Oh, da's dan wel weer handig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze hebben de breedte erbij vermeld, dus straks thuis even opmeten wat mijn huidige bril is.
Is het van een online shop of zijn de modellen evt ook te passen bij andere winkels? Indien dat laatste: gewoon brutaal zijn en brillen passen terwijl je weet dat je ze niet gaat kopen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook, zijn toch dure dingen. Alleen zo lastig monturen passen online, ik heb een vrij moeilijk hoofd.
Watte?quote:
quote:
quote:
En mobiel fokken waardoor kwoten niet helemaal goed gingquote:
Ik heb ooit anderhalve dag bij de Lidl gewerkt!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef loveli het volgende:
Plus een Lidl-medewerker die m'n jurk mooi vond. Weet niet helemaal of dat de doelgroep is.
Ahquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
En mobiel fokken waardoor kwoten niet helemaal goed ging
Plus een Lidl-medewerker die m'n jurk mooi vond. Weet niet helemaal of dat de doelgroep is.
Eng is dat hequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik word ook al met grote regelmaat 'u' en 'mevrouw' genoemd, Uniekje
Dat heet beleefdheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah
Gisteren was ik bij de c1000 en de kassiere had hele mooie nagels!
Ik complimenteerde haar met haar mooie nagels.. haar ogen lichten op, ze keek me aan en zei:...........
O dank u wel mevrouw
Mrs Mousequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eng is dat heik word door 1 van mijn docenten steevast Mrs. genoemd
Kek outfitje! Die vlechten maken het ook helemaal afquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Een oude dame met haar moeder? Hoe oud moet die dan wel niet zijn geweestquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:45 schreef loveli het volgende:
Oude damesIn Canada (zonnehoedje op) sprak eentje (in de supermarkt, met haar moeder) me aan met "oh, you are so tall and slim, you look like a model! Mom, look, she looks just like Anne of Green Gables!"
[ afbeelding ]
Oh my god dat meen je nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Oude dames in supermarkten...
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
vertaling: wat heb jij een mooie bloemen op je kar
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef MarMar het volgende:
lol @ li
Oude dames in supermarkten...
Brings back memoriestoen ik net mijn scootmobiel had vond ik het leuk om wat bloemen eraan te hangen, mandje enzo, jeweets net als mensen met fietsen wel eens doen.
Kom ik in de supermarkt, komt er een oud dametje op me af, aait me over mijn bol en zegt:
"Wat hesto een mooie blommen op dyn kar" met een stem die de ergste tantes opzetten als ze gaan brabbelen tegen een baby.
vertaling: wat heb jij een mooie bloemen op je kar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |