quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef MarMar het volgende:
Of hij kan vooruit denken
"die kuikens worden straks veel groter en dan rennen ze niet weg voor me als ik nu lief doe"
* teruggelezen heeftquote:
succes!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef Syrena het volgende:
Zo, sollicitatie de deur uitBen benieuwd. Als ik het niet word maar mijn collega van hier dan ga ik hier intern wel de strijd aan om de volledige 0.4 fte van haar te krijgen (en niet mijn baas 0.1, stomme collega 0.1 en ik 0.2, want dat is maar 1 dag en ik wil ALLES
).
Weggooien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik ben de kast aan het opruimen (klerenkast). Wat een enorme teringzooi. Weet met de helft vd spullen niet wat ik ermee moet.
Verkopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik ben de kast aan het opruimen (klerenkast). Wat een enorme teringzooi. Weet met de helft vd spullen niet wat ik ermee moet.
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Morgen tentamen en het is veel en ik heb faalangst.
Dat ik het niet haal, in juli moet herren en me dom voelquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Niets aan het handje dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ik het niet haal, in juli moet herren en me dom voel.
Nee okee, ik haal het liever gewoon in een keerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets aan het handje dus.Een her is geen drama en maakt je niet meteen dom.
De geïnvesteerde tijd is in juli heus niet helemaal weg, hoor. Dan is het gewoon een kwestie van opfrissenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee okee, ik haal het liever gewoon in een keeren het is gewoon zonde als het niet lukt want ik heb er veel tijd in gestoken.
Eensch met Vik en Tinkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De geïnvesteerde tijd is in juli heus niet helemaal weg, hoor. Dan is het gewoon een kwestie van opfrissen. Maar je haalt het morgen vast gewoon
.
bij mij een stuk of 10 paaseitjes met truffelvulling. Ze waren zooooo lekker. Ik had ze nooit moeten kopen. Ach ja, straks minstens 5 km. wandelen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij 2 pure chocolaatjes. Verder zit ik op schema. Alles tot en met de laatste T. is nu op.
Ik ook, zijn toch dure dingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, mijn zus ookZij is er iig blij mee!
Ohzo! Ja het moet voor jou een petite brilletje zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook, zijn toch dure dingen. Alleen zo lastig monturen passen online, ik heb een vrij moeilijk hoofd.
Zit er al op!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo! Ja het moet voor jou een petite brilletje zijn natuurlijk.
En succes, Muizel!![]()
En Mini! Wanneer heb je het gesprek?
Hongerig misschien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vast ziek, want ik ben zomaar een dik uur eerder naar huis gegaan. Niks voor mij.
Hmm..
O: bakje franse kwark met paar aardbeien
T: biscuitje
L: 2 bth, 1x kaas, 1x pindakaas
T: grapefruit
D: 1/4 spaanse tomatentaart
Duimduim!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zit er al op!
Voor mijn gevoel ging het wel redelijk dus ik ga er nu maar niet te veel meer over nadenken. Als het goed is hoor ik binnen een week of ik het geworden ben.
Thanks!quote:
Ze hebben de breedte erbij vermeld, dus straks thuis even opmeten wat mijn huidige bril is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef Mini. het volgende:
Leuke bril ja Phaidra, mooi fijn.
Lijkt me inderdaad lastig, online uitzoeken.
Vrijdag de volledige eerste versie idd! Maandag heb ik daar dan gesprek over en weet ik wat ik allemaal nog moet aanpassen voor de uiteindelijke deadline (13 juni, maar ik vind 10 juniquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe gaat het met jouw scriptie, moest hij nou vrijdag al af zijn of heb ik dat verkeerd onthouden?
Hehe net even gekeken op de kalender en ik vind ook 10 juni idd. Ben je er mooi voor het weekend van af!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Phaidra! Mooie kleur ook!
[..]
Vrijdag de volledige eerste versie idd! Maandag heb ik daar dan gesprek over en weet ik wat ik allemaal nog moet aanpassen voor de uiteindelijke deadline (13 juni, maar ik vind 10 juni).
Ja dat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe net even gekeken op de kalender en ik vind ook 10 juni idd. Ben je er mooi voor het weekend van af!.
Oh, da's dan wel weer handig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze hebben de breedte erbij vermeld, dus straks thuis even opmeten wat mijn huidige bril is.
Is het van een online shop of zijn de modellen evt ook te passen bij andere winkels? Indien dat laatste: gewoon brutaal zijn en brillen passen terwijl je weet dat je ze niet gaat kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook, zijn toch dure dingen. Alleen zo lastig monturen passen online, ik heb een vrij moeilijk hoofd.
Watte?quote:
quote:
quote:
En mobiel fokken waardoor kwoten niet helemaal goed gingquote:
Ik heb ooit anderhalve dag bij de Lidl gewerkt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef loveli het volgende:
Plus een Lidl-medewerker die m'n jurk mooi vond. Weet niet helemaal of dat de doelgroep is.
Ahquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
En mobiel fokken waardoor kwoten niet helemaal goed ging
Plus een Lidl-medewerker die m'n jurk mooi vond. Weet niet helemaal of dat de doelgroep is.
Eng is dat hequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik word ook al met grote regelmaat 'u' en 'mevrouw' genoemd, Uniekje
Dat heet beleefdheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah
Gisteren was ik bij de c1000 en de kassiere had hele mooie nagels!
Ik complimenteerde haar met haar mooie nagels.. haar ogen lichten op, ze keek me aan en zei:...........
O dank u wel mevrouw
Mrs Mousequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eng is dat heik word door 1 van mijn docenten steevast Mrs. genoemd
Kek outfitje! Die vlechten maken het ook helemaal afquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Een oude dame met haar moeder? Hoe oud moet die dan wel niet zijn geweestquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Oh my god dat meen je nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Oude dames in supermarkten...
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
vertaling: wat heb jij een mooie bloemen op je kar
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
Brrrrrrrrr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Cute!! Ze is ook scheel. Dat was me bij jou niet opgevallen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer thuis! Heerlijk naar huis gefietst
Chico, mijn gordijnen van ikea zijn super, ze waren 30 euro per 2.
Avondeten wordt bietjeswitlofappelsalade
Die mensen hebben gewoon een bril nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 10 vond me net Chantal Jansen zei ze maandag. Nu weet ik niet of ik dat zo apprecieer. Ik zou liever op een iets vrouwelijker vrouw lijken. Ik vind Chantal een leuk meisje om te zien hoor, Maar heel veel sex zit er niet bij.Maar goed, laatst zei iemand Laura Dern.
Dan liever Chantal.
Ik heb net weer 7kms gerend. En nu hoef ik pas dinsdag weer te werken.*wodkaatje inschenken gaat*
Een kind van 10 moet ook nog geen sex zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Cute!! Ze is ook scheel. Dat was me bij jou niet opgevallen!
Mijn nichtje van 10 vond me net Chantal Jansen zei ze maandag. Nu weet ik niet of ik dat zo apprecieer. Ik zou liever op een iets vrouwelijker vrouw lijken. Ik vind Chantal een leuk meisje om te zien hoor, Maar heel veel sex zit er niet bij.Maar goed, laatst zei iemand Laura Dern.
Dan liever Chantal. Vroeger zeiden ze tenminste nog: de blonde Isabelle Adjani, dat waren nog eens tijden.
Ik heb net weer 7kms gerend. En nu hoef ik pas dinsdag weer te werken.*wodkaatje inschenken gaat*
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, ik zou Chantal m'n bed niet uitschoppen hoor.
Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft wel iets ondeugends, vind ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]nee? Zie je daar wel wat in? Maar het is niet bepaald het femme fatale type wel?
Ja, dat van Yvon is zo, komt ook dat ze kinderkleren aan heeft. En ze heeft geen tieten. En van die wijduitstaande ogen. Ik ken geen man die haar lekker vindt inderdaad. Lijkt me ook best naar als je Yvon Jaspers bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft wel iets ondeugends, vind ik.
Wie ik bijv wel totaal seksloos vind is Yvon Jaspers, dus als je ooit met haar vergeleken wordt, mag je je ter aarde storten.
Ik vind haar wel een lieve uitstraling hebben en een mooi gezicht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]nee? Zie je daar wel wat in? Maar het is niet bepaald het femme fatale type wel?
*boks*quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kleed me ook sexloos! Ik heb een hekel aan bovengemiddeld aanwezig decolletage (ongemakkelijk) en een voorliefde voor gekke printjes en niet-te-korte-rokjes
</preuts>
Dat tellsellding zonder beugels en dat niet snijdt en er superdeluxe sjiekdefriemel uitziet en er in 30 kleuren is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er geen last van in ieder geval![]()
En wegens nieuwe super bra heb ik vandaag een amaaaaaazing decolletaaaaage
Ik heb er last van dat ik overal wat van vind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er geen last van in ieder geval![]()
En wegens nieuwe super bra heb ik vandaag een amaaaaaazing decolletaaaaage
Wij hebben het dan gewoon van onze megashmecksay persoonlijkheid en zwoele oogopslag!quote:
Eeeeeeh nee, gewoon een hele saaie zwartequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat tellsellding zonder beugels en dat niet snijdt en er superdeluxe sjiekdefriemel uitziet en er in 30 kleuren is?
En dat stemmetjequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat van Yvon is zo, komt ook dat ze kinderkleren aan heeft. En ze heeft geen tieten. En van die wijduitstaande ogen. Ik ken geen man die haar lekker vindt inderdaad. Lijkt me ook best naar als je Yvon Jaspers bent.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef conleche het volgende:
Nou ja, ik loop ook gewoon vaak in jeans, sneakers en t-shirt met ronde hals rond hoor, maar Yvon had een multicolor streepjesmaillot aan, met pomponnetjes aan haar laarzen en een kaboutermuts aan haar jas. Dat vind ik nog even wat anders.
Nee johquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb er last van dat ik overal wat van vind.![]()
Fotow?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Chantal hoeft mijn bed niet in maar Co wel
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef conleche het volgende:
Oh ja, sinds de nieuwe layout met dat popupding dat er nieuwe posts zijn ga ik heel vaak de mist in. Want dan ben ik al aan het reageren op iets, ga toch eerst de nieuwe post lezen, vervolgens denk ik: oh ja! dit en dat vind ik daarvan. Type dat, druk op voer in en dan staat er ook nog een halve reactie op een andere post.
Ben ik de enige?
Ik zie ook niet in waarom dat moet. Mijn moeder is de baas op kantoor (thuis ook, maar dat terzijde) en die stuurt werknemers gewoon naar huis als ze een rok of jurk boven de knie aan hebben bijv.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom ik er op niet-speciale gelegenheden sexy bij zou moeten lopen? Dat leidt toch alleen maar af? Als je dat op je werk doet enzo. Dan ben ik echt niet met "dat soort dingen" bezig hoor.
Sexy heb ik eigenlijk nooit als doel *toos seksloos*, speciaal voor jou chico!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom ik er op niet-speciale gelegenheden sexy bij zou moeten lopen? Dat leidt toch alleen maar af? Als je dat op je werk doet enzo. Dan ben ik echt niet met "dat soort dingen" bezig hoor.
Oh, dan kon ik niet bij jouw moeder werkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom dat moet. Mijn moeder is de baas op kantoor (thuis ook, maar dat terzijde) en die stuurt werknemers gewoon naar huis als ze een rok of jurk boven de knie aan hebben bijv.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom dat moet. Mijn moeder is de baas op kantoor (thuis ook, maar dat terzijde) en die stuurt werknemers gewoon naar huis als ze een rok of jurk boven de knie aan hebben bijv.
Mjah, dat is meestal wel een beetje leeftijdgebondenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet zozeer: je naar je leeftijd kleden, maar meer naar je lijf. Dus als je niet meer de benen hebt voor een minirok, dan niet, zowel dan mag je het van mij doen hoor. En dan bedoel ik niet alleen slank, maar ook nog met goede huid en zo.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef MarMar het volgende:
Wat dat mevrouwtje betreft, ik was toen te verbaasd om te reageren, maar als iemand me dat weer eens flikt snuit ik mijn neus in zijn/haar mouw.
A.'s zijn heel handig en fijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:32 schreef MarMar het volgende:
Handig zo'n A. Ik moet daar overigens wel iets meer om denken omdat ik op mijn wielen idd ook lager ben dan de meeste mensen..
Ik wist hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Chantal Janzen is toch vreselijk kinky in bed naar het schijntNaar ik begrepen heb is ze niet vies van een experimentje meer of minder.
Niet te weinig gaan eten he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
Lijst
• muesli & yoghurt
• 2 ons witlofsalade
• 5 krekkers mayo & ham, 1 krekker boter & jam
• 1 pils
avondeten:
• 3 ons gekookte broccoli, saus van 1 aubergine en 1,5 ui, beetje rollade
• toe: beetje custardpudding met bessen
Dat vind ik ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik draag ook geen echt korte rokjes, maar wel net boven de knie soms.
Maar wat ik wel draag op vakantie zijn shorts. Als ik slank ben tenminste. Geen hotpants hoor, maar ook geen bermuda.
[ afbeelding ]
Ik vind dat dat prima kan, dus dan doe ik dat.
Zo nu maar even een potje koken.
Te weinig? Weinig kansquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet te weinig gaan eten he?
Maar wel lekker!
Ik zou niet bij jouw moeder kunnen werken denk ik. En mijn teamleiders ook niet. Maar ik werk dan ook op een zeer informele afdeling en heb geen (face-to-face) klantcontact.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat het daar nogal formeel is, bij een informelere sfeer kan dat natuurlijk primaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou niet bij jouw moeder kunnen werken denk ik. En mijn teamleiders ook niet. Maar ik werk dan ook op een zeer informele afdeling en heb geen (face-to-face) klantcontact.
Advocatuur oid?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat het daar nogal formeel is, bij een informelere sfeer kan dat natuurlijk prima
Nee, boven het glazen plafond in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Advocatuur oid?
Overigens pas ik mijn kleding wel op mijn werk aan, als dat zou moeten. Maar het hoeft niet.
Kick-ass momquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, boven het glazen plafond in het bedrijfsleven.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
boven een glazen plafond lijken rokjes me helemaal niet handig [/flauw]
Daarom komen die er ook niet in blijkbaar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
Daar lijkt het me inderdaad wel zo gepast om je formeel te kleden, ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, boven het glazen plafond in het bedrijfsleven.
Is ze ook, heel ergquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Zou graag eens met je moeder willen praten muisje. Ze lijkt me een interessante vrouw.
Voorlopig maar geen saladeschalen meer kopenquote:Im Verdacht steht eine Übertragung der Keime durch rohes Gemüse, möglicherweise vorportionierter Salat, Gewissheit gibt es aber noch nicht
Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 maanzaadcrackers met jonge kaas
L: 2 bruine boterhammen met uitsmijter ei/kaas
D: Maaltijdsalade met gerookte kip, appel, croutons en dressing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |