Oh okquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Amsel het volgende:
Oh is geen geheim hoor Ml, gewoon weer eens tijd voor een nieuwe naamIk postte 1x iets over een collega en iedereen wist meteen dat ik het was
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef Blurred86 het volgende:
yeah naamtopic
en tijd om te slapen, welterusten allemaal
Niet kappen, lekker afmaken. Anders krijg je later een baan met domme collega's.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Popularity ipv population opschrijvenja, dat gaat me deze avond nog wel lukken dat school. De gedachte om maar weer te kappen spookt weer door m'n hoofd. Top.
*boks*quote:
Mogelijkheden! Stuur hem een mailtje met externe vacatures!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef loveli het volgende:
De roker: no way. Die andere is echt een goeie vent en ik snap niet dat z'n vrouw daarbij wegloopt. Maar op die manier heb ik niet aan hem gedacht.
Wijs besluitquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:39 schreef loveli het volgende:
Op die manier ga ik ook niet aan 'em denken eigenlijk. Werk en prive mixen niet goed.
Ja hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:05 schreef Chicolate het volgende:
En wéér om 6 uur 's morgens wakker. Begin het idee te krijgen dat het te maken heeft met het licht en het gebrek aan een verduisterd rolgordijn. Raam opgemeten, uiteraard een afwijkende breedte. Zouden ze die dingen ook op maat maken?
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:05 schreef Chicolate het volgende:
En wéér om 6 uur 's morgens wakker. Begin het idee te krijgen dat het te maken heeft met het licht en het gebrek aan een verduisterd rolgordijn. Raam opgemeten, uiteraard een afwijkende breedte. Zouden ze die dingen ook op maat maken?
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.
Ik heb het gordijn knippen zelf gedaan, ging prima, en ik ben echt een klusn00b. Zo ging ik zaterdag 2 schilderijtjes ophangen maar sloeg de nagels steeds scheefquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorNou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken
ah, het kan dus wel echt! Maar ik ga het zelf idd toch ook maar niet proberenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorNou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken
Dat is inderdaad aan de weinige kant, mag nog wel een boterham bij en dan iets erop zonder suiker. Op zich vind ik de verdeling van voedingsstoffen wel vrij goed al zitten de suikers aan de hoge kant. En eet iets van nootjes of vis voor de goede vetjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
oke mijn definitieve lijstje van vandaag
O: bak magere yoghurt en drie crackers met hagelslag, een kopje bouillion
L: 2 boterhammen met smeerkaas en ham en een cracker met jam, limonade
D: (zelfde als gister, had voor 2 dagen gekookt, maar nu met rijst) broccoli, gewokte paprika, tomaat en ui, een rundervink en rijst.
S: Een uur Zumba, mijn eerste keer, maar erg goed bevallen. Het is veel intensiever en eenvoudiger dan hiphopdansen wat ik vaker doe. Dus meer zumba voortaan:).
T: sinaasappel
Het is meer dan gister, maar ik gok dat het nog steeds een beetje te weinig is.
Thanks! Weer vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tink, vergeet de grapefruit niet! Oh, en iets meer te eten, vind 'm magertjes voor jouw doen...
succes! Hoe laat mag je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zit alweer in de trein naar het Noorden des lands. Solliciteren, brrr.
Als alles volgens plan gaat, ga ik daarna via Dusseldorf naar Limburg. Zo kom je nog eens ergens...
Half 1.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
succes! Hoe laat mag je?
En hoezo ga je via dusseldorf naar limburg
Ik heb verduisterende rolgordijnen van de ikea (voor mijn ramen toevallig precies de goede maat) die verduisteren supergoed
en niet zo duur volgens mij
Voldoet een groot blok feta ook? Misschien stop ik er een stukje stokbrood bij nog. Met roomboter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes Phaidra, al vind ik een salade geen D! Tenzij het dus salade met aardappels en kip ofzo is...
Succes Mini en Vik!
Van het licht heb ik ook geen last (juist fijn, anders word ik niet wakker), maar overdag staat de zon op die kant en wordt het zo'n saunaquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:45 schreef Goodbye het volgende:
Dat jullie daar zo slecht van slapen, dat licht! Ik heb een raampje vlak bij mijn hoofd, daar zit een wit rolgordijntje voor. En dan nog 2 grote openslaande deuren aan de andere kant van mijn slaapkamer en daar hangt helemaal niets voor!Ik word juist altijd zo lekker fris wakker 's zomers
![]()
Lijstje:
O: 2 v crackers filet americain
T: bakje yoghurt met muesli, boterham pindakaas
L: pistoletje rosbief en een versgeperste jus![]()
T: boterham pindakaas, appel
D: zilvervliesrijst, kip, groente, woksaus van de appie
S: fitness
En dan maar even kijken waar ik vanavond nog trek in heb.
Is het financieel gezien een optie? Dan zou het nog niet zo gek zijn. Je vindt vast wel wat anders na een zomer rust en genietenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, ik hoop dat de rust snel werderkeert. Werkgedoe levert zoveel stress opHeb nu echt de neiging het bijltje er bij neer te gooien en de zomer lekker vrij te hebben.
Jawel hoor, ziet er prima uit!!! Van de Ikea gewoon..quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.
Nouja, wel zullen niet verhongeren. Maar kleding kopen (ook kinderkleding) wordt wat lastig. Normaal gesproken had ik voldoende spaargeld gehad, maar een grote verbouwing en een auto-ongeluk afgelopen winter (man, ik niet) hebben wat roet in het financiele eten gegooid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is het financieel gezien een optie? Dan zou het nog niet zo gek zijn. Je vindt vast wel wat anders na een zomer rust en genieten![]()
.
Mijn rolluiken komen van Rolluiken Pietquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef Phaidra het volgende:
Joepie YesMooi gevonden!
Syrena, waar heb jij de rolluiken vandaan en mag ik vragen wat je ongeveer kwijt was? Wij zitten er ook aan te denken (mits het hier uberhaupt bevestigd kan worden). En zwart vlees, zo zonde.
XM en Jagar, sterkte met het verdrijven van de innerlijke zombies!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Succes Mini! Joe ken doe it!. Ik ga zometeen m'n mensenangst opzij zetten en vragen of ze hiernaast nog vakantiekrachten nodig hebben. Ga ik zo direct doen, dan ben ik ervan af
.
Oh ik was spuit ellefquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Yay, I dit it. De persoon die erover ging was er niet, dus ik kon later deze week ff terugkomen of een mailtje sturen naar W&S. Ga dat laatste maar doen, dan ben ik direct bij de hele organisatie bekend.
Wel eerst even een heel oud cv afstoffen.
Rolluiken Piet zal vast niet naar de Randstad willen komen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn rolluiken komen van Rolluiken Piet(aka Pieke de Pelgrim. Hij heet echt Piet Janssen). Hij zit in het dorp naast mijn dorp (Urmond).
Het zijn in elk geval wel Heroal rolluiken, aluminiumkleur, met ronde bakken. Ik heb beneden 2 stuks met motor (1x keukenraam+deur, 1x raam woonkamer) en 1 zonder en boven 3 stuks zonder motor. Inclusief montage & nieuwe klink op de keukendeur was ik 2200 euro kwijt. Mijn vader had op verschillende plaatsen offertes aangevraagd, maar deze was het goedkoopst. Hij heeft ook de rolluiken bij mijn oma gehangen (minstens 20 jaar geleden) en bij mijn tante (twee weken terug).
O top!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Yay, I dit it. De persoon die erover ging was er niet, dus ik kon later deze week ff terugkomen of een mailtje sturen naar W&S. Ga dat laatste maar doen, dan ben ik direct bij de hele organisatie bekend.
Wel eerst even een heel oud cv afstoffen.
Jammer van de timing zo met extra kosten. Maar een happy Tink is ook belangrijk en volgens mij kosten de werktroubles je meer energie dan je lief is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, wel zullen niet verhongeren. Maar kleding kopen (ook kinderkleding) wordt wat lastig. Normaal gesproken had ik voldoende spaargeld gehad, maar een grote verbouwing en een auto-ongeluk afgelopen winter (man, ik niet) hebben wat roet in het financiele eten gegooid.
Maar er zou wel een mouw aan te passen zijn. Heb een buffertje van 1 maandsalaris als ik de laatste termijn van de verbouwingskosten een paar maanden kan uitstellen. Denk er heel serieus over na.
Yep. Was ik maar een wat meegaander typequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jammer van de timing zo met extra kosten. Maar een happy Tink is ook belangrijk en volgens mij kosten de werktroubles je meer energie dan je lief is.
Volgens mij zijn die ook makkelijk in te korten indien nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ikea gordijnen verduisteren best goed!
Maar ik had eerst een heel lichte kamer, dus eigenlijk ben ik er wel aan gewend.
De projecten die je gedaan hebt verder toelichten. Bijvoorbeeld toelichten waaraan je extra aandacht hebt besteed tijdens het lesgeven, wat voor soort teksten je hebt geschreven voor welke doelgroep en met welk doel etc. En daarnaast zet ik er ook altijd een aantal irrelevante dingen op, zodat ze zien dat ik breed inzetbaar ben, veel dingen tegelijkertijd aankan en ook tijdens mijn studententijd heel actief was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Nu zit ik ff met een cv-probleempje: wat zet ik er wel en niet op? Ik kan alleen de relevante dingen erop zetten, mar dan wordt het een erg kaal cv en lijkt het alsof ik de afgelopen 5 jaar niks meer gedaan heb. Wat vinden jullie?.
Ja maar dit gaat over vakantiewerk in de zorg. Daar hoeven al m'n lesgeefactiviteiten niet op te staan, immersquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De projecten die je gedaan hebt verder toelichten. Bijvoorbeeld toelichten waaraan je extra aandacht hebt besteed tijdens het lesgeven, wat voor soort teksten je hebt geschreven voor welke doelgroep en met welk doel etc. En daarnaast zet ik er ook altijd een aantal irrelevante dingen op, zodat ze zien dat ik breed inzetbaar ben, veel dingen tegelijkertijd aankan en ook tijdens mijn studententijd heel actief was.
Hoe hard kan je werkgever je verplichten om de leasen? En waarom is 'ie niet genegen om je er onderaan de streep niet op achteruit te laten gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Yep. Was ik maar een wat meegaander type. Zou veel gedoe schelen.
Het gaat potverdorie niet eens over werk, maar om dat mobiliteitsdingetje waar ik laatst over schreefZo van secundair belang. Maar zo ingrijpend voor mij.
Waarom niet? Gewoon erop zetten. Scheelt je weer te veel gedoe met aanpassen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over vakantiewerk in de zorg. Daar hoeven al m'n lesgeefactiviteiten niet op te staan, immers.
Omdat het op de achtergrond vooral een loyaliteitsconflict is volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe hard kan je werkgever je verplichten om de leasen? En waarom is 'ie niet genegen om je er onderaan de streep niet op achteruit te laten gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat het op de achtergrond vooral een loyaliteitsconflict is volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The real is always way ahead of what we can imagine.
Een roos ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, onder m'n raam staat een accordeonspeler te spelen, en hij speelt al de hele morgen de zelfde, zenwuslopende deuntjes...Ik zit er over te denken per ongeluk iets uit m'n raam te laten vallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Waar ga je naar toe op vakantie? Zo doe ik het ook altijd trouwens: ik ga niet als een gek zitten eten, maar als ik zin heb in een ijsje, dan neem ik een ijsje. Meestal beweeg ik wel voldoende op vakantie, de hele dag wandelen en zo, dus dan sport ik er niet bij, maar als ik naar Frankrijk ga neem ik mijn hardloopschoenen mee en loop ik om de dag een rondje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef Novem het volgende:
Dat klinkt niet fijn Tinkepink!
Wat zulke dingen aangaat ben ik heel makkelijk; als ze jou niet tegemoet willen komen en je kan het financieel aan > opstappen!
Het is alle stress niet waard
Calimero - krijg je ook nooit positieve feedback van deze leidinggevende?
Het is hier zooo stil op kantoor, de zomer heeft belachelijk vroeg toegeslagen!
Verveel me dus ook dood
Maaarrr...vrijdag op vakantie woohoo! Ik kan niet wachten![]()
Ik zat te denken om gewoon normaal te eten tijdens de vakantie, niet compleet losgaan, maar ook niet al te strak. Ik wil zeker wel kunnen genieten van een wijntje/ijsje/gebak etc.
Misschien is het een goed idee om iedere dag 50 squats en wat buikspieren te doen ofzo? Om de spieren toch nog een beetje te laten werken.
Lijstje:
O - 2 volkorencrackertjes met pindakaas, 150 ml volle yoghurt, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met kaas, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - handje gemengde ongezouten noten
S - 1 uur krachttraining
D - chili con carne met veeel groente en een durum wrap
T - thee en blokje pure choco
Waarom wil je deze functie? Wat maakt jou geschikt voor deze functie? Kun je beter in een team werken of beter alleen? Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:06 schreef Mini. het volgende:
Boh, ik begin hem toch wel een beetje te knijpen nu... Heb ook geen idee wat voor vragen ik kan verwachten. Iemand nog tips?
Niet helemaal eens. Ze moeten wel een beetje het idee hebben dat ze er iets 'uithalen'. Als 1 partij het idee heeft dat 'ie heeft verloren, ontstaat er een scheve machtsverhouding en die blijft sudderen. Ze moeten iig het idee hebben dat ze een punt gewonnen hebben en er zonder gezichtsverlies uit zijn gekomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef conleche het volgende:
Tink: lijkt mij dat ze je niet kwijt willen, dus voet bij stuk houden. Als je toe gaat geven, ga je je daar rot om voelen.
Dat laatste wordt mijn volgende voorstel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
Tink, prima onderhandelingspositieMinder prettige werksfeer though.
Leasen en bijtelling op een andere manier laten compenseren geen optie? Jouw huidige reiskostenvergoeding is de onderhandelingsruimte als je de lease"bak" neemt (leasegebakje is misschien meer van toepassing).
Thanks!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
*bijlezen gaat wat mini moet doen*
Succes Mini! En je outfit staat goed![]()
Nou ja, als Tink wel de leasebak neemt maar wel gecompenseerd wordt voor haar verlies aan netto-inkomsten, dan heeft het bedrijf er toch ook iets uitgehaald? Namelijk dat ze de lease-auto kwijt zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ze moeten wel een beetje het idee hebben dat ze er iets 'uithalen'. Als 1 partij het idee heeft dat 'ie heeft verloren, ontstaat er een scheve machtsverhouding en die blijft sudderen. Ze moeten iig het idee hebben dat ze een punt gewonnen hebben en er zonder gezichtsverlies uit zijn gekomen.
Dit dus. Als ze me op geen enkele manier tegemoet komen stap ik dus op. Het eerder voorgestelde compromis was een andere leasebak, maar dat schijnt niet haalbaar te zijn. Helaas, want ondanks alles heb ik het hier toch erg naar mijn zin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ze moeten wel een beetje het idee hebben dat ze er iets 'uithalen'. Als 1 partij het idee heeft dat 'ie heeft verloren, ontstaat er een scheve machtsverhouding en die blijft sudderen. Ze moeten iig het idee hebben dat ze een punt gewonnen hebben en er zonder gezichtsverlies uit zijn gekomen.
Het belangrijkste is de "klik". De rest is bijzaak. Als het geen leuk gesprek is, is het over het algemeen ook niet zo leuk om daar te werken. Als je er met energie vandaan komt, zit het meestal wel goed. Zo niet, dan moet je er zelf maar eens overnadenken of jij er wel aan de bak wilt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks!
MarMar en Vik ook bedankt! Daar komt het uiteindelijk ook op neer natuurlijk, ik denk weer te ver door... Heb er gewoon 0 ervaring mee.
Ik mag waarschijnlijk geen andere uitkiezen, omdat ze vastzitten aan een contractduur van 4 jaar en iedereen zich wel realiseert dat ik zo lang niet in dienst zal blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Voordeel van deze leasebak is dat je niet het hele contract uit hoeft te zitten. Wanneer mag je een andere uitkiezen?
Ik ga naar Portugal! We gaan 8 dagen, 6 in Lissabon en omgeving en 2 in Sintra. Het wordt wel een redelijk actieve vakantie, veel wandelen in de stad en in de heuvels rond Sintra, we gaan 1 of 2 daagjes zwemmen en bodyboarden in Cascais. En dolfijnen kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe op vakantie? Zo doe ik het ook altijd trouwens: ik ga niet als een gek zitten eten, maar als ik zin heb in een ijsje, dan neem ik een ijsje. Meestal beweeg ik wel voldoende op vakantie, de hele dag wandelen en zo, dus dan sport ik er niet bij, maar als ik naar Frankrijk ga neem ik mijn hardloopschoenen mee en loop ik om de dag een rondje.
Over werkgevers gesproken.... Hoe gaat het met jou dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink: ik heb echt geen zinnig advies voor je, maar ik zie dat er andere dames zijn die dat wel hebben, dus.. ja.. eh veel wijsheid gewenst, ofzo!.
PM.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over werkgevers gesproken.... Hoe gaat het met jou dan?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:
Salades met autisme
Gofter: Las echt aspergersalade![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Alleen zo houden ze de bonussen voor het management op voldoende niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nou sorry, ik ben het spuugzat. En als er dan collega's lopen te lanterfanten ben ik echt boos.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen zo houden ze de bonussen voor het management op voldoende niveau
Ga ook lanterfanten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou sorry, ik ben het spuugzat. En als er dan collega's lopen te lanterfanten ben ik echt boos.
Ik geef je ook gelijk. Juist bij corporaties kom ik soms zaken tegen waarvan mijn mond open valt en mijn nekharen overeind gaan staan. Niet overal, maar er zijn er bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou sorry, ik ben het spuugzat. En als er dan collega's lopen te lanterfanten ben ik echt boos.
^^quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd hoe het gaat..!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Een roos ofzo![]()
vervelende situatie Tink! Zou jammer zijn als je je hierom genoodzaakt ziet om weg te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I have discuss your application with the Landlady and she has confirmed she would accept you as tenants providing 6 months rent is paid up front as you do not have a guarantor and the tenancy agreement would need to be signed as soon as possible and would need to commence in the next two weeks.
Please confirm when you are able to come over so I can arrange for you to view the property and make a provisional appointment in the office if should wish to sign for it.
Je hebt het huis?quote:
Ha! Dat doe ik ook altijd: me het állerergste voorstellen wat er kan gebeuren in een bepaalde situatie en dat is meestal niet het einde van de wereld inderdaad. Goeie instelling!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks jongens voor de opbeurende woorden![]()
't Is meer dat ik dan het gevoel of de gedachte heb "zie je wel, ze vinden me niet goed, straks word ik ontslagen". Maar ik ga het maar wat loslaten, want zelfs al zóuden ze me ontslaan, dan is dat ook niet het einde van de wereld.
En je doet je best en meer kun je niet doen, dus waarom zou je je druk maken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
't Is meer dat ik dan het gevoel of de gedachte heb "zie je wel, ze vinden me niet goed, straks word ik ontslagen". Maar ik ga het maar wat loslaten, want zelfs al zóuden ze me ontslaan, dan is dat ook niet het einde van de wereld.
we hebben niemand die garant kan staan (UK homeowner), maar wij vinden het prima, aangezien dat dan van de spaar gaat en we dat dan niet 'missen'quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Blurred86 het volgende:
6 maanden huur up front!?
maar als jullie er blij mee zijncongrats
![]()
Wat voor contract heb je? en wat Vik zegt..quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Aaaaahwquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef MarMar het volgende:
even iets liefs tussendoor wat ik net tegenkom
[ afbeelding ]
Dat soort gordijnen heb ik al, maar het sluit niet helemaal aan en ze zijn geplooid dus komt er aan alle kanten alsnog licht langs. Misschien loop ik morgenmiddag wel even een praxis/leenbakker binnen (zitten hier om de hoek).quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Die zal geen honger hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef MarMar het volgende:
even iets liefs tussendoor wat ik net tegenkom
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef MarMar het volgende:
Of hij kan vooruit denken
"die kuikens worden straks veel groter en dan rennen ze niet weg voor me als ik nu lief doe"
* teruggelezen heeftquote:
succes!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef Syrena het volgende:
Zo, sollicitatie de deur uitBen benieuwd. Als ik het niet word maar mijn collega van hier dan ga ik hier intern wel de strijd aan om de volledige 0.4 fte van haar te krijgen (en niet mijn baas 0.1, stomme collega 0.1 en ik 0.2, want dat is maar 1 dag en ik wil ALLES
).
Weggooien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik ben de kast aan het opruimen (klerenkast). Wat een enorme teringzooi. Weet met de helft vd spullen niet wat ik ermee moet.
Verkopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik ben de kast aan het opruimen (klerenkast). Wat een enorme teringzooi. Weet met de helft vd spullen niet wat ik ermee moet.
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Morgen tentamen en het is veel en ik heb faalangst.
Dat ik het niet haal, in juli moet herren en me dom voelquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Niets aan het handje dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ik het niet haal, in juli moet herren en me dom voel.
Nee okee, ik haal het liever gewoon in een keerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets aan het handje dus.Een her is geen drama en maakt je niet meteen dom.
De geïnvesteerde tijd is in juli heus niet helemaal weg, hoor. Dan is het gewoon een kwestie van opfrissenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee okee, ik haal het liever gewoon in een keeren het is gewoon zonde als het niet lukt want ik heb er veel tijd in gestoken.
Eensch met Vik en Tinkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De geïnvesteerde tijd is in juli heus niet helemaal weg, hoor. Dan is het gewoon een kwestie van opfrissen. Maar je haalt het morgen vast gewoon
.
bij mij een stuk of 10 paaseitjes met truffelvulling. Ze waren zooooo lekker. Ik had ze nooit moeten kopen. Ach ja, straks minstens 5 km. wandelen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij 2 pure chocolaatjes. Verder zit ik op schema. Alles tot en met de laatste T. is nu op.
Ik ook, zijn toch dure dingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, mijn zus ookZij is er iig blij mee!
Ohzo! Ja het moet voor jou een petite brilletje zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook, zijn toch dure dingen. Alleen zo lastig monturen passen online, ik heb een vrij moeilijk hoofd.
Zit er al op!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo! Ja het moet voor jou een petite brilletje zijn natuurlijk.
En succes, Muizel!![]()
En Mini! Wanneer heb je het gesprek?
Hongerig misschien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vast ziek, want ik ben zomaar een dik uur eerder naar huis gegaan. Niks voor mij.
Hmm..
O: bakje franse kwark met paar aardbeien
T: biscuitje
L: 2 bth, 1x kaas, 1x pindakaas
T: grapefruit
D: 1/4 spaanse tomatentaart
Duimduim!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zit er al op!
Voor mijn gevoel ging het wel redelijk dus ik ga er nu maar niet te veel meer over nadenken. Als het goed is hoor ik binnen een week of ik het geworden ben.
Thanks!quote:
Ze hebben de breedte erbij vermeld, dus straks thuis even opmeten wat mijn huidige bril is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef Mini. het volgende:
Leuke bril ja Phaidra, mooi fijn.
Lijkt me inderdaad lastig, online uitzoeken.
Vrijdag de volledige eerste versie idd! Maandag heb ik daar dan gesprek over en weet ik wat ik allemaal nog moet aanpassen voor de uiteindelijke deadline (13 juni, maar ik vind 10 juniquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe gaat het met jouw scriptie, moest hij nou vrijdag al af zijn of heb ik dat verkeerd onthouden?
Hehe net even gekeken op de kalender en ik vind ook 10 juni idd. Ben je er mooi voor het weekend van af!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Phaidra! Mooie kleur ook!
[..]
Vrijdag de volledige eerste versie idd! Maandag heb ik daar dan gesprek over en weet ik wat ik allemaal nog moet aanpassen voor de uiteindelijke deadline (13 juni, maar ik vind 10 juni).
Ja dat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe net even gekeken op de kalender en ik vind ook 10 juni idd. Ben je er mooi voor het weekend van af!.
Oh, da's dan wel weer handig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze hebben de breedte erbij vermeld, dus straks thuis even opmeten wat mijn huidige bril is.
Is het van een online shop of zijn de modellen evt ook te passen bij andere winkels? Indien dat laatste: gewoon brutaal zijn en brillen passen terwijl je weet dat je ze niet gaat kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook, zijn toch dure dingen. Alleen zo lastig monturen passen online, ik heb een vrij moeilijk hoofd.
Watte?quote:
quote:
quote:
En mobiel fokken waardoor kwoten niet helemaal goed gingquote:
Ik heb ooit anderhalve dag bij de Lidl gewerkt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef loveli het volgende:
Plus een Lidl-medewerker die m'n jurk mooi vond. Weet niet helemaal of dat de doelgroep is.
Ahquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
En mobiel fokken waardoor kwoten niet helemaal goed ging
Plus een Lidl-medewerker die m'n jurk mooi vond. Weet niet helemaal of dat de doelgroep is.
Eng is dat hequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik word ook al met grote regelmaat 'u' en 'mevrouw' genoemd, Uniekje
Dat heet beleefdheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah
Gisteren was ik bij de c1000 en de kassiere had hele mooie nagels!
Ik complimenteerde haar met haar mooie nagels.. haar ogen lichten op, ze keek me aan en zei:...........
O dank u wel mevrouw
Mrs Mousequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eng is dat heik word door 1 van mijn docenten steevast Mrs. genoemd
Kek outfitje! Die vlechten maken het ook helemaal afquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Een oude dame met haar moeder? Hoe oud moet die dan wel niet zijn geweestquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Oh my god dat meen je nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Oude dames in supermarkten...
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
vertaling: wat heb jij een mooie bloemen op je kar
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
Brrrrrrrrr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Cute!! Ze is ook scheel. Dat was me bij jou niet opgevallen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer thuis! Heerlijk naar huis gefietst
Chico, mijn gordijnen van ikea zijn super, ze waren 30 euro per 2.
Avondeten wordt bietjeswitlofappelsalade
Die mensen hebben gewoon een bril nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 10 vond me net Chantal Jansen zei ze maandag. Nu weet ik niet of ik dat zo apprecieer. Ik zou liever op een iets vrouwelijker vrouw lijken. Ik vind Chantal een leuk meisje om te zien hoor, Maar heel veel sex zit er niet bij.Maar goed, laatst zei iemand Laura Dern.
Dan liever Chantal.
Ik heb net weer 7kms gerend. En nu hoef ik pas dinsdag weer te werken.*wodkaatje inschenken gaat*
Een kind van 10 moet ook nog geen sex zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Cute!! Ze is ook scheel. Dat was me bij jou niet opgevallen!
Mijn nichtje van 10 vond me net Chantal Jansen zei ze maandag. Nu weet ik niet of ik dat zo apprecieer. Ik zou liever op een iets vrouwelijker vrouw lijken. Ik vind Chantal een leuk meisje om te zien hoor, Maar heel veel sex zit er niet bij.Maar goed, laatst zei iemand Laura Dern.
Dan liever Chantal. Vroeger zeiden ze tenminste nog: de blonde Isabelle Adjani, dat waren nog eens tijden.
Ik heb net weer 7kms gerend. En nu hoef ik pas dinsdag weer te werken.*wodkaatje inschenken gaat*
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, ik zou Chantal m'n bed niet uitschoppen hoor.
Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft wel iets ondeugends, vind ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]nee? Zie je daar wel wat in? Maar het is niet bepaald het femme fatale type wel?
Ja, dat van Yvon is zo, komt ook dat ze kinderkleren aan heeft. En ze heeft geen tieten. En van die wijduitstaande ogen. Ik ken geen man die haar lekker vindt inderdaad. Lijkt me ook best naar als je Yvon Jaspers bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft wel iets ondeugends, vind ik.
Wie ik bijv wel totaal seksloos vind is Yvon Jaspers, dus als je ooit met haar vergeleken wordt, mag je je ter aarde storten.
Ik vind haar wel een lieve uitstraling hebben en een mooi gezicht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]nee? Zie je daar wel wat in? Maar het is niet bepaald het femme fatale type wel?
*boks*quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kleed me ook sexloos! Ik heb een hekel aan bovengemiddeld aanwezig decolletage (ongemakkelijk) en een voorliefde voor gekke printjes en niet-te-korte-rokjes
</preuts>
Dat tellsellding zonder beugels en dat niet snijdt en er superdeluxe sjiekdefriemel uitziet en er in 30 kleuren is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er geen last van in ieder geval![]()
En wegens nieuwe super bra heb ik vandaag een amaaaaaazing decolletaaaaage
Ik heb er last van dat ik overal wat van vind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er geen last van in ieder geval![]()
En wegens nieuwe super bra heb ik vandaag een amaaaaaazing decolletaaaaage
Wij hebben het dan gewoon van onze megashmecksay persoonlijkheid en zwoele oogopslag!quote:
Eeeeeeh nee, gewoon een hele saaie zwartequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat tellsellding zonder beugels en dat niet snijdt en er superdeluxe sjiekdefriemel uitziet en er in 30 kleuren is?
En dat stemmetjequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat van Yvon is zo, komt ook dat ze kinderkleren aan heeft. En ze heeft geen tieten. En van die wijduitstaande ogen. Ik ken geen man die haar lekker vindt inderdaad. Lijkt me ook best naar als je Yvon Jaspers bent.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef conleche het volgende:
Nou ja, ik loop ook gewoon vaak in jeans, sneakers en t-shirt met ronde hals rond hoor, maar Yvon had een multicolor streepjesmaillot aan, met pomponnetjes aan haar laarzen en een kaboutermuts aan haar jas. Dat vind ik nog even wat anders.
Nee johquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb er last van dat ik overal wat van vind.![]()
Fotow?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Chantal hoeft mijn bed niet in maar Co wel
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef conleche het volgende:
Oh ja, sinds de nieuwe layout met dat popupding dat er nieuwe posts zijn ga ik heel vaak de mist in. Want dan ben ik al aan het reageren op iets, ga toch eerst de nieuwe post lezen, vervolgens denk ik: oh ja! dit en dat vind ik daarvan. Type dat, druk op voer in en dan staat er ook nog een halve reactie op een andere post.
Ben ik de enige?
Ik zie ook niet in waarom dat moet. Mijn moeder is de baas op kantoor (thuis ook, maar dat terzijde) en die stuurt werknemers gewoon naar huis als ze een rok of jurk boven de knie aan hebben bijv.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom ik er op niet-speciale gelegenheden sexy bij zou moeten lopen? Dat leidt toch alleen maar af? Als je dat op je werk doet enzo. Dan ben ik echt niet met "dat soort dingen" bezig hoor.
Sexy heb ik eigenlijk nooit als doel *toos seksloos*, speciaal voor jou chico!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom ik er op niet-speciale gelegenheden sexy bij zou moeten lopen? Dat leidt toch alleen maar af? Als je dat op je werk doet enzo. Dan ben ik echt niet met "dat soort dingen" bezig hoor.
Oh, dan kon ik niet bij jouw moeder werkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom dat moet. Mijn moeder is de baas op kantoor (thuis ook, maar dat terzijde) en die stuurt werknemers gewoon naar huis als ze een rok of jurk boven de knie aan hebben bijv.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom dat moet. Mijn moeder is de baas op kantoor (thuis ook, maar dat terzijde) en die stuurt werknemers gewoon naar huis als ze een rok of jurk boven de knie aan hebben bijv.
Mjah, dat is meestal wel een beetje leeftijdgebondenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet zozeer: je naar je leeftijd kleden, maar meer naar je lijf. Dus als je niet meer de benen hebt voor een minirok, dan niet, zowel dan mag je het van mij doen hoor. En dan bedoel ik niet alleen slank, maar ook nog met goede huid en zo.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef MarMar het volgende:
Wat dat mevrouwtje betreft, ik was toen te verbaasd om te reageren, maar als iemand me dat weer eens flikt snuit ik mijn neus in zijn/haar mouw.
A.'s zijn heel handig en fijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef MarMar het volgende:
Handig zo'n A. Ik moet daar overigens wel iets meer om denken omdat ik op mijn wielen idd ook lager ben dan de meeste mensen..
Ik wist hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Chantal Janzen is toch vreselijk kinky in bed naar het schijntNaar ik begrepen heb is ze niet vies van een experimentje meer of minder.
Niet te weinig gaan eten he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
Lijst
• muesli & yoghurt
• 2 ons witlofsalade
• 5 krekkers mayo & ham, 1 krekker boter & jam
• 1 pils
avondeten:
• 3 ons gekookte broccoli, saus van 1 aubergine en 1,5 ui, beetje rollade
• toe: beetje custardpudding met bessen
Dat vind ik ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik draag ook geen echt korte rokjes, maar wel net boven de knie soms.
Maar wat ik wel draag op vakantie zijn shorts. Als ik slank ben tenminste. Geen hotpants hoor, maar ook geen bermuda.
[ afbeelding ]
Ik vind dat dat prima kan, dus dan doe ik dat.
Zo nu maar even een potje koken.
Te weinig? Weinig kansquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet te weinig gaan eten he?
Maar wel lekker!
Ik zou niet bij jouw moeder kunnen werken denk ik. En mijn teamleiders ook niet. Maar ik werk dan ook op een zeer informele afdeling en heb geen (face-to-face) klantcontact.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat het daar nogal formeel is, bij een informelere sfeer kan dat natuurlijk primaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou niet bij jouw moeder kunnen werken denk ik. En mijn teamleiders ook niet. Maar ik werk dan ook op een zeer informele afdeling en heb geen (face-to-face) klantcontact.
Advocatuur oid?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat het daar nogal formeel is, bij een informelere sfeer kan dat natuurlijk prima
Nee, boven het glazen plafond in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Advocatuur oid?
Overigens pas ik mijn kleding wel op mijn werk aan, als dat zou moeten. Maar het hoeft niet.
Kick-ass momquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, boven het glazen plafond in het bedrijfsleven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
boven een glazen plafond lijken rokjes me helemaal niet handig [/flauw]
Daarom komen die er ook niet in blijkbaar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
Daar lijkt het me inderdaad wel zo gepast om je formeel te kleden, ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, boven het glazen plafond in het bedrijfsleven.
Is ze ook, heel ergquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Zou graag eens met je moeder willen praten muisje. Ze lijkt me een interessante vrouw.
Voorlopig maar geen saladeschalen meer kopenquote:Im Verdacht steht eine Übertragung der Keime durch rohes Gemüse, möglicherweise vorportionierter Salat, Gewissheit gibt es aber noch nicht
Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 maanzaadcrackers met jonge kaas
L: 2 bruine boterhammen met uitsmijter ei/kaas
D: Maaltijdsalade met gerookte kip, appel, croutons en dressing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |