http://www.babyundkinderk(...)795ad5958516eacf6ce1quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dyon heeft nu meestal wel maat 86 aan, maar dan meestal met een riempje. Helaas heb ik de broeken die toen goed bij Kyllian vielen (Mexx) niet meer, die waren te veel gedragen denk ikIk loop nu een beetje tegen de prijzen aan, wil geen 40,- voor een broek uitgeven.
Als iemand deze broek van Noppies (mt 86) nog ergens online voor me kan vinden graag![]()
[ afbeelding ]
Oh, wat grappig, ik had juist het idee dat ik overschatte, omdat meneer niet stil wilde staan en ik dus misschien schuin omhoog mat. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ko en Ivan zijn trouwens even lang! Al heb ik op het consultatiebureau begrepen dat het staand meten van de lengte vaak een kleine onderschatting oplevert omdat jonge kinderen zich nog niet goed uitrekken.
Bij de hema?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef oeke het volgende:
Ha, leuk die shirts! En MamaPurk, wat een leuke foto's! Goede buit hoor.
En Huup ook al zo'n prima score bij de Zeeman!
Ik moet Huup bedanken, ze wees mij op een jasje bij de buren en heeft al het bemiddelingswerk gedaan!
Een echt Kobus jasje voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee, dank je wel Huupske!![]()
Weet iemand trouwens waar ik voor niet al teveel geld mooie effen T-shirts kan bestellen? In zachte kleuren het liefst.
Ik heb vorig jaar in Londen een boekje met van die T-shirt-transfers gekocht in de Tate.![]()
Van een kunstenaar, deze onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan maar geen lichte shirts vinden onder de 10 euro, en felle kleuren lijkt me niet mooi en wit vind ik saai.
oeh, welke? Ik heb ook net een bestelling geplaatst. Lis groeit om de haverklap overal uit. Maar ik heb voor Morris nog veel meer besteldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Lishe het volgende:
Stomme olliewood-tip! Nu moest ik een vest voor dn Leen.....
heb je dan niet nog Lis-spul voor V&A?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
oeh, welke? Ik heb ook net een bestelling geplaatst. Lis groeit om de haverklap overal uit. Maar ik heb voor Morris nog veel meer besteld
geen vest hier, alhoewel dat ook wel heel leuk is, zie ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Lishe het volgende:
Stomme olliewood-tip! Nu moest ik een vest voor dn Leen.....
Bij Amazing kids hebben ze hem met 25% korting! goeie website en snelle levering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Als iemand deze broek van Noppies (mt 86) nog ergens online voor me kan vinden graag![]()
[ afbeelding ]
Ja zo'n mail had ik ook maar dan gister, ik heb dus ook geen flauw idee wat hun gewone lever-dag was geweest die ze in gedachten haddenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:01 schreef Keshet het volgende:
Jullie zijn echt mijn hoop in bange dagen he! Zo fijn om te zien dat er nog leuk spul te koop is boven maat 86!![]()
Huup, ik kreeg net dit mailtje van 3S:
'Er is vetraging ontstaan bij het uitvoeren van de leveringen, waardoor uw bestelling een dag later zal geleverd worden dan voorzien.
Onze verontschuldigingen hiervoor.'
Ik weet alleen niet welke dag ze oorspronkelijk voorzien hadden dus nu weet ik nog niks.Ach, 't zal vanzelf wel eens binnenkomen!
Ik heb hier 4 tassen met kleding staan maar ik vind het zo'n gedoequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je dan niet nog Lis-spul voor V&A?![]()
![]()
Hier ook nogmaals bedankt voor het meezoeken! Ik heb hm dus uiteindelijk nog kunnen vinden gisteravond op http://www.kinderkleding-in.nl/. Staan soms wat vage foto's op, maar zijn leuke prijsjes!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Bij Amazing kids hebben ze hem met 25% korting! goeie website en snelle levering.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb hier 4 tassen met kleding staan maar ik vind het zo'n gedoe![]()
Zal het leukste er eens uitvissen en fotograferen.
Ha! Die komt bij mij vandaanquote:Ik moet Huup bedanken, ze wees mij op een jasje bij de buren en heeft al het bemiddelingswerk gedaan!
Een echt Kobus jasje voor de zomer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee, dank je wel Huupske!![]()
Thnx, ik ga er vanavond even spieken! Name it is idd ook 1 van mijn favoriete merken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.babyundkinderk(...)795ad5958516eacf6ce1
Name it valt meestal mooi smal vind ik, en kijk eens wat ik vond! weet niet of het wat is, maar je kan altijd kijken toch?
De 10,- kortingscode deed het hier nog steeds en die van 25% ook. Moet even de codes opzoeken als je ze niet meer hebt.quote:
krek krijg nou wat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ha! Die komt bij mij vandaan(ik lurk hier af en toe ook mee).
Fijn dat hij is aangekomen, hij staat super!
Dit is toch geen V&A?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heb je dat gekocht? Of gooi je dat in de verkoop?
Dan mag jij hem na Lisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef Lishe het volgende:
Oooo die blauwe! Ook niet in de maat van 1 van mn dames. Gaaf Snoop!
Ik durfde het niet zo goed op V&A te gooien omdat ik alleen maar lurk hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
krek krijg nou wat!![]()
wat leuk je hier ook te zien![]()
Ik ben hier actiever dan daar dus vandaar dat ik het zo viavia opgelost had, hoop dat je het niet erg van want t d&v beheer is niet zo happig op viavia koopjes geloof ik![]()
Gooi je spul volgende keer ook gewoon hier in vraag&aanbod joh, je verkocht erg leuke dingen
Niels heeft dezelfde maat van de Hema en hij past nog lang niet in de Zara tuinbroek van Ivan (maat 18-24 maanden). Maar die kun je ook niet verder omslaan dan de voering van de pijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Weten jullie hoe Zara valt? Lente heeft nu van de Hema maat 86/92. Zou je dan maat 12-18 maanden van Zara nog passen?
Als ik nu voor Niels Zara-spul broeken (van shirts heb ik geen verstand) zou kopen zou ik voor 12-18 maanden gaanquote:
Hoe lang is Evie nu? Misschien is ze Lente en Niels al wel voorbij geschotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat ik heb viel juist klein.....
heb 2 spijkerjurkjes in 12/18 maanden en die zijn nu al te klein...
(ook al wel 2 maanden)
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef Meimeltje het volgende:
Die van 5,- deed het bij mij niet meer, maar misschien bij een ander wel omdat ik die al vaker heb gebruikt
1304: 5 euro korting
8964: 25% korting
9217: 10 euro korting
Die outlet site prijzen zijn nog best goed te doen vond ik. Ik vind het ook een verschrikkelijk leuk merkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:00 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, vorige pagina staan toch codes? Of kijk ik nou zo slecht?
Poppejans, welke outletsite is dat of je kijkt even in de url van het plaatje? Kik-kid is zoo gaaaf (en lekker smal en veel te duur).
uhuhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:53 schreef lily het volgende:
hee, jongenskleding, Kleurdoos..
wat leuk zeg
Een suffe broek (stuur ik misschien terug), een retegoedkoop shirt en twee leggings voor Lena. Stelt niet zoveel voor allemaal. Ik heb nog getwijfeld over een longsleeve met brede strepen, maar ik vind brede strepen eigenlijk niet zo leuk bij onze bollo. Ik heb wel een sweater voor Ivan met brede strepen en die vind ik nu wel leuk staan, vooral als de rits half open is en de sweater wat nonchalant om zijn bovenlijfje hangt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Wat wou jij gaan kopen/heb je gekocht bij H&M shop??
Fijn dat hij bevalt, Pim heeft er ook veel plezier van gehadquote:Draadjes, wat grappig dat jij hier ook lurkt. Ik ben erg blij met het jasje, Ko heeft er al lekker veel in rondgewandeld dit weekend.
zijn kleding past al niet eens in elins kast, ik moet dus nog een kast aanschaffenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Nou, dan kan zijn kledingkast straks wel de concurrentiestrijd aan met die van Elin!
Ik vind het leuk!
Klinkt mij alleen maar goed in de oren, mag je ook nog een mooie kast uitzoeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zijn kleding past al niet eens in elins kast, ik moet dus nog een kast aanschaffen
Ik heb van de week zo een gekregen maar dan met brandweerauto's!quote:
Gewoon Prenatal merk?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef mefke79 het volgende:
Meimeltje, ik heb een mooi slank broekie gevonden: Prenatal en dan vragen naar het smalste jongensbroekje. Maat 86 is lang genoeg (nog wel), dus we kunnen even vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |