Ja hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:05 schreef Chicolate het volgende:
En wéér om 6 uur 's morgens wakker. Begin het idee te krijgen dat het te maken heeft met het licht en het gebrek aan een verduisterd rolgordijn. Raam opgemeten, uiteraard een afwijkende breedte. Zouden ze die dingen ook op maat maken?
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:05 schreef Chicolate het volgende:
En wéér om 6 uur 's morgens wakker. Begin het idee te krijgen dat het te maken heeft met het licht en het gebrek aan een verduisterd rolgordijn. Raam opgemeten, uiteraard een afwijkende breedte. Zouden ze die dingen ook op maat maken?
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.
Ik heb het gordijn knippen zelf gedaan, ging prima, en ik ben echt een klusn00b. Zo ging ik zaterdag 2 schilderijtjes ophangen maar sloeg de nagels steeds scheefquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorNou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken
ah, het kan dus wel echt! Maar ik ga het zelf idd toch ook maar niet proberenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorNou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken
Dat is inderdaad aan de weinige kant, mag nog wel een boterham bij en dan iets erop zonder suiker. Op zich vind ik de verdeling van voedingsstoffen wel vrij goed al zitten de suikers aan de hoge kant. En eet iets van nootjes of vis voor de goede vetjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
oke mijn definitieve lijstje van vandaag
O: bak magere yoghurt en drie crackers met hagelslag, een kopje bouillion
L: 2 boterhammen met smeerkaas en ham en een cracker met jam, limonade
D: (zelfde als gister, had voor 2 dagen gekookt, maar nu met rijst) broccoli, gewokte paprika, tomaat en ui, een rundervink en rijst.
S: Een uur Zumba, mijn eerste keer, maar erg goed bevallen. Het is veel intensiever en eenvoudiger dan hiphopdansen wat ik vaker doe. Dus meer zumba voortaan:).
T: sinaasappel
Het is meer dan gister, maar ik gok dat het nog steeds een beetje te weinig is.
Thanks! Weer vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tink, vergeet de grapefruit niet! Oh, en iets meer te eten, vind 'm magertjes voor jouw doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |