abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97282443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:05 schreef Chicolate het volgende:
En wéér om 6 uur 's morgens wakker }:|. Begin het idee te krijgen dat het te maken heeft met het licht en het gebrek aan een verduisterd rolgordijn. Raam opgemeten, uiteraard een afwijkende breedte. Zouden ze die dingen ook op maat maken?
Ja hoor :Y. Volgens mij zag ik het gister nog in een foldertje van de Hornbach staan. Bel de dichtsbijzijnde bouwmarkt eens op?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:24:55 #27
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97282504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:05 schreef Chicolate het volgende:
En wéér om 6 uur 's morgens wakker }:|. Begin het idee te krijgen dat het te maken heeft met het licht en het gebrek aan een verduisterd rolgordijn. Raam opgemeten, uiteraard een afwijkende breedte. Zouden ze die dingen ook op maat maken?
ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:31:03 #28
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97282601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ze zeggen altijd dat die dingen op maat te maken zijn, maar dan moet je dus die stang bovenin afzagen en het gordijn zelf over de hele lengte smaller maken. Kan me niet voorstellen dat dat mooi wordt. Ik zou gaan voor normale gordijnen met een voering van verduisterende stof.
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoor :Y Nou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:35:40 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97282684
Goeiemorgen :W.

Ik had in Groningen luxaflex op maat, dus dat kan iig wel. Geen idee hoe dat zit met een rolgordijn.

Even yoghurt met verse aardbeien klaarmaken :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97282823
Goedemorgen. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97282888
Goedemorgen!

Ik knap alweer een ietspietsje op!
Manlief is over dik anderhalf uur alweer thuis van een vroege ochtend werken *O*

Dochterlief van vier ontdekte tot haar eigen vreugde een leuk woordgrapje:
"Hé mama, weet je, papa werkt bij Joepie Yes!"

betaalt notabene meer per uur dan de zorg, dat verbaasde me een beetje, maar ik klaag er niet over :)

Eten wordt nog niet echt een succes vandaag maar ik ga in elk geval dit proberen:
O: halve portie yoghurt met muesli (is gelukt!)
T: appel
L: soepje en misschien nog een broodje erbij als ik dat binnen krijg
T: warme stukjes appel (1 minuut in de magnetron) met yoghurt
D: gekookte wortels met aardappel en misschien nog wat hapjes vlees

en dan hoop ik morgen of overmorgen weer normaal eten met brood enzo.
pi_97283053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoor :Y Nou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken :+
Ik heb het gordijn knippen zelf gedaan, ging prima, en ik ben echt een klusn00b. Zo ging ik zaterdag 2 schilderijtjes ophangen maar sloeg de nagels steeds scheef }:| gelukkig kwam toen net mijn moeder langs, die mepte ze er zo in w/

Zagen der rolgordijnen heeft mijn paps gedaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:56:13 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97283068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ah, het kan dus wel echt! Maar ik ga het zelf idd toch ook maar niet proberen :7
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97283098
Mogguh!

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97283153
goeiemorgen...

Ik word echt steeds als een zombie wakker, niet goed. Zit nu nog op kantoor te zombieën en koffie helpt niet. Vanavond maar eens flink vroeg naar bed...
pi_97283301
hoi!
Ja doei.
pi_97283351
Mén, die koffie wordt ook met de dag smeriger hier. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97283368
Oja mijn rolgordijn is verduisterend, 1 meter lang, 7.50 euro bij de Jysk oO<
Maar ik heb nu rolluiken O+ Moest alleen vannacht een badhanddoek over het raampje in de slaapkamerdeur hangen, want ik kreeg licht binnen van de voordeur beneden }:|

En bagger geslapen wegens gisteren tot laat geBBQ-d en het was niet erg lekker maar ik heb me toch volgepropt :|W

Meisje met Indonesische mama had saté gemaakt en daar speklappen voor gebruikt.... ik vind mijn eigen sateetjes (altijd kip) lekkerder :@ en ze hadden zo'n fancy ass bbq/kookstation, maar ja, als je dat gewoon op de allerhoogste stand laat fikken ;( zwarte speksateetjes. En verder pakjes Duyvisdipsaus, en daar zit altijd gedroogde ui oid in en daar kan ik niet tegen. Even vergeten.... (daarom eet ik ook nooit meer cup-a-soup, dat zit daar ook veel in).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97283385
Herstel, rolgordijn is 1 meter breed. 1.80 lang oO<
pi_97283532
Planning:

O: vruchtenyoghurt met allbran
T: appel
L: of restje bonenprut met brood, of iets anders
T: knackebrod met roomkaas
B/S: of uur wandelen of half uur hardlopen
D: of couscoussalade met gegrilde groenten en haloumni, of gewone gevulde salade. Waars. couscous
T: iets lekkers.
pi_97283620
Joepie Yes :D Mooi gevonden!

Syrena, waar heb jij de rolluiken vandaan en mag ik vragen wat je ongeveer kwijt was? Wij zitten er ook aan te denken (mits het hier uberhaupt bevestigd kan worden). En zwart vlees :N , zo zonde.

XM en Jagar, sterkte met het verdrijven van de innerlijke zombies!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:22:57 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97283629
Daglijstje/planning
o. boterham zelfgemaakte aardbeienjam
t. 300 gram worteltjes + appel of peer
l. appie-asperge-lunchsalade
t. 100 gram ham + appel of peer
s. uurtje fietsen
d. asperges met pasta en blauwe kaas / asperges met aardappelen, ham en gesmolten boter of gepofte aardappel met salade en zaziki + alcoholvrijbier

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkepink op 25-05-2011 09:29:45 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97283678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
oke mijn definitieve lijstje van vandaag

O: bak magere yoghurt en drie crackers met hagelslag, een kopje bouillion
L: 2 boterhammen met smeerkaas en ham en een cracker met jam, limonade
D: (zelfde als gister, had voor 2 dagen gekookt, maar nu met rijst) broccoli, gewokte paprika, tomaat en ui, een rundervink en rijst.
S: Een uur Zumba, mijn eerste keer, maar erg goed bevallen. Het is veel intensiever en eenvoudiger dan hiphopdansen wat ik vaker doe. Dus meer zumba voortaan:).
T: sinaasappel

Het is meer dan gister, maar ik gok dat het nog steeds een beetje te weinig is.
Dat is inderdaad aan de weinige kant, mag nog wel een boterham bij en dan iets erop zonder suiker. Op zich vind ik de verdeling van voedingsstoffen wel vrij goed al zitten de suikers aan de hoge kant. En eet iets van nootjes of vis voor de goede vetjes ;)

Yay! voor Maria, vanwege skripzi en complimentados des cabrons, je zal vast lachend langsgefietst zijn :D

DaD beterschap met je kopseert!

Tink, vergeet de grapefruit niet! Oh, en iets meer te eten, vind 'm magertjes voor jouw doen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97283688
Goeiemorgen! :)
Ik zit alweer in de trein naar het Noorden des lands. Solliciteren, brrr.
Als alles volgens plan gaat, ga ik daarna via Dusseldorf naar Limburg. Zo kom je nog eens ergens...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97283701
Succes!
pi_97283731
het is hèèrlijk weer zeg O+ O+ *O*
Ja doei.
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:28:48 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97283746
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tink, vergeet de grapefruit niet! Oh, en iets meer te eten, vind 'm magertjes voor jouw doen...
Thanks! Weer vergeten :') Is inderdaad een beetje magertjes, maar nog steeds boven de 1500 volgens mij. En gisteren zat ik volgens mij op 3000 kcal (D was al 1900 kcal geloof ik)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97283753
Gister :
O: brinta
T: koffie met melk x2, vruchtenyoghurt, australian bonbon
L: 2 boterhammen humus
T: aardbeien, hand amandelen, australian bonbon
T: borrel - glas sinaasappelsap, half gevuld ei, stukje spinazietaart, paar chipjes, spiesje basilicum/tomaat/mozzarella
D: toscaanse carre (vond m toch minder lekker dan de griekse!), gegrilde courgette, gebakken aardappels
S: 30 min. hardlopen
T: perenijsje, stuk koek

Vandaag:
O: brinta
T: koffie met melk, vruchtenyoghurt
L: 2 boterhammen humus
T: halve paprika, hand amandelen
D: griekse salade
T: allerlaatste stukje koek
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:33:28 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97283845
Succes Mini! Joe ken doe it! ^O^. Ik ga zometeen m'n mensenangst opzij zetten en vragen of ze hiernaast nog vakantiekrachten nodig hebben. Ga ik zo direct doen, dan ben ik ervan af :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97283878
Nette lijstjes Phaidra, al vind ik een salade geen D! Tenzij het dus salade met aardappels en kip ofzo is...

Succes Mini en Vik! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')