quote:Welke trui wil je bestellen, Claudia? Mijn kater is momenteel te groot om me echt te verdiepen in die site. Maar als jij nou wat leuke Ko dingen ziet, dan ga ik misschien wel overstag.
Hebben wij ook. Superfijn broekje. Mijn lievelingsbroek voor Ivan van dit moment is:quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Keshet het volgende:
Dat is een leuke trui Claudia! Ik kom wel bijna elke dag op Utrecht CS trouwens.
Dit soort broekjes Bar?
[ afbeelding ]
Van H&M, in meerdere kleuren!
Ja he! Ik ging overstag bij de omschrijving: '100% katoen met 'kasjmier'-print aan de binnenzijde. Knoopsluiting voor. Borstzakje.'quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bovenste bloesje is trouwens zo ontzettend Ko!
Nog geen 13 euro! En aanwezig in 86 en 94! Oeke, je MOET!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja he! Ik ging overstag bij de omschrijving: '100% katoen met 'kasjmier'-print aan de binnenzijde. Knoopsluiting voor. Borstzakje.'
is het dan geen bolero?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb voor Lena een vestje van Dirkje. Dat is zo'n ontzettend leuk vestje en de kwaliteit is prima. Op veel vestjes zitten ellendige knopen die ook gauw loslaten, maar deze knopen zijn heel fijn. Ik vind het alleen zo jammer dat het vestje kort en breed valt. De mouwen zijn hier te lang, het vestje is te groot maar ook te kort inmiddels.
Haha, echt zo lang geleden! Dweilen over straat op zoek naar een patatzaak die nog wel open is om 5 uur.quote:
quote:ooooh Oeks, ik moest zo aan jou denken, misschien is t ook wat voor jullie?
http://link.marktplaats.nl/429888150
Oeh nice!quote:
klopt ja, lentefris kleurtjequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
Het groene vestje was n tip van KD geloof ik? Hij is echt superleuk <3 die kleur groen staat Amelie erg leuk vind ik
En een basic legging voor Elin. Ik ben een kleding-softie gewordenhij schattig ze ook zijn die mini-spijkerbroekjes, ik vind ze veul te oncomfortabel voor Elin. Dus ze hheeft tot nu toe van die hele kast vol met kleertjes van Amelie alleen nog maar wat leggings aan gehad
die blauwe?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt ja, lentefris kleurtje
en dat meisjesshirtje, c&a? ik heb iets soortgelijks met spijkergiletje
Ik ben op zoek naar een paar fijne flodderbroeken voor middelste. Die houdt van die katoenpoplin dingen want zie zitten als een joggingbroek maar zijn toch redelijk aangekleedquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh nice!![]()
ga je met een 'doel'? spijkerbroeken voor de jongens, of is dat inmiddels afgestreept?
Leuk spul vlindur
Ik ben vanmiddag nog ff bij de nieuwe Zeeman hier in t durp geweestuiteraard weer wat gekocht
ze hebben er niets wat niet in andere Zeemans ook hangt, maar omdat ze nieuw zijn hangt alles nog flink aangevuld enzo
dus nu eindelijk mn jurkje/vestje/shirtje waar ik vorige keer voor misgreep
ff foto uploaden <3
ja, het geeft verder niet ofzo.maar grappig, omdat het daar niet zo lang geleden nog over ging.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef MamaPurk het volgende:
Keshet ook een goeie buit!! Nee TF niet gezien, weet ook niet hoe ze eruit ziet en ik was in Hoofddorp en weet niet waar zij was
Milk loves Cookies kende ik niet, maar aangezien ik een koekiemonster heb vond ik hem wel toepasselijk
Ja, irritant he! En dat Pointer ermee is gestopt vind ik ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn favo kledingmerken voor de jongens (vroegah) alleen nog meisjekleren maakt. Eerst al Jottum en nu ook al bij Cakewalk![]()
oh ha ha dingdong. Dat is één concern, Cakewalk en jottum. dus.![]()
ja! stomheid. ik heb een Tshirt, dat is echt de allercoolste ever! van Cakewalk. Is al 7 (!!) jaar in de running. Niet verkleurd, niet uit de mode geraakt, niet verwassen en nog steeds cool. alleen heeft oudste er gaatjes in gebeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, irritant he! En dat Pointer ermee is gestopt vind ik ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |