krek krijg nou wat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Ha! Die komt bij mij vandaan(ik lurk hier af en toe ook mee).
Fijn dat hij is aangekomen, hij staat super!
Dit is toch geen V&A?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heb je dat gekocht? Of gooi je dat in de verkoop?
Dan mag jij hem na Lisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef Lishe het volgende:
Oooo die blauwe! Ook niet in de maat van 1 van mn dames. Gaaf Snoop!
Ik durfde het niet zo goed op V&A te gooien omdat ik alleen maar lurk hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
krek krijg nou wat!![]()
wat leuk je hier ook te zien![]()
Ik ben hier actiever dan daar dus vandaar dat ik het zo viavia opgelost had, hoop dat je het niet erg van want t d&v beheer is niet zo happig op viavia koopjes geloof ik![]()
Gooi je spul volgende keer ook gewoon hier in vraag&aanbod joh, je verkocht erg leuke dingen
Niels heeft dezelfde maat van de Hema en hij past nog lang niet in de Zara tuinbroek van Ivan (maat 18-24 maanden). Maar die kun je ook niet verder omslaan dan de voering van de pijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Weten jullie hoe Zara valt? Lente heeft nu van de Hema maat 86/92. Zou je dan maat 12-18 maanden van Zara nog passen?
Als ik nu voor Niels Zara-spul broeken (van shirts heb ik geen verstand) zou kopen zou ik voor 12-18 maanden gaanquote:
Hoe lang is Evie nu? Misschien is ze Lente en Niels al wel voorbij geschotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat ik heb viel juist klein.....
heb 2 spijkerjurkjes in 12/18 maanden en die zijn nu al te klein...
(ook al wel 2 maanden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |