quote:Welke trui wil je bestellen, Claudia? Mijn kater is momenteel te groot om me echt te verdiepen in die site. Maar als jij nou wat leuke Ko dingen ziet, dan ga ik misschien wel overstag.
Hebben wij ook. Superfijn broekje. Mijn lievelingsbroek voor Ivan van dit moment is:quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Keshet het volgende:
Dat is een leuke trui Claudia! Ik kom wel bijna elke dag op Utrecht CS trouwens.
Dit soort broekjes Bar?
[ afbeelding ]
Van H&M, in meerdere kleuren!
Ja he! Ik ging overstag bij de omschrijving: '100% katoen met 'kasjmier'-print aan de binnenzijde. Knoopsluiting voor. Borstzakje.'quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bovenste bloesje is trouwens zo ontzettend Ko!
Nog geen 13 euro! En aanwezig in 86 en 94! Oeke, je MOET!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja he! Ik ging overstag bij de omschrijving: '100% katoen met 'kasjmier'-print aan de binnenzijde. Knoopsluiting voor. Borstzakje.'
is het dan geen bolero?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena een vestje van Dirkje. Dat is zo'n ontzettend leuk vestje en de kwaliteit is prima. Op veel vestjes zitten ellendige knopen die ook gauw loslaten, maar deze knopen zijn heel fijn. Ik vind het alleen zo jammer dat het vestje kort en breed valt. De mouwen zijn hier te lang, het vestje is te groot maar ook te kort inmiddels.
Haha, echt zo lang geleden! Dweilen over straat op zoek naar een patatzaak die nog wel open is om 5 uur.quote:
quote:ooooh Oeks, ik moest zo aan jou denken, misschien is t ook wat voor jullie?
http://link.marktplaats.nl/429888150
Oeh nice!quote:
klopt ja, lentefris kleurtjequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Het groene vestje was n tip van KD geloof ik? Hij is echt superleuk <3 die kleur groen staat Amelie erg leuk vind ik
En een basic legging voor Elin. Ik ben een kleding-softie gewordenhij schattig ze ook zijn die mini-spijkerbroekjes, ik vind ze veul te oncomfortabel voor Elin. Dus ze hheeft tot nu toe van die hele kast vol met kleertjes van Amelie alleen nog maar wat leggings aan gehad
die blauwe?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt ja, lentefris kleurtje
en dat meisjesshirtje, c&a? ik heb iets soortgelijks met spijkergiletje
Ik ben op zoek naar een paar fijne flodderbroeken voor middelste. Die houdt van die katoenpoplin dingen want zie zitten als een joggingbroek maar zijn toch redelijk aangekleedquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh nice!![]()
ga je met een 'doel'? spijkerbroeken voor de jongens, of is dat inmiddels afgestreept?
Leuk spul vlindur
Ik ben vanmiddag nog ff bij de nieuwe Zeeman hier in t durp geweestuiteraard weer wat gekocht
ze hebben er niets wat niet in andere Zeemans ook hangt, maar omdat ze nieuw zijn hangt alles nog flink aangevuld enzo
dus nu eindelijk mn jurkje/vestje/shirtje waar ik vorige keer voor misgreep
ff foto uploaden <3
ja, het geeft verder niet ofzo.maar grappig, omdat het daar niet zo lang geleden nog over ging.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef MamaPurk het volgende:
Keshet ook een goeie buit!! Nee TF niet gezien, weet ook niet hoe ze eruit ziet en ik was in Hoofddorp en weet niet waar zij was
Milk loves Cookies kende ik niet, maar aangezien ik een koekiemonster heb vond ik hem wel toepasselijk
Ja, irritant he! En dat Pointer ermee is gestopt vind ik ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn favo kledingmerken voor de jongens (vroegah) alleen nog meisjekleren maakt. Eerst al Jottum en nu ook al bij Cakewalk![]()
oh ha ha dingdong. Dat is één concern, Cakewalk en jottum. dus.![]()
ja! stomheid. ik heb een Tshirt, dat is echt de allercoolste ever! van Cakewalk. Is al 7 (!!) jaar in de running. Niet verkleurd, niet uit de mode geraakt, niet verwassen en nog steeds cool. alleen heeft oudste er gaatjes in gebeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, irritant he! En dat Pointer ermee is gestopt vind ik ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Euh!! uitverkoop bij Olliewood!! en Pointer zit erbij!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, irritant he! En dat Pointer ermee is gestopt vind ik ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
De stijl van dat vogeltje komt me ook verdacht bekend voor! Maar ach, het is leuk spul.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Mamapurk, die milk loves cookies is gewoon gejat van Threadless!
buuf ken je No Tomatoes al? Ff googlen anders, ik moet nu ff hyperactieve dreumes badderenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn favo kledingmerken voor de jongens (vroegah) alleen nog meisjekleren maakt. Eerst al Jottum en nu ook al bij Cakewalk![]()
oh ha ha dingdong. Dat is één concern, Cakewalk en jottum. dus.![]()
Olliewoodquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat leuk, zeg! Dat shirt vind ik ook leuk voor mijn dreumes.
dat shirt hebben ze niet voor jouw dreumes en mijn bijna dreumesquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat leuk, zeg! Dat shirt vind ik ook leuk voor mijn dreumes.
Uitverkoop zomer newbornquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hebben wij ook. Superfijn broekje. Mijn lievelingsbroek voor Ivan van dit moment is:
[ afbeelding ]
Oh, ik kom ook op Utrecht Centraal! Maar wel op maffe tijden.
Voor het najaar gaan we hier wel over naar 92 bovenkleding. Broeken nog wel een tijdje maat 86quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb dingen in mandje zitten bij Olliewood maar twijfel over de maat als ik najaar/winterspul wil (bovenkleding)
Zou hij dan echt 92 nodig hebben? het klinkt zo groot!
Meimeltje, wat zou jij dan doen v Dyon?
nah ik doe t toch maar niet
Ja! Ik heb zulk soort shirts voor Ivan in 2 maten gehad van de H&M en ze waren zo fijn! Ik zocht lange tijd nog zoiets. Eindelijk gevonden! Ik hoop dat dit shirtje net zo zacht is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat Jottemstreepjesshirt vond ik wel typisch iets voor jou trouwens
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Ik heb zulk soort shirts voor Ivan in 2 maten gehad van de H&M en ze waren zo fijn! Ik zocht lange tijd nog zoiets. Eindelijk gevonden! Ik hoop dat dit shirtje net zo zacht is.
Ik had de blauwe en de grijze, in twee maten. Volgens mij heb ik 74 al verkocht (ik weet niet meer aan wie) en heb ik 80 nog liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat shirtje heb ik ook![]()
(die blauwe bedoel je toch? heb die en de grijze van Twinkly overgenomen/ga ik overnemen)
Ik vind die kleur van dat shirtje ook zo mooi
Dyon heeft nu meestal wel maat 86 aan, maar dan meestal met een riempje. Helaas heb ik de broeken die toen goed bij Kyllian vielen (Mexx) niet meer, die waren te veel gedragen denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef mefke79 het volgende:
Meimeltje, ik herken je probleem. Ik had twee hele smalle broekjes van de Prenatal in 80 en die worden te kort. Maar alles wat we hebben liggen in 86 is veel en veel te wijd en te groot. Nou kan je met sommige broeken wel smokkelen (het beruchte broekje van de H&M). En bij de Prenatal hadden ze alleen smalle broekjes in de meidenuitvoeringen.
Pointer, valt dat groot of klein?
In welke kleurquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had de blauwe en de grijze, in twee maten. Volgens mij heb ik 74 al verkocht (ik weet niet meer aan wie) en heb ik 80 nog liggen.
Maar waar staat dat olifantenshirt? Ik kan het echt niet vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even kijken of ik die shirts nog heb liggen, Sonnetje!
Poppejans, ik vind het ook nog steeds niet echt een koopje, hoor, maar ik weet inmiddels hoe deprimerend het aanbod van de Hema en H&M is vanaf 86. Ik ben heel blij dat ik eindelijk eens iets leuks heb gevonden in Ivans maat.
Hier. Maar hij is er nu niet meer in 92.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar waar staat dat olifantenshirt? Ik kan het echt niet vinden
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier. Maar hij is er nu niet meer in 92.
Nee, die vind ik dus te fel van kleur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
oeke, voldoen de T-shirts van de Hema niet?
de v&d heeft effen shirts voor een paar euro.. t/m maat 86 of 92, voor 2 voor 5 euro, en daar boven iets duuder. Ze hebben ook lichtblauw en groen enzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee, die vind ik dus te fel van kleur.![]()
Maar ik zag bij de Zara al wat lichtere shirts! Dus misschien maar even een tripje Zara na het weekend.
Ik vind dat olifantenshirt erg leuk! En het cowboy-shirt ook, trouwens.
http://www.babyundkinderk(...)795ad5958516eacf6ce1quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dyon heeft nu meestal wel maat 86 aan, maar dan meestal met een riempje. Helaas heb ik de broeken die toen goed bij Kyllian vielen (Mexx) niet meer, die waren te veel gedragen denk ikIk loop nu een beetje tegen de prijzen aan, wil geen 40,- voor een broek uitgeven.
Als iemand deze broek van Noppies (mt 86) nog ergens online voor me kan vinden graag![]()
[ afbeelding ]
Oh, wat grappig, ik had juist het idee dat ik overschatte, omdat meneer niet stil wilde staan en ik dus misschien schuin omhoog mat. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ko en Ivan zijn trouwens even lang! Al heb ik op het consultatiebureau begrepen dat het staand meten van de lengte vaak een kleine onderschatting oplevert omdat jonge kinderen zich nog niet goed uitrekken.
Bij de hema?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef oeke het volgende:
Ha, leuk die shirts! En MamaPurk, wat een leuke foto's! Goede buit hoor.
En Huup ook al zo'n prima score bij de Zeeman!
Ik moet Huup bedanken, ze wees mij op een jasje bij de buren en heeft al het bemiddelingswerk gedaan!
Een echt Kobus jasje voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee, dank je wel Huupske!![]()
Weet iemand trouwens waar ik voor niet al teveel geld mooie effen T-shirts kan bestellen? In zachte kleuren het liefst.
Ik heb vorig jaar in Londen een boekje met van die T-shirt-transfers gekocht in de Tate.![]()
Van een kunstenaar, deze onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan maar geen lichte shirts vinden onder de 10 euro, en felle kleuren lijkt me niet mooi en wit vind ik saai.
oeh, welke? Ik heb ook net een bestelling geplaatst. Lis groeit om de haverklap overal uit. Maar ik heb voor Morris nog veel meer besteldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Lishe het volgende:
Stomme olliewood-tip! Nu moest ik een vest voor dn Leen.....
heb je dan niet nog Lis-spul voor V&A?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
oeh, welke? Ik heb ook net een bestelling geplaatst. Lis groeit om de haverklap overal uit. Maar ik heb voor Morris nog veel meer besteld
geen vest hier, alhoewel dat ook wel heel leuk is, zie ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Lishe het volgende:
Stomme olliewood-tip! Nu moest ik een vest voor dn Leen.....
Bij Amazing kids hebben ze hem met 25% korting! goeie website en snelle levering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Als iemand deze broek van Noppies (mt 86) nog ergens online voor me kan vinden graag![]()
[ afbeelding ]
Ja zo'n mail had ik ook maar dan gister, ik heb dus ook geen flauw idee wat hun gewone lever-dag was geweest die ze in gedachten haddenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:01 schreef Keshet het volgende:
Jullie zijn echt mijn hoop in bange dagen he! Zo fijn om te zien dat er nog leuk spul te koop is boven maat 86!![]()
Huup, ik kreeg net dit mailtje van 3S:
'Er is vetraging ontstaan bij het uitvoeren van de leveringen, waardoor uw bestelling een dag later zal geleverd worden dan voorzien.
Onze verontschuldigingen hiervoor.'
Ik weet alleen niet welke dag ze oorspronkelijk voorzien hadden dus nu weet ik nog niks.Ach, 't zal vanzelf wel eens binnenkomen!
Ik heb hier 4 tassen met kleding staan maar ik vind het zo'n gedoequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je dan niet nog Lis-spul voor V&A?![]()
![]()
Hier ook nogmaals bedankt voor het meezoeken! Ik heb hm dus uiteindelijk nog kunnen vinden gisteravond op http://www.kinderkleding-in.nl/. Staan soms wat vage foto's op, maar zijn leuke prijsjes!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Bij Amazing kids hebben ze hem met 25% korting! goeie website en snelle levering.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb hier 4 tassen met kleding staan maar ik vind het zo'n gedoe![]()
Zal het leukste er eens uitvissen en fotograferen.
Ha! Die komt bij mij vandaanquote:Ik moet Huup bedanken, ze wees mij op een jasje bij de buren en heeft al het bemiddelingswerk gedaan!
Een echt Kobus jasje voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee, dank je wel Huupske!![]()
Thnx, ik ga er vanavond even spieken! Name it is idd ook 1 van mijn favoriete merken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.babyundkinderk(...)795ad5958516eacf6ce1
Name it valt meestal mooi smal vind ik, en kijk eens wat ik vond! weet niet of het wat is, maar je kan altijd kijken toch?
De 10,- kortingscode deed het hier nog steeds en die van 25% ook. Moet even de codes opzoeken als je ze niet meer hebt.quote:
krek krijg nou wat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ha! Die komt bij mij vandaan(ik lurk hier af en toe ook mee).
Fijn dat hij is aangekomen, hij staat super!
Dit is toch geen V&A?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heb je dat gekocht? Of gooi je dat in de verkoop?
Dan mag jij hem na Lisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef Lishe het volgende:
Oooo die blauwe! Ook niet in de maat van 1 van mn dames. Gaaf Snoop!
Ik durfde het niet zo goed op V&A te gooien omdat ik alleen maar lurk hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
krek krijg nou wat!![]()
wat leuk je hier ook te zien![]()
Ik ben hier actiever dan daar dus vandaar dat ik het zo viavia opgelost had, hoop dat je het niet erg van want t d&v beheer is niet zo happig op viavia koopjes geloof ik![]()
Gooi je spul volgende keer ook gewoon hier in vraag&aanbod joh, je verkocht erg leuke dingen
Niels heeft dezelfde maat van de Hema en hij past nog lang niet in de Zara tuinbroek van Ivan (maat 18-24 maanden). Maar die kun je ook niet verder omslaan dan de voering van de pijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Weten jullie hoe Zara valt? Lente heeft nu van de Hema maat 86/92. Zou je dan maat 12-18 maanden van Zara nog passen?
Als ik nu voor Niels Zara-spul broeken (van shirts heb ik geen verstand) zou kopen zou ik voor 12-18 maanden gaanquote:
Hoe lang is Evie nu? Misschien is ze Lente en Niels al wel voorbij geschotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat ik heb viel juist klein.....
heb 2 spijkerjurkjes in 12/18 maanden en die zijn nu al te klein...
(ook al wel 2 maanden)
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef Meimeltje het volgende:
Die van 5,- deed het bij mij niet meer, maar misschien bij een ander wel omdat ik die al vaker heb gebruikt
1304: 5 euro korting
8964: 25% korting
9217: 10 euro korting
Die outlet site prijzen zijn nog best goed te doen vond ik. Ik vind het ook een verschrikkelijk leuk merkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:00 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, vorige pagina staan toch codes? Of kijk ik nou zo slecht?
Poppejans, welke outletsite is dat of je kijkt even in de url van het plaatje? Kik-kid is zoo gaaaf (en lekker smal en veel te duur).
uhuhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:53 schreef lily het volgende:
hee, jongenskleding, Kleurdoos..
wat leuk zeg
Een suffe broek (stuur ik misschien terug), een retegoedkoop shirt en twee leggings voor Lena. Stelt niet zoveel voor allemaal. Ik heb nog getwijfeld over een longsleeve met brede strepen, maar ik vind brede strepen eigenlijk niet zo leuk bij onze bollo. Ik heb wel een sweater voor Ivan met brede strepen en die vind ik nu wel leuk staan, vooral als de rits half open is en de sweater wat nonchalant om zijn bovenlijfje hangt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Wat wou jij gaan kopen/heb je gekocht bij H&M shop??
Fijn dat hij bevalt, Pim heeft er ook veel plezier van gehadquote:Draadjes, wat grappig dat jij hier ook lurkt. Ik ben erg blij met het jasje, Ko heeft er al lekker veel in rondgewandeld dit weekend.
zijn kleding past al niet eens in elins kast, ik moet dus nog een kast aanschaffenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Nou, dan kan zijn kledingkast straks wel de concurrentiestrijd aan met die van Elin!
Ik vind het leuk!
Klinkt mij alleen maar goed in de oren, mag je ook nog een mooie kast uitzoeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zijn kleding past al niet eens in elins kast, ik moet dus nog een kast aanschaffen
Ik heb van de week zo een gekregen maar dan met brandweerauto's!quote:
Gewoon Prenatal merk?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef mefke79 het volgende:
Meimeltje, ik heb een mooi slank broekie gevonden: Prenatal en dan vragen naar het smalste jongensbroekje. Maat 86 is lang genoeg (nog wel), dus we kunnen even vooruit.
ik denk ook dat de jeans die ik voor Evie koop een soort van skinnyjeans zijn, (volgens mij heet het ook van .... en dan slim fit) en dat zijn bij Evie gewone jeans.... gewoon mooi. Maja ik weet niet of ze dat voor jongens ook hebben hoor. Ben totaal niet georienteerd op die kant van de winkel natuurlijk...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef mefke79 het volgende:
jongensbroeken van de Hennes en smal...die bestaan geloof ik niet.
Nee idd, H&M broeken vielen hier ook altijd wijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef mefke79 het volgende:
jongensbroeken van de Hennes en smal...die bestaan geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schaam me een piepklein beetje
weer 3 broekjes, 4 shirts een dekentje, jas, spencer en trui voor miniman gekocht
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schaam me een piepklein beetje
weer 3 broekjes, 4 shirts een dekentje, jas, spencer en trui voor miniman gekocht
nais! goed gescoordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en ook nog een wiegje gekocht voor een tientje
Bij de HEMA in de aanbieding van 24 voor 12 euro, op de website uitverkocht, maar misschien in de winkel nog wel verkrijgbaar?:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke zomerjasje voor Mart.
Maar liever niet ééntje van 40 euro.
Maar kan echt nergens iets leuks vinden.
*Jaloers is* Door jou heb ik 's avonds nog een keer besteld,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:49 schreef DJMomo het volgende:
DJ Ongeduld komt even melden dat haar threadless bestelling net bezorgd is!! Naaaaisss![]()
Nee hoor, ik vind heel veel van Molo ook leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
KD show je Molostuff eens, ik ben dol op Molo (als een van de weinige hier geloof ik)
nee, er zat helemaal een sticker op van mijn vrienden van de blauwe groene envelop, ingeklaard amsterdam, geen belastingverschuldigd. De waarde van mijn pakje was dan ook 34$ (3 tshirtjes).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
*Jaloers is* Door jou heb ik 's avonds nog een keer besteld,moest gewoon dat Cookiemonster in the closet hebben, zou 18 mei verzonden zijn maar tot op heden niets. Hoefde je geen invoerrechten te betalen? Welke maten had je besteld?
KD show je Molostuff eens, ik ben dol op Molo (als een van de weinige hier geloof ik)
ooooh, die vond ik ook allemaal leuk! heb je rhino running gezien? die is ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Spewey het volgende:
Duck in training, Know your dinosaur, Milk loves Cookie, Monster, Xylosaurus & Curling. (de rest is voor manlief)
Zie trouwens dat ze nu $10 zijn..
Het is 98/104 dus dat duurt nog even, maar help me af en toe maar herinneren. Past het andere shirt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bodpa, denk je aan Lars als dat tshirt m te klein is??
Kd begint volgens mij al aardig bedreven te worden in het vinden van jongenskleertjes!
vent vond fire brigade ook heeeel cool. hij is zo zoet!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:36 schreef Spewey het volgende:
Rhino running is ook erg leuk ja! Die staat op het verlanglijstje voor de volgende keer, net als de firebrigade.
en kan ik dat andere shirt na Lars reseveren XXXKarinXXXquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is 98/104 dus dat duurt nog even, maar help me af en toe maar herinneren. Past het andere shirt?
Hij past!!!! Lars vind hem erg mooi, maar blijft erbij dat het een trekker is haha!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is 98/104 dus dat duurt nog even, maar help me af en toe maar herinneren. Past het andere shirt?
Ze heeft ook een facebookpagina waar ze heel regelmatig dingen op communiceert die in de aanbieding enzo gaan. Het staat vast ook op haar website maar die hou ik niet dagelijks bijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Spewey het volgende:
Oeh leuk shirt van Plastisock, Bodpa, helemaal overheen gelezen.
Hmm, ik kende knotsknetter.nl nog niet, was misschien beter geweest als dat zo was gebleven.
[ afbeelding ]
Niet?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Het staat vast ook op haar website maar die hou ik niet dagelijks bij
hij was in de aanbieding bij de bijenkorf (online), maar daar kreeg ik het plaatje niet van geplaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vond dat jasje hierboven ergens ook zo leuk, dat rode meidenjack, zag al dat het van little feet is, dat vindt de portemonnee niet grappig.....grom
headphonesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:40 schreef DJMomo het volgende:
@kleurdoos, wat staat er nou voor plaatje op de rechter romper? ik zit er al even naar te kijken, maar kan er geen chocola van maken!
enquote:Pakje nummer xxxxx59
Status : Onderweg
BEIGE'BROEK' 3J
14Z276
1
17.49¤
ROZE'T-SHIRT' 3J
15Z498
1
9.79¤
wtf?quote:Pakje nummer xxxxx040
Status : Onderweg
BRUIN'MINILAARZEN' 24
51Z014
1
41.24¤
ROZE'CARDIGAN' 3JAAR
42Z638
1
14.99¤
WIT+CASSIS'2 T-SHIRTS' 3JR
42Z613
1
7.48¤
ROZE'T-SHIRT LM' 3J
14Z218
1
10.49¤
ROZE'T-SHIRT' 3J
15Z498
1
9.79¤
BEIGE'BROEK' 3J
14Z276
1
17.49¤
Waarom ging ik nou ook kijken...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Spewey het volgende:
Oeh leuk shirt van Plastisock, Bodpa, helemaal overheen gelezen.
Hmm, ik kende knotsknetter.nl nog niet, was misschien beter geweest als dat zo was gebleven.
[ afbeelding ]
De 24e overdag, aldus mijn mailboxquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:08 schreef Keshet het volgende:
Wat apart Sorbo! Zit je in de buurt van een dpam winkel?
Ik van de zomer wel, maar ik zweer dat ik mijn vakantieadres niet om die reden uitgezocht heb.
Huup, ik snap er ook niks meer van en ik ga ze zo even bellen. Ben benieuwd of ze 't daar wel snappen. Verwachte antwoord: 'Pakketje is onderweg, gewoon even afwachten.' Maar dat in een lief Vlaams accent ofzo.
EDIT: Er staat nu ineens iets extra's op de site: 'NL-Colis expédié ==> vers distributeur'
Ik wacht het nog wel even af dus.
EDIT2: Huup, wat raar dat 't er bij jou in het Nederlands staat en bij mij niet!
Wanneer had jij nou besteld? Ik vorige week woensdag, 's avonds.
ohja shit dat is ook zo. Euhm, dan overmorgen of wellicht vandaag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Keshet het volgende:
Ik weet niet hoe die merken vallen Lijnloos!
Morgen wordt er geen post bezorgd denk ik, ivm Hemelvaartsdag?
Dan past een jumpsuit 86 zeker nog wel een poosje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:16 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe valt dat Duns en Smafolk eigenlijk? Heb 2 leuke jumpsuites gezien maar vraag me even af of maat 86 goed gaat of juist misschien nu al erg klein is (Minke zit nu boven in 80 wordt aan de krappe kant en onder 74-80)...
Tja, ik ben echt fan van deze pakjes en heb voor Minke al heel veel jurkjes klaar liggen in de volgende maten (ja echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef Spewey het volgende:
OOoOoOoOh Lijnloos, die eerste jumpsuit, echt te leuk, daar wil ik het jurkje van.![]()
(en de skippyhond is ook geweldig!)
Ja, alles op nul zettenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Kan je een h&m bestelling makkelijk cancelen eigenlijk?
Die bovenste is leuheuk!!! maar mijn meneer vind het echt te duur helaasquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Lijnloos het volgende:
Toch maar vast besteld
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en (geen kleertjes, maar wel in dezelfde bestelling)
[ afbeelding ]
in het rood... maar die is inmiddels weg van de site...
Ik vind die jurkjes niet leuk voor gewoon, eerlijk gezegd, maar mijn moeder trouwt deze zomer en Amélie mag met bloemetjes smijten bruidsmeisje zijn, dus ik vind die onderste dan wel heel geschiktquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Poppejans het volgende:
Huup, hoe is de jongetjes collectie momenteel bij Primark?
Ik wil er zo graag eens kijken! Ben nog steeds nooit geweest
Ik vind bovenstaande jurkjes vreselijkterwijl ik soms best van truttig hou
welk?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef huuphuup het volgende:
En we hebben primark leeggekocht vandaag![]()
ja bij jou daar ofcoursequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
welk?
ik was er afgelopen zaterdag maar dacht na 5min dat ik dood ging en ben snel naar buiten gegaan.
misschien probeer ik het morgenavond nog even als er leuks hangt.
Ja, that's us, living on the edge...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef SacreCoeur het volgende:
da's pas lef, dag dat veel mensen vrij zijn en naar de pri gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef MamaPurk het volgende:
En in Hoofddorpdaar zit die poepwinkel ook
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom wist ik dat niet?!
Dankje! Volgens mij is dat veel beter te doen vanuit hier, meteen effe route kijken![]()
![]()
edit: oh rotterdam is ook minder ver en minder duur dan ik dacht. Mooi! Ik zal niet meer zeuren hier over de Primark hihi
Oh die MOET ik echt hebben! *gaat volgende week naar Primarkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]meut
![]()
Die pyjama's gingen trouwens tot groot, 128 ofzo, en er was ook een jongensvariant alleen ik heb niet zo goed naar het printje daarvan gekeken dus weet niet hoe die eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |