Ik heb het gordijn knippen zelf gedaan, ging prima, en ik ben echt een klusn00b. Zo ging ik zaterdag 2 schilderijtjes ophangen maar sloeg de nagels steeds scheefquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorNou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken
ah, het kan dus wel echt! Maar ik ga het zelf idd toch ook maar niet proberenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ziet er prima uit hoorNou moet ik wel zeggen dat mijn paps het heeft gedaan en die is wel handy, (netjes gesneden enzo), zelf had ik ws met een botte schaar lopen hakken
Dat is inderdaad aan de weinige kant, mag nog wel een boterham bij en dan iets erop zonder suiker. Op zich vind ik de verdeling van voedingsstoffen wel vrij goed al zitten de suikers aan de hoge kant. En eet iets van nootjes of vis voor de goede vetjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
oke mijn definitieve lijstje van vandaag
O: bak magere yoghurt en drie crackers met hagelslag, een kopje bouillion
L: 2 boterhammen met smeerkaas en ham en een cracker met jam, limonade
D: (zelfde als gister, had voor 2 dagen gekookt, maar nu met rijst) broccoli, gewokte paprika, tomaat en ui, een rundervink en rijst.
S: Een uur Zumba, mijn eerste keer, maar erg goed bevallen. Het is veel intensiever en eenvoudiger dan hiphopdansen wat ik vaker doe. Dus meer zumba voortaan:).
T: sinaasappel
Het is meer dan gister, maar ik gok dat het nog steeds een beetje te weinig is.
Thanks! Weer vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tink, vergeet de grapefruit niet! Oh, en iets meer te eten, vind 'm magertjes voor jouw doen...
succes! Hoe laat mag je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef Mini. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zit alweer in de trein naar het Noorden des lands. Solliciteren, brrr.
Als alles volgens plan gaat, ga ik daarna via Dusseldorf naar Limburg. Zo kom je nog eens ergens...
Half 1.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
succes! Hoe laat mag je?
En hoezo ga je via dusseldorf naar limburg
Ik heb verduisterende rolgordijnen van de ikea (voor mijn ramen toevallig precies de goede maat) die verduisteren supergoed
en niet zo duur volgens mij
Voldoet een groot blok feta ook? Misschien stop ik er een stukje stokbrood bij nog. Met roomboter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes Phaidra, al vind ik een salade geen D! Tenzij het dus salade met aardappels en kip ofzo is...
Succes Mini en Vik!
Van het licht heb ik ook geen last (juist fijn, anders word ik niet wakker), maar overdag staat de zon op die kant en wordt het zo'n saunaquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:45 schreef Goodbye het volgende:
Dat jullie daar zo slecht van slapen, dat licht! Ik heb een raampje vlak bij mijn hoofd, daar zit een wit rolgordijntje voor. En dan nog 2 grote openslaande deuren aan de andere kant van mijn slaapkamer en daar hangt helemaal niets voor!Ik word juist altijd zo lekker fris wakker 's zomers
![]()
Lijstje:
O: 2 v crackers filet americain
T: bakje yoghurt met muesli, boterham pindakaas
L: pistoletje rosbief en een versgeperste jus![]()
T: boterham pindakaas, appel
D: zilvervliesrijst, kip, groente, woksaus van de appie
S: fitness
En dan maar even kijken waar ik vanavond nog trek in heb.
Is het financieel gezien een optie? Dan zou het nog niet zo gek zijn. Je vindt vast wel wat anders na een zomer rust en genietenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, ik hoop dat de rust snel werderkeert. Werkgedoe levert zoveel stress opHeb nu echt de neiging het bijltje er bij neer te gooien en de zomer lekker vrij te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |