quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef Meimeltje het volgende:
Die van 5,- deed het bij mij niet meer, maar misschien bij een ander wel omdat ik die al vaker heb gebruikt
1304: 5 euro korting
8964: 25% korting
9217: 10 euro korting
Die outlet site prijzen zijn nog best goed te doen vond ik. Ik vind het ook een verschrikkelijk leuk merkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:00 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, vorige pagina staan toch codes? Of kijk ik nou zo slecht?
Poppejans, welke outletsite is dat of je kijkt even in de url van het plaatje? Kik-kid is zoo gaaaf (en lekker smal en veel te duur).
uhuhquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:53 schreef lily het volgende:
hee, jongenskleding, Kleurdoos..
wat leuk zeg
Een suffe broek (stuur ik misschien terug), een retegoedkoop shirt en twee leggings voor Lena. Stelt niet zoveel voor allemaal. Ik heb nog getwijfeld over een longsleeve met brede strepen, maar ik vind brede strepen eigenlijk niet zo leuk bij onze bollo. Ik heb wel een sweater voor Ivan met brede strepen en die vind ik nu wel leuk staan, vooral als de rits half open is en de sweater wat nonchalant om zijn bovenlijfje hangt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Wat wou jij gaan kopen/heb je gekocht bij H&M shop??
Fijn dat hij bevalt, Pim heeft er ook veel plezier van gehadquote:Draadjes, wat grappig dat jij hier ook lurkt. Ik ben erg blij met het jasje, Ko heeft er al lekker veel in rondgewandeld dit weekend.
zijn kleding past al niet eens in elins kast, ik moet dus nog een kast aanschaffenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Nou, dan kan zijn kledingkast straks wel de concurrentiestrijd aan met die van Elin!
Ik vind het leuk!
Klinkt mij alleen maar goed in de oren, mag je ook nog een mooie kast uitzoeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zijn kleding past al niet eens in elins kast, ik moet dus nog een kast aanschaffen
Ik heb van de week zo een gekregen maar dan met brandweerauto's!quote:
Gewoon Prenatal merk?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef mefke79 het volgende:
Meimeltje, ik heb een mooi slank broekie gevonden: Prenatal en dan vragen naar het smalste jongensbroekje. Maat 86 is lang genoeg (nog wel), dus we kunnen even vooruit.
ik denk ook dat de jeans die ik voor Evie koop een soort van skinnyjeans zijn, (volgens mij heet het ook van .... en dan slim fit) en dat zijn bij Evie gewone jeans.... gewoon mooi. Maja ik weet niet of ze dat voor jongens ook hebben hoor. Ben totaal niet georienteerd op die kant van de winkel natuurlijk...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef mefke79 het volgende:
jongensbroeken van de Hennes en smal...die bestaan geloof ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |