Nee idd, H&M broeken vielen hier ook altijd wijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef mefke79 het volgende:
jongensbroeken van de Hennes en smal...die bestaan geloof ik niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schaam me een piepklein beetje
weer 3 broekjes, 4 shirts een dekentje, jas, spencer en trui voor miniman gekocht
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schaam me een piepklein beetje
weer 3 broekjes, 4 shirts een dekentje, jas, spencer en trui voor miniman gekocht
nais! goed gescoordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:03 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en ook nog een wiegje gekocht voor een tientje
Bij de HEMA in de aanbieding van 24 voor 12 euro, op de website uitverkocht, maar misschien in de winkel nog wel verkrijgbaar?:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een leuke zomerjasje voor Mart.
Maar liever niet ééntje van 40 euro.
Maar kan echt nergens iets leuks vinden.
*Jaloers is* Door jou heb ik 's avonds nog een keer besteld,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:49 schreef DJMomo het volgende:
DJ Ongeduld komt even melden dat haar threadless bestelling net bezorgd is!! Naaaaisss![]()
Nee hoor, ik vind heel veel van Molo ook leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
KD show je Molostuff eens, ik ben dol op Molo (als een van de weinige hier geloof ik)
nee, er zat helemaal een sticker op van mijn vrienden van de blauwe groene envelop, ingeklaard amsterdam, geen belastingverschuldigd. De waarde van mijn pakje was dan ook 34$ (3 tshirtjes).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
*Jaloers is* Door jou heb ik 's avonds nog een keer besteld,moest gewoon dat Cookiemonster in the closet hebben, zou 18 mei verzonden zijn maar tot op heden niets. Hoefde je geen invoerrechten te betalen? Welke maten had je besteld?
KD show je Molostuff eens, ik ben dol op Molo (als een van de weinige hier geloof ik)
ooooh, die vond ik ook allemaal leuk! heb je rhino running gezien? die is ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Spewey het volgende:
Duck in training, Know your dinosaur, Milk loves Cookie, Monster, Xylosaurus & Curling. (de rest is voor manlief)
Zie trouwens dat ze nu $10 zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |