abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97360441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb dingen in mandje zitten bij Olliewood maar twijfel over de maat als ik najaar/winterspul wil (bovenkleding)
Zou hij dan echt 92 nodig hebben? het klinkt zo groot!
Meimeltje, wat zou jij dan doen v Dyon?
nah ik doe t toch maar niet
Voor het najaar gaan we hier wel over naar 92 bovenkleding. Broeken nog wel een tijdje maat 86 :)
Erg he dat twijfelen :P

Ik ben al zeker een uur hier op zoek naar een lichtblauwe spijkerbroek voor Dyon, maat 86, niet te wijd vallend (bijv. merken als Noppies/ Mexx/ Name it). Gewoon overal de juiste maat uitverkocht...
pi_97360553
Wat een leuk Ko jasje!!

Claudia, goed geshopt :D Die laatste 2 truien vind ik leuk!
pi_97360620
oeke, voldoen de T-shirts van de Hema niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97360697
Claudia, dat wil ik ook allemaal :D
Leuke spullen!
Dat Jottemstreepjesshirt vond ik wel typisch iets voor jou trouwens :D
pi_97361018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat Jottemstreepjesshirt vond ik wel typisch iets voor jou trouwens :D
Ja! Ik heb zulk soort shirts voor Ivan in 2 maten gehad van de H&M en ze waren zo fijn! Ik zocht lange tijd nog zoiets. Eindelijk gevonden! Ik hoop dat dit shirtje net zo zacht is.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:31:41 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_97361053
Meimeltje, ik herken je probleem. Ik had twee hele smalle broekjes van de Prenatal in 80 en die worden te kort. Maar alles wat we hebben liggen in 86 is veel en veel te wijd en te groot. Nou kan je met sommige broeken wel smokkelen (het beruchte broekje van de H&M). En bij de Prenatal hadden ze alleen smalle broekjes in de meidenuitvoeringen.

Pointer, valt dat groot of klein?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97361366
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Ik heb zulk soort shirts voor Ivan in 2 maten gehad van de H&M en ze waren zo fijn! Ik zocht lange tijd nog zoiets. Eindelijk gevonden! Ik hoop dat dit shirtje net zo zacht is.
:)
Ja dat shirtje heb ik ook :D
(die blauwe bedoel je toch? heb die en de grijze van Twinkly overgenomen/ga ik overnemen)

Ik vind die kleur van dat shirtje ook zo mooi O+
pi_97361411
Claudia, dat cowboy shirt vind ik gaaf en die laatste trui vind ik mooi en de trui die je niet hebt gedaan vind ik ook gaaf, maar idd die prijs :X
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97361463
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

:)
Ja dat shirtje heb ik ook :D
(die blauwe bedoel je toch? heb die en de grijze van Twinkly overgenomen/ga ik overnemen)

Ik vind die kleur van dat shirtje ook zo mooi O+
Ik had de blauwe en de grijze, in twee maten. Volgens mij heb ik 74 al verkocht (ik weet niet meer aan wie) en heb ik 80 nog liggen.
pi_97361549
Ik vind het olifantenshirt zo 'dat had ik nou niet achter mezelf gezocht'. Maar Ivan en ik houden van olifanten, ik houd van streepjes, en rood staat hem zo leuk. Ben benieuwd!

Ouwehoeren over kleertjes, heerlijk. c_/ Oh wacht, ik zei volgens mij een week geleden nog dat ik er helemaal klaar mee was. :')
pi_97361587
Ik had voor mijn zoontje ook echt een broekenprobleem in maat 80/86, alles net te kort maar een maat groter veel te wijd, zelfs met knoopsgatelastiek, een drama. De enige broeken die goed vielen waren van Retour, maar die waren dan weer reteduur! BFC was het enige alternatief maar ook aan de korte kant. Nu zit hij gelukkig in 92 en zitten de broekjes van WE heel mooi.
pi_97361770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef mefke79 het volgende:
Meimeltje, ik herken je probleem. Ik had twee hele smalle broekjes van de Prenatal in 80 en die worden te kort. Maar alles wat we hebben liggen in 86 is veel en veel te wijd en te groot. Nou kan je met sommige broeken wel smokkelen (het beruchte broekje van de H&M). En bij de Prenatal hadden ze alleen smalle broekjes in de meidenuitvoeringen.

Pointer, valt dat groot of klein?
Dyon heeft nu meestal wel maat 86 aan, maar dan meestal met een riempje. Helaas heb ik de broeken die toen goed bij Kyllian vielen (Mexx) niet meer, die waren te veel gedragen denk ik ;) Ik loop nu een beetje tegen de prijzen aan, wil geen 40,- voor een broek uitgeven.

Als iemand deze broek van Noppies (mt 86) nog ergens online voor me kan vinden graag :P
pi_97362015
Stom dat zoiets dan zo lastig kan zijn he Meimeltje?! Een broek moet toch makkelijk te vinden zijn denk je dan... maar juist als je iets specifieks zoekt is het niet te vinden of niet in de juiste maat. grr

Oh leuk allemaal Claudia! En die Jottum trui vond ik ook erg leuk maar ook nog veel te duur.
Ik heb alleen wat anders dan jij geselecteerd bij die opties links, want ik zie dat olifantenshirt nergens! (ik klik gewoon op jongens, mt 92)

Ik twijfel toch weer verder over mn Olliewood mandje :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97362082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had de blauwe en de grijze, in twee maten. Volgens mij heb ik 74 al verkocht (ik weet niet meer aan wie) en heb ik 80 nog liggen.
In welke kleur O-)

Dat olifantenshirt vond ik ook leuk :D
Lief vond t m niet zo geweldig. Maar ik vond gewoon de Thaibox broek bij die olifant geweldig :')
Krijg er zo'n Phuket gevoel van O+
pi_97362505
Ik ga even kijken of ik die shirts nog heb liggen, Sonnetje!

Poppejans, ik vind het ook nog steeds niet echt een koopje, hoor, maar ik weet inmiddels hoe deprimerend het aanbod van de Hema en H&M is vanaf 86. Ik ben heel blij dat ik eindelijk eens iets leuks heb gevonden in Ivans maat.
pi_97362670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even kijken of ik die shirts nog heb liggen, Sonnetje!

Poppejans, ik vind het ook nog steeds niet echt een koopje, hoor, maar ik weet inmiddels hoe deprimerend het aanbod van de Hema en H&M is vanaf 86. Ik ben heel blij dat ik eindelijk eens iets leuks heb gevonden in Ivans maat.
Maar waar staat dat olifantenshirt? Ik kan het echt niet vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97362746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar waar staat dat olifantenshirt? Ik kan het echt niet vinden
Hier. Maar hij is er nu niet meer in 92.
pi_97362952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hier. Maar hij is er nu niet meer in 92.
-O-
meh ik zie het vest wat ik net in mn mandje had ineens ook niet meer staan. Shit
pi_97363634
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
oeke, voldoen de T-shirts van de Hema niet?
Nee, die vind ik dus te fel van kleur. :')
Maar ik zag bij de Zara al wat lichtere shirts! Dus misschien maar even een tripje Zara na het weekend. O+

Ik vind dat olifantenshirt erg leuk! En het cowboy-shirt ook, trouwens. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97364198
Oh Oeks! O+ dat jasje is geweldig <3 <3 hij staat Ko nog leuker dan ik dacht :D <3
en zo te zien valt het wel mee met de maat toch? zal niet snel te klein zijn?

Ik word er vrolijk van :D *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97364953
Haha! Het zit aardig pas. ;)
Maar zonder die dikke trui eronder kan hij er zeker nog wel een zomer mee doen.
Ik heb Ko vanmiddag tegen de deurpost gezet en het eerste streepje gezet. Precies 86 cm. O+
Ik vind het jasje ook heel leuk! En Ko ook volgens mij, want hij heeft het heel lang aangehouden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_97371302
Ko weet wel wat hip is. 8-) Je personal shopper heeft d'r werk goed gedaan, oeke! Ik ben ook weg van het jasje.

Ko en Ivan zijn trouwens even lang! Al heb ik op het consultatiebureau begrepen dat het staand meten van de lengte vaak een kleine onderschatting oplevert omdat jonge kinderen zich nog niet goed uitrekken.
pi_97372065
Kortingscode H&M anyone?
pi_97372184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee, die vind ik dus te fel van kleur. :')
Maar ik zag bij de Zara al wat lichtere shirts! Dus misschien maar even een tripje Zara na het weekend. O+

Ik vind dat olifantenshirt erg leuk! En het cowboy-shirt ook, trouwens. :Y
de v&d heeft effen shirts voor een paar euro.. t/m maat 86 of 92, voor 2 voor 5 euro, en daar boven iets duuder. Ze hebben ook lichtblauw en groen enzo.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:38:04 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97372195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dyon heeft nu meestal wel maat 86 aan, maar dan meestal met een riempje. Helaas heb ik de broeken die toen goed bij Kyllian vielen (Mexx) niet meer, die waren te veel gedragen denk ik ;) Ik loop nu een beetje tegen de prijzen aan, wil geen 40,- voor een broek uitgeven.

Als iemand deze broek van Noppies (mt 86) nog ergens online voor me kan vinden graag :P
[ afbeelding ]
http://www.babyundkinderk(...)795ad5958516eacf6ce1
Name it valt meestal mooi smal vind ik, en kijk eens wat ik vond! weet niet of het wat is, maar je kan altijd kijken toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')