Nou gooi d'r eens wat leuks inquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]Ik vind het ook niet echt ontspannend om te lezen dit..
Ik vind een 'O' zo kil staan. Maar oké laten we stoppen met dit, de rest is niet geamuseerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
Het mag dus allebei, hoewel er wel een nuanceverschil is.
Jij wilde het toch niet over spelling e.d. hebbenquote:
Integendeel, ik ben er goed in, maar het is zo irritant als mensen er zo op gaan lettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?Heb je dyslexie? Of gewoon lak aan de regels? Of lui? Of alle drie?
Over 48 uur ben je een feestje aan het bouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou gooi d'r eens wat leuks in. Kan wel wat vermaak gebruik tijdens 't leren
.
Enige leuke zijn die grammarnaziplaatjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben er goed in, maar het is zo irritant als mensen er zo op gaan letten
Ok, ok ik zal je met rust laten. Gr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben er goed in, maar het is zo irritant als mensen er zo op gaan letten
Apart. Zou absoluut niet weten waar dat aan kan liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het FC Volendam topic hier op de foks wel gekickt. Helaas reageerde er niemand op.
Dan zou het alsnog 'archaïsch' zijn, maar dat is het niet eens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is archaïsme (of het is een ander woord) toch?
Dat is het gebruik van woorden die niet meer van deze tijd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil je m'n UI zien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Apart. Zou absoluut niet weten waar dat aan kan liggen.
Dat doet me denken aan KCVquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het woord niet meer, maar je had daar een naam voor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan zou het alsnog 'archaïsch' zijn, maar dat is het niet eens.
O, foutje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is het gebruik van woorden die niet meer van deze tijd zijn.
Heb 'm gezien. Ik kom uit Zwolle trouwens.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb 'm gezien. Ik kom uit Zwolle trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |