PLAYA OOH OHH OHH OOOOHH OH OH
FAMOS A LA PLAYA
-onverstaanbaar gedeelte hier-
FAMOS A LA PLAYA OH OH OHOHHHH
FAMOS A LA PLAYAAA OH OHHH
Shit het zit in mn hoofd.
Omg zo tof, zo tof.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben: hier is mijn zogenoemde speedrun van zeventien minuten:
klikken om de rest te zien
Ja, leuk he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg zo tof, zo tof.Ik herinner me dit ook nog heel goed. Dat eerste level alles
![]()
Aah fawaka. Hier nu ook. Grmbl.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FAMOS A LA PLAYA
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FAMOS A LA PLAYA
Ja en ik ga 'm niet luisteren ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het linkje al gepost he?
[..]
Zeker, zeker!
Dat gaat morgen bij voorbaat al gebeuren, thanksquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stel je voor, je moet examen doen en dat lied zit in je hoofd. Dat is kut.
Beter dan een zenuwtrek aan je oog, die had ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat gaat morgen bij voorbaat al gebeuren, thanks
Wat ijverig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
Nog één onderdeel doorlezen en dan heb ik alles gelezen voor biologie.
Of misselijkheid. Dat had ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan een zenuwtrek aan je oog, die had ik.
Die heb ik niet geluisterd, maar dat wordt de nieuwste zomerhit ofzo las ik in de Spits! ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik heb alleen die nieuwe versie in mijn hoofd, deze zal niet in mijn hoofd komen
Ach, daar kun je ook niet zoveel voor doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
En voor 't examen van morgen heb ik nog niets gedaan. Doe ik zo en morgenochtend wel even wat tekstjes
.
ja 10 jaar geleden jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik niet geluisterd, maar dat wordt de nieuwste zomerhit ofzo las ik in de Spits! ?
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Continu geplop in mijn oor vrijdagquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezen
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
En voor 't examen van morgen heb ik nog niets gedaan. Doe ik zo en morgenochtend wel even wat tekstjes
.
Oke vertel, hoe ontstaat een zenuwtrek dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb net alles m.b.t. het zintuigen- en zenuwstelsel doorgelezen
Klopt. Daarom komt er uiteindelijk nooit zoveel vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, daar kun je ook niet zoveel voor doen.
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Daarom komt er uiteindelijk nooit zoveel van.
Aardrijkskunde morgen ja?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.
Zal aan de teksten liggen inderdaad (en de vragen).quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben er overigens wel een beetje bang voor. Is mijn slechtste vak zo ongeveer.
Kunst.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
Ik heb geen aardrijkskunde.
NT/NG met wiskunde D, informatica en kunst algemeen hier.
Ja, van de twee oefenexamens die we dit jaar ergens in de les maakten kwam echt twee keer gamen in relatie tot agressie voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal aan de teksten liggen inderdaad (en de vragen).
Geen discipline deze man.quote:
Draag je ook skinny jeans ja?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, een van mijn leukste vakken. Eigenlijk ben ik een alfa-jongetje.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef dralion13 het volgende:
Engels gaat morgen best wel een ramp worden ben ik bang
Goeie vraag. Hoe een zenuwtrek precies ontstaat, stond er niet in. Wel kan ik je uitleggen wat het pupilreflex inhoudt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke vertel, hoe ontstaat een zenuwtrek dan?
Ik ben tamelijk slecht in engelsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen discipline deze man.
[..]
Draag je ook skinny jeans ja?
[..]
Hoezo?
Oke doe maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe een zenuwtrek precies ontstaat, stond er niet in. Wel kan ik je uitleggen wat het pupilreflex inhoudt.
De ene clip is uitdagender. En kutversie. Terwijl de originele supertof is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Klinker, en afgezien van de stem, wat is het verschil tussen die twee liedjes?
Hipster!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet van die heel strakke.Maar wel een beetje strak, ja.
Nee, ik ben geen hipster.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke doe maar.
[..]
De ene clip is uitdagender. En kutversie. Terwijl de originele supertof is.
[..]
Hipster!
Alsje:quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke doe maar.
[..]
De ene clip is uitdagender. En kutversie. Terwijl de originele supertof is.
[..]
Hipster!
Simpel hè.quote:Pupilreflex
Veel licht --> kleine pupil
Kringspier in de iris trekt samen.
Weinig licht --> grote pupil
Radiale (lengte) spieren in de iris trekken samen.
Geregeld via de hersenstam (autonome zenuwstelsel)
quote:
Dag Dastan, was fijn je gesproken te hebben en veel succes morgen! Je kunt het!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
Nou, ik ga slapen. Morgen vroeg aan de bak.
Welterusten allemaal.
Dankje dat je dat zo op prijs stelt.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk het woord 'hipster' precies bedoeld?
't Was een leuk gesprek, dat moet gezegd worden. Bedankt en het gaat wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dag Dastan, was fijn je gesproken te hebben en veel succes morgen! Je kunt het!![]()
quote:
quote:
Dank, dank.quote:
Heb je morgen ook Engels? Zo ja, dan kun je hiermee alvast oefenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wordt er eigenlijk met het woord 'hipster' precies bedoeld?
Dank je wel, Dido.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef DidoCarthago het volgende:
Slaap lekker Dastan. Droom lekker, misschien verschijtn Anchises of een god wel aan jou.
Dat geloof ik maar al te graag.quote:
Morgen geen Engels, maar met Engels heb ik sowieso geen moeite.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je morgen ook Engels? Zo ja, dan kun je hiermee alvast oefenen.
Klik.
Goedzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen geen Engels, maar met Engels heb ik sowieso geen moeite.
Ik hou het wel bij geloven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag er wel een lenen hoor van mij.
Ja, alleen vrijdag nog. Dan ben ik helemaal klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo.
Jij had alleen vrijdag nog toch?
Is beter, ga nou maar slapen. Dan kun je morgenochtend ook even leren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef yosander het volgende:
Pfftftftfffft. Zo vroeg iedereen?! Dan moet ik ook
.
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
Dankje Piraat en succes aan degenen die gaan!
En slaap lekker iedereen
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is beter, ga nou maar slapen. Dan kun je morgenochtend ook even leren.
Oké, Klinkiequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.
Mag klibo ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag me ook Klink/Klinker/Klinks/Klinkie/KB noemen hoor.
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal ik nog een film gaan kijken? Of toch maar eens wat eerder naar bed gaan... denk dat ik maar eens verstandig ga doen vandaag.
quote:
quote:
Succes meid!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef DidoCarthago het volgende:
Laat ik ook maar even biologie aflezen. Daaaaaaaaaaaag!
Hele foute komediefilmquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
Latijn moet ook nogquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Succes! Het is zwaar, maar je kan 't!
Hmm, doe maar niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Hele foute komediefilm![]()
![]()
weet de titel niet eens.
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeg naar bed, tenzij educatieve film.
[..]
[..]Alleen Koelkast mag dat.
[..]
Succes meid!
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About Itquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, doe maar niet.
Wil je iets grappigs lezen?
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Latijn moet ook nog. iig bedankt.. jij ook als je zo nog wat gaat doen! En anders slaap lekker
.
Je bent een meisje (voor eventjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Etsu is pitten.quote:
Naamgenootje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent een meisje (voor eventjes), dan mag dat
.
Kijk ik ook wel eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar ga. Eventjes de nieuwe aflevering van Glee (niet haten) kijken.
Leesvoer: Ik ben dom.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Oeh, jawel!
Hoe vaker ik 'm lees, hoe grappiger 'ie wordtquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
Haha.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leesvoer: Ik ben dom.
Hoi Snuffff.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee klinker
Wat een overdosis aan vrouwen hier
Forum Opties | |