Brrrrrrrrr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Oude dames in supermarkten...
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
vertaling: wat heb jij een mooie bloemen op je kar
Cute!! Ze is ook scheel. Dat was me bij jou niet opgevallen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer thuis! Heerlijk naar huis gefietst
Chico, mijn gordijnen van ikea zijn super, ze waren 30 euro per 2.
Avondeten wordt bietjeswitlofappelsalade
Die mensen hebben gewoon een bril nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 10 vond me net Chantal Jansen zei ze maandag. Nu weet ik niet of ik dat zo apprecieer. Ik zou liever op een iets vrouwelijker vrouw lijken. Ik vind Chantal een leuk meisje om te zien hoor, Maar heel veel sex zit er niet bij.Maar goed, laatst zei iemand Laura Dern.
Dan liever Chantal.
Ik heb net weer 7kms gerend. En nu hoef ik pas dinsdag weer te werken.*wodkaatje inschenken gaat*
Een kind van 10 moet ook nog geen sex zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Cute!! Ze is ook scheel. Dat was me bij jou niet opgevallen!
Mijn nichtje van 10 vond me net Chantal Jansen zei ze maandag. Nu weet ik niet of ik dat zo apprecieer. Ik zou liever op een iets vrouwelijker vrouw lijken. Ik vind Chantal een leuk meisje om te zien hoor, Maar heel veel sex zit er niet bij.Maar goed, laatst zei iemand Laura Dern.
Dan liever Chantal. Vroeger zeiden ze tenminste nog: de blonde Isabelle Adjani, dat waren nog eens tijden.
Ik heb net weer 7kms gerend. En nu hoef ik pas dinsdag weer te werken.*wodkaatje inschenken gaat*
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Mwoah, ik zou Chantal m'n bed niet uitschoppen hoor.
Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft wel iets ondeugends, vind ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]nee? Zie je daar wel wat in? Maar het is niet bepaald het femme fatale type wel?
Ja, dat van Yvon is zo, komt ook dat ze kinderkleren aan heeft. En ze heeft geen tieten. En van die wijduitstaande ogen. Ik ken geen man die haar lekker vindt inderdaad. Lijkt me ook best naar als je Yvon Jaspers bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ze heeft wel iets ondeugends, vind ik.
Wie ik bijv wel totaal seksloos vind is Yvon Jaspers, dus als je ooit met haar vergeleken wordt, mag je je ter aarde storten.
Ik vind haar wel een lieve uitstraling hebben en een mooi gezicht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]nee? Zie je daar wel wat in? Maar het is niet bepaald het femme fatale type wel?
*boks*quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kleed me ook sexloos! Ik heb een hekel aan bovengemiddeld aanwezig decolletage (ongemakkelijk) en een voorliefde voor gekke printjes en niet-te-korte-rokjes
</preuts>
Dat tellsellding zonder beugels en dat niet snijdt en er superdeluxe sjiekdefriemel uitziet en er in 30 kleuren is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er geen last van in ieder geval![]()
En wegens nieuwe super bra heb ik vandaag een amaaaaaazing decolletaaaaage
Ik heb er last van dat ik overal wat van vind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er geen last van in ieder geval![]()
En wegens nieuwe super bra heb ik vandaag een amaaaaaazing decolletaaaaage
Wij hebben het dan gewoon van onze megashmecksay persoonlijkheid en zwoele oogopslag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |