Ik mag waarschijnlijk geen andere uitkiezen, omdat ze vastzitten aan een contractduur van 4 jaar en iedereen zich wel realiseert dat ik zo lang niet in dienst zal blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:24 schreef loveli het volgende:
Voordeel van deze leasebak is dat je niet het hele contract uit hoeft te zitten. Wanneer mag je een andere uitkiezen?
Ik ga naar Portugal! We gaan 8 dagen, 6 in Lissabon en omgeving en 2 in Sintra. Het wordt wel een redelijk actieve vakantie, veel wandelen in de stad en in de heuvels rond Sintra, we gaan 1 of 2 daagjes zwemmen en bodyboarden in Cascais. En dolfijnen kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe op vakantie? Zo doe ik het ook altijd trouwens: ik ga niet als een gek zitten eten, maar als ik zin heb in een ijsje, dan neem ik een ijsje. Meestal beweeg ik wel voldoende op vakantie, de hele dag wandelen en zo, dus dan sport ik er niet bij, maar als ik naar Frankrijk ga neem ik mijn hardloopschoenen mee en loop ik om de dag een rondje.
Over werkgevers gesproken.... Hoe gaat het met jou dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink: ik heb echt geen zinnig advies voor je, maar ik zie dat er andere dames zijn die dat wel hebben, dus.. ja.. eh veel wijsheid gewenst, ofzo!.
PM.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over werkgevers gesproken.... Hoe gaat het met jou dan?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:
Salades met autisme
Gofter: Las echt aspergersalade![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef Ewelina het volgende:
Alleen zo houden ze de bonussen voor het management op voldoende niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nou sorry, ik ben het spuugzat. En als er dan collega's lopen te lanterfanten ben ik echt boos.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen zo houden ze de bonussen voor het management op voldoende niveau
Ga ook lanterfanten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou sorry, ik ben het spuugzat. En als er dan collega's lopen te lanterfanten ben ik echt boos.
Ik geef je ook gelijk. Juist bij corporaties kom ik soms zaken tegen waarvan mijn mond open valt en mijn nekharen overeind gaan staan. Niet overal, maar er zijn er bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou sorry, ik ben het spuugzat. En als er dan collega's lopen te lanterfanten ben ik echt boos.
^^quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd hoe het gaat..!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Een roos ofzo![]()
vervelende situatie Tink! Zou jammer zijn als je je hierom genoodzaakt ziet om weg te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I have discuss your application with the Landlady and she has confirmed she would accept you as tenants providing 6 months rent is paid up front as you do not have a guarantor and the tenancy agreement would need to be signed as soon as possible and would need to commence in the next two weeks.
Please confirm when you are able to come over so I can arrange for you to view the property and make a provisional appointment in the office if should wish to sign for it.
Je hebt het huis?quote:
Ha! Dat doe ik ook altijd: me het állerergste voorstellen wat er kan gebeuren in een bepaalde situatie en dat is meestal niet het einde van de wereld inderdaad. Goeie instelling!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks jongens voor de opbeurende woorden![]()
't Is meer dat ik dan het gevoel of de gedachte heb "zie je wel, ze vinden me niet goed, straks word ik ontslagen". Maar ik ga het maar wat loslaten, want zelfs al zóuden ze me ontslaan, dan is dat ook niet het einde van de wereld.
En je doet je best en meer kun je niet doen, dus waarom zou je je druk maken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
't Is meer dat ik dan het gevoel of de gedachte heb "zie je wel, ze vinden me niet goed, straks word ik ontslagen". Maar ik ga het maar wat loslaten, want zelfs al zóuden ze me ontslaan, dan is dat ook niet het einde van de wereld.
we hebben niemand die garant kan staan (UK homeowner), maar wij vinden het prima, aangezien dat dan van de spaar gaat en we dat dan niet 'missen'quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Blurred86 het volgende:
6 maanden huur up front!?
maar als jullie er blij mee zijncongrats
![]()
Wat voor contract heb je? en wat Vik zegt..quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Aaaaahwquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef MarMar het volgende:
even iets liefs tussendoor wat ik net tegenkom
[ afbeelding ]
Dat soort gordijnen heb ik al, maar het sluit niet helemaal aan en ze zijn geplooid dus komt er aan alle kanten alsnog licht langs. Misschien loop ik morgenmiddag wel even een praxis/leenbakker binnen (zitten hier om de hoek).quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.
Die zal geen honger hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef MarMar het volgende:
even iets liefs tussendoor wat ik net tegenkom
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:29 schreef MarMar het volgende:
Of hij kan vooruit denken
"die kuikens worden straks veel groter en dan rennen ze niet weg voor me als ik nu lief doe"
* teruggelezen heeftquote:
succes!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef Syrena het volgende:
Zo, sollicitatie de deur uitBen benieuwd. Als ik het niet word maar mijn collega van hier dan ga ik hier intern wel de strijd aan om de volledige 0.4 fte van haar te krijgen (en niet mijn baas 0.1, stomme collega 0.1 en ik 0.2, want dat is maar 1 dag en ik wil ALLES
).
Weggooien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik ben de kast aan het opruimen (klerenkast). Wat een enorme teringzooi. Weet met de helft vd spullen niet wat ik ermee moet.
Verkopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik ben de kast aan het opruimen (klerenkast). Wat een enorme teringzooi. Weet met de helft vd spullen niet wat ik ermee moet.
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Morgen tentamen en het is veel en ik heb faalangst.
Dat ik het niet haal, in juli moet herren en me dom voelquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Niets aan het handje dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ik het niet haal, in juli moet herren en me dom voel.
Nee okee, ik haal het liever gewoon in een keerquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets aan het handje dus.Een her is geen drama en maakt je niet meteen dom.
De geïnvesteerde tijd is in juli heus niet helemaal weg, hoor. Dan is het gewoon een kwestie van opfrissenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee okee, ik haal het liever gewoon in een keeren het is gewoon zonde als het niet lukt want ik heb er veel tijd in gestoken.
Eensch met Vik en Tinkquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De geïnvesteerde tijd is in juli heus niet helemaal weg, hoor. Dan is het gewoon een kwestie van opfrissen. Maar je haalt het morgen vast gewoon
.
bij mij een stuk of 10 paaseitjes met truffelvulling. Ze waren zooooo lekker. Ik had ze nooit moeten kopen. Ach ja, straks minstens 5 km. wandelen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij 2 pure chocolaatjes. Verder zit ik op schema. Alles tot en met de laatste T. is nu op.
Ik ook, zijn toch dure dingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Phaidra, mijn zus ookZij is er iig blij mee!
Ohzo! Ja het moet voor jou een petite brilletje zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook, zijn toch dure dingen. Alleen zo lastig monturen passen online, ik heb een vrij moeilijk hoofd.
Zit er al op!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo! Ja het moet voor jou een petite brilletje zijn natuurlijk.
En succes, Muizel!![]()
En Mini! Wanneer heb je het gesprek?
Hongerig misschien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vast ziek, want ik ben zomaar een dik uur eerder naar huis gegaan. Niks voor mij.
Hmm..
O: bakje franse kwark met paar aardbeien
T: biscuitje
L: 2 bth, 1x kaas, 1x pindakaas
T: grapefruit
D: 1/4 spaanse tomatentaart
Duimduim!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Zit er al op!
Voor mijn gevoel ging het wel redelijk dus ik ga er nu maar niet te veel meer over nadenken. Als het goed is hoor ik binnen een week of ik het geworden ben.
Thanks!quote:
Ze hebben de breedte erbij vermeld, dus straks thuis even opmeten wat mijn huidige bril is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef Mini. het volgende:
Leuke bril ja Phaidra, mooi fijn.
Lijkt me inderdaad lastig, online uitzoeken.
Vrijdag de volledige eerste versie idd! Maandag heb ik daar dan gesprek over en weet ik wat ik allemaal nog moet aanpassen voor de uiteindelijke deadline (13 juni, maar ik vind 10 juniquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe gaat het met jouw scriptie, moest hij nou vrijdag al af zijn of heb ik dat verkeerd onthouden?
Hehe net even gekeken op de kalender en ik vind ook 10 juni idd. Ben je er mooi voor het weekend van af!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Phaidra! Mooie kleur ook!
[..]
Vrijdag de volledige eerste versie idd! Maandag heb ik daar dan gesprek over en weet ik wat ik allemaal nog moet aanpassen voor de uiteindelijke deadline (13 juni, maar ik vind 10 juni).
Ja dat!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe net even gekeken op de kalender en ik vind ook 10 juni idd. Ben je er mooi voor het weekend van af!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |