Omdat ik geen piraat ben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn SC. Waar ik bloed, zweet en tranen aan kwijt ben geraakt enzo.
[..]
Arrr.
[..]
Waarom zo zielig kijken dan matey?
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet wat het echt betekent hoop ik?
Komt goed!! Wiskunde ging ook beter dan je de dag ervoor dachtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens echt veel te weinig aan natuurkunde gedaan
Voel me net als voor wiskunde
OK, dan ga ik nu maar slapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed plan.
[..]
Hey Dra
[..]
Ik ook, wat is z'n UI eigenlijk?
Is dat van Prince of, ja . Dat speelde ik altijd op de floppydisk ding iets jeweetwel omggquote:
Prince of persiaquote:
Heb er nu drie gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wel, je hebt mn Piraten UI al eens gezien of niet?
O wauw, je kent het. Prachtig spel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat van Prince of, ja . Dat speelde ik altijd op de floppydisk ding iets jeweetwel omggNostalgieeieheiheiheiee.
Tadahhh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb er nu drie gezien volgens mij. Maar geen piraten UI volgens mij
.
Toch wel. Arr. Was me niet opgevallen dat ooglapje, koel. Arr.quote:
Ik werd dan altijd om 8 uur wakker en dan ging ik stiekem de computer aanzetten en dat spelletje spelen.quote:
Etsu is even weg en zie wat er gebeurtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
Klinkerbotsing, we zijn voor elkaar gemaakt geloof ik.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
Klinkerbotsing, we zijn voor elkaar gemaakt geloof ik.
4 of 5 ofzo.quote:
Lief he, match ook met die van Jan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Toch wel. Arr. Was me niet opgevallen dat ooglapje, koel. Arr.
nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is de optimale tijd om te stoppen met leren? Ik wil nog doorleren maar straks verneuk ik hem door slaaptekort
Moet er morgen om ong. half 10 uit
Wat lief. Deel twee was inderdaad erg eng. Met die onverwacht opspringende skeletten. Die hebben me regelmatig een bonzend hart bezorgd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd dan altijd om 8 uur wakker en dan ging ik stiekem de computer aanzetten en dat spelletje spelen.Het was spannend en eng en ik was klein en vond het altijd eng enzo met alles. Oewww.
Zorg voor minimaal zeven uur slaap.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
Wat is de optimale tijd om te stoppen met leren? Ik wil nog doorleren maar straks verneuk ik hem door slaaptekort
Mja, na een tijd nemen je hersenen niks meer op.. Dan is het leren zinloos.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
Hij leest dit toch nooit meer terug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsu is even weg en zie wat er gebeurt!!!
Psstt.. Etsu had ook wat met Filtskikker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsu is even weg en zie wat er gebeurt!!!
Ja! D: Vet eng.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat lief. Deel twee was inderdaad erg eng. Met die onverwacht opspringende skeletten. Die hebben me regelmatig een bonzend hart bezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |