Nee idd, H&M broeken vielen hier ook altijd wijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef mefke79 het volgende:
jongensbroeken van de Hennes en smal...die bestaan geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schaam me een piepklein beetje
weer 3 broekjes, 4 shirts een dekentje, jas, spencer en trui voor miniman gekocht
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schaam me een piepklein beetje
weer 3 broekjes, 4 shirts een dekentje, jas, spencer en trui voor miniman gekocht
nais! goed gescoordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en ook nog een wiegje gekocht voor een tientje
Bij de HEMA in de aanbieding van 24 voor 12 euro, op de website uitverkocht, maar misschien in de winkel nog wel verkrijgbaar?:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke zomerjasje voor Mart.
Maar liever niet ééntje van 40 euro.
Maar kan echt nergens iets leuks vinden.
*Jaloers is* Door jou heb ik 's avonds nog een keer besteld,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:49 schreef DJMomo het volgende:
DJ Ongeduld komt even melden dat haar threadless bestelling net bezorgd is!! Naaaaisss![]()
Nee hoor, ik vind heel veel van Molo ook leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
KD show je Molostuff eens, ik ben dol op Molo (als een van de weinige hier geloof ik)
nee, er zat helemaal een sticker op van mijn vrienden van de blauwe groene envelop, ingeklaard amsterdam, geen belastingverschuldigd. De waarde van mijn pakje was dan ook 34$ (3 tshirtjes).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
*Jaloers is* Door jou heb ik 's avonds nog een keer besteld,moest gewoon dat Cookiemonster in the closet hebben, zou 18 mei verzonden zijn maar tot op heden niets. Hoefde je geen invoerrechten te betalen? Welke maten had je besteld?
KD show je Molostuff eens, ik ben dol op Molo (als een van de weinige hier geloof ik)
ooooh, die vond ik ook allemaal leuk! heb je rhino running gezien? die is ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Spewey het volgende:
Duck in training, Know your dinosaur, Milk loves Cookie, Monster, Xylosaurus & Curling. (de rest is voor manlief)
Zie trouwens dat ze nu $10 zijn..
Het is 98/104 dus dat duurt nog even, maar help me af en toe maar herinneren. Past het andere shirt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bodpa, denk je aan Lars als dat tshirt m te klein is??
Kd begint volgens mij al aardig bedreven te worden in het vinden van jongenskleertjes!
vent vond fire brigade ook heeeel cool. hij is zo zoet!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:36 schreef Spewey het volgende:
Rhino running is ook erg leuk ja! Die staat op het verlanglijstje voor de volgende keer, net als de firebrigade.
en kan ik dat andere shirt na Lars reseveren XXXKarinXXXquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is 98/104 dus dat duurt nog even, maar help me af en toe maar herinneren. Past het andere shirt?
Hij past!!!! Lars vind hem erg mooi, maar blijft erbij dat het een trekker is haha!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Het is 98/104 dus dat duurt nog even, maar help me af en toe maar herinneren. Past het andere shirt?
Ze heeft ook een facebookpagina waar ze heel regelmatig dingen op communiceert die in de aanbieding enzo gaan. Het staat vast ook op haar website maar die hou ik niet dagelijks bijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Spewey het volgende:
Oeh leuk shirt van Plastisock, Bodpa, helemaal overheen gelezen.
Hmm, ik kende knotsknetter.nl nog niet, was misschien beter geweest als dat zo was gebleven.
[ afbeelding ]
Niet?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Het staat vast ook op haar website maar die hou ik niet dagelijks bij
hij was in de aanbieding bij de bijenkorf (online), maar daar kreeg ik het plaatje niet van geplaktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vond dat jasje hierboven ergens ook zo leuk, dat rode meidenjack, zag al dat het van little feet is, dat vindt de portemonnee niet grappig.....grom
headphonesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:40 schreef DJMomo het volgende:
@kleurdoos, wat staat er nou voor plaatje op de rechter romper? ik zit er al even naar te kijken, maar kan er geen chocola van maken!
enquote:Pakje nummer xxxxx59
Status : Onderweg
BEIGE'BROEK' 3J
14Z276
1
17.49¤
ROZE'T-SHIRT' 3J
15Z498
1
9.79¤
wtf?quote:Pakje nummer xxxxx040
Status : Onderweg
BRUIN'MINILAARZEN' 24
51Z014
1
41.24¤
ROZE'CARDIGAN' 3JAAR
42Z638
1
14.99¤
WIT+CASSIS'2 T-SHIRTS' 3JR
42Z613
1
7.48¤
ROZE'T-SHIRT LM' 3J
14Z218
1
10.49¤
ROZE'T-SHIRT' 3J
15Z498
1
9.79¤
BEIGE'BROEK' 3J
14Z276
1
17.49¤
Waarom ging ik nou ook kijken...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Spewey het volgende:
Oeh leuk shirt van Plastisock, Bodpa, helemaal overheen gelezen.
Hmm, ik kende knotsknetter.nl nog niet, was misschien beter geweest als dat zo was gebleven.
[ afbeelding ]
De 24e overdag, aldus mijn mailboxquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:08 schreef Keshet het volgende:
Wat apart Sorbo! Zit je in de buurt van een dpam winkel?
Ik van de zomer wel, maar ik zweer dat ik mijn vakantieadres niet om die reden uitgezocht heb.
Huup, ik snap er ook niks meer van en ik ga ze zo even bellen. Ben benieuwd of ze 't daar wel snappen. Verwachte antwoord: 'Pakketje is onderweg, gewoon even afwachten.' Maar dat in een lief Vlaams accent ofzo.
EDIT: Er staat nu ineens iets extra's op de site: 'NL-Colis expédié ==> vers distributeur'
Ik wacht het nog wel even af dus.
EDIT2: Huup, wat raar dat 't er bij jou in het Nederlands staat en bij mij niet!
Wanneer had jij nou besteld? Ik vorige week woensdag, 's avonds.
ohja shit dat is ook zo. Euhm, dan overmorgen of wellicht vandaag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Keshet het volgende:
Ik weet niet hoe die merken vallen Lijnloos!
Morgen wordt er geen post bezorgd denk ik, ivm Hemelvaartsdag?
Dan past een jumpsuit 86 zeker nog wel een poosje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:16 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe valt dat Duns en Smafolk eigenlijk? Heb 2 leuke jumpsuites gezien maar vraag me even af of maat 86 goed gaat of juist misschien nu al erg klein is (Minke zit nu boven in 80 wordt aan de krappe kant en onder 74-80)...
Tja, ik ben echt fan van deze pakjes en heb voor Minke al heel veel jurkjes klaar liggen in de volgende maten (ja echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef Spewey het volgende:
OOoOoOoOh Lijnloos, die eerste jumpsuit, echt te leuk, daar wil ik het jurkje van.![]()
(en de skippyhond is ook geweldig!)
Ja, alles op nul zettenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Kan je een h&m bestelling makkelijk cancelen eigenlijk?
Die bovenste is leuheuk!!! maar mijn meneer vind het echt te duur helaasquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef Lijnloos het volgende:
Toch maar vast besteld
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en (geen kleertjes, maar wel in dezelfde bestelling)
[ afbeelding ]
in het rood... maar die is inmiddels weg van de site...
Ik vind die jurkjes niet leuk voor gewoon, eerlijk gezegd, maar mijn moeder trouwt deze zomer en Amélie mag met bloemetjes smijten bruidsmeisje zijn, dus ik vind die onderste dan wel heel geschiktquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Poppejans het volgende:
Huup, hoe is de jongetjes collectie momenteel bij Primark?
Ik wil er zo graag eens kijken! Ben nog steeds nooit geweest
Ik vind bovenstaande jurkjes vreselijkterwijl ik soms best van truttig hou
welk?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef huuphuup het volgende:
En we hebben primark leeggekocht vandaag![]()
ja bij jou daar ofcoursequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
welk?
ik was er afgelopen zaterdag maar dacht na 5min dat ik dood ging en ben snel naar buiten gegaan.
misschien probeer ik het morgenavond nog even als er leuks hangt.
Ja, that's us, living on the edge...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef SacreCoeur het volgende:
da's pas lef, dag dat veel mensen vrij zijn en naar de pri gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:34 schreef MamaPurk het volgende:
En in Hoofddorpdaar zit die poepwinkel ook
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom wist ik dat niet?!
Dankje! Volgens mij is dat veel beter te doen vanuit hier, meteen effe route kijken![]()
![]()
edit: oh rotterdam is ook minder ver en minder duur dan ik dacht. Mooi! Ik zal niet meer zeuren hier over de Primark hihi
Oh die MOET ik echt hebben! *gaat volgende week naar Primarkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]meut
![]()
Die pyjama's gingen trouwens tot groot, 128 ofzo, en er was ook een jongensvariant alleen ik heb niet zo goed naar het printje daarvan gekeken dus weet niet hoe die eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |