Je zult wel mee moeten doen aan die 'commerciėle onzin' anders ga je inderdaad kapot.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord en de Kuip zijn simpelweg onlosmakelijk met elkaar verbonden. Kun jij je een voorstelling maken van Feyenoord zonder de Kuip?
Nooit dat ze erin slagen om een stadion weg te zetten dat qua atmosfeer kan tippen aan de Kuip, zeker niet met al die commerciele onzin in het achterhoofd. Daarbij is een capaciteit van 65.000 / 70.000 man gewoon te groot.
Jep, vreselijk irritant en dan voornamelijk voor Van Geel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Komkommertijd.
Hoop dat die besluiteloze homo's snel hun fucking gedachtes kunnen ordenen. Para gedoe en ons beetje aan het lijntje houden tot er een club komt
quote:'FC Twente praat al met Wijnaldum'
De strijd rond Georginio Wijnaldum lijkt te zijn geopend door FC Twente. De Enschedese club zou al met de gewilde Feyenoorder hebben gesproken, meldt Voetbal International.
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel weet daar niets van, zo zegt hij in een reactie. "Het is stil. We hebben nog geen bod binnen gekregen. Als FC Twente zich wel bij Wijnaldum heeft gemeld, maar niet bij ons, is dat de verkeerde volgorde. Maar officieel weet ik niet of dat zo is gegaan. Dat horen we wel als ze zich melden."
Van Geel geeft de hoop niet op dat Wijnaldum volgend seizoen gewoon in Rotterdam speelt. "Wij zijn met Wijnaldum in gesprek en hopen nog steeds dat hij zijn contract bij Feyenoord zal verlengen", zo vervolgt de directeur.
Behalve FC Twente zouden ook PSV en Everton interesse hebben in Wijnaldum, die dit seizoen zijn productiefste jaargang beleefde.
Praten mag altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij mag een club helemaal niet met een speler praten die nog een doorlopend contract heeft, of de club moet toestemming geven.
Klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij mag een club helemaal niet met een speler praten die nog een doorlopend contract heeft, of de club moet toestemming geven.
Praten wel maar niet over een eventueel dienstverband/contract. Daar moet Feyenoord toestemming voor geven. Pas als het contract nog 6 maanden duurt mag je ze benaderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Praten mag altijd.
Wel erg asociaal van die klote-Duitsers. Ze weten dat we A financieel flink in de rats zitten en B contractonderhandelingen houden met die jongen, maar hem dan toch lekker benaderen/lekker maken. Bah.
Twente kan toch gewoon contact op nemen met zijn zaakwaarnemer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Praten wel maar niet over een eventueel dienstverband/contract. Daar moet Feyenoord toestemming voor geven. Pas als het contract nog 6 maanden duurt mag je ze benaderen.
Er zijn inderdaad tig omwegen voor te verzinnen, maar officieel mag het niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twente kan toch gewoon contact op nemen met zijn zaakwaarnemer?
quote:'Van de 7 trainingen, kwam Royston er 4 te laat'
Miroslav Djukic heeft nog eens uitgehaald naar Royston Drenthe. De linkspoot van Hercules Alicante heeft er met zijn onprofessionele gedrag aan bijgedragen dat de club gedegradeerd is, vindt de Servische ex-coach van de Spaanse club.
'Altijd was er wel iemand overleden' , zegt Djukic tegen de Spaanse nationale tv-zender laSexta. 'Dan weer een oom, dan weer iemand anders. Ik geloof dat Drenthe wel vijf of zes begrafenissen heeft gehad. Van alle spelers was hij het minst betrokken bij het team.'
Drenthe werd de laatste maand niet meer opgesteld door Djukic, die zijn gedrag spuugzat was. 'Van de 7 trainingen, kwam hij er 4 te laat. Hij beweerde een knieblessure te hebben. De clubartsen hebben die niet kunnen vinden.'
'Je wist elke dag niet wat je kon verwachten met hem. Dat was een moeilijke situatie voor de club. We worstelden tegen degradatie, het was een zinkend team. We moesten hem wel uit het team gooien.'
(Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-er-4-te-laat.dhtml
Hij heeft inderdaad serieuze issues, maar wel een mooie kerel is het. Ook wel een aanjager. Al zou die bij Feyenoord nu de absolute vedette zijn en dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geniaal voor ons als linksback natuurlijk maar hij is een beetje Balotelli achtig getikt in ze hoofd volgens mij. Laten we die maar niet terug halen.
Die gast kan je ook niet terughalen. Staat nog een jaar onder contract bij Real Madrid en Juventus wil hem kopen, lijkt me niet dat ie dan naar Feyenoord wilquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geniaal voor ons als linksback natuurlijk maar hij is een beetje Balotelli achtig getikt in ze hoofd volgens mij. Laten we die maar niet terug halen.
Jij denkt ook dat ajax de CL wintquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gast kan je ook niet terughalen. Staat nog een jaar onder contract bij Real Madrid en Juventus wil hem kopen, lijkt me niet dat ie dan naar Feyenoord wil.
Precies, opzouten met die semi-duitsersquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
tering Twente
Aanklacht indienen bij de KNVB!
Wel weer een voorbeeld van hoe Twente zijn zaakjes toch veel beter op orde heeft dan wijquote:Munsterman: "Guidetti snoepje van de week"
FC Twente heeft er een spits bij. Volgens De Telegraaf is de transfer van John Guidetti al in kannen en kruiken.
De Zweedse spits komt transfervrij over en tekent voor vier seizoenen in Enschede. Voorzitter Joop Munsterman is dolblij met de komst van het negentienjarige talent. "Dit valt in de categorie 'snoepje van de week'. Als je zo’n groot talent transfervrij kunt krijgen, dan moet je die kans niet laten liggen", zegt de preses.
Guidetti speelde nog niet in de Premier League, wel maakte hij zijn debuut voor Manchester City in de League Cup. Vervolgens werd hij verhuurd aan Championship-club Burnley. Daar scoorde hij éénmaal in vijf wedstrijden.
Manchester City wilde graag door met de jonge Zweed, maar daar had de speler zelf geen trek in. Kansen op speeltijd zijn niet groot bij de kapitaalkrachtige club, die ook deze zomer weer veel zaken wil doen op de transfermarkt. "Guidetti had geen zin om nog langer als zesde spits van Manchester City op zijn kans te wachten en kiest voor het voetbal", aldus Munsterman.
quote:Salaris Adriaanse vormt obstakel voor clubs in Belgiė en Nederland
Adriaanse wil minimaal twee miljoen euro per jaar verdienen, zo schrijven diverse Belgische media donderdag. De werkloze oefenmeester was afgelopen week in beeld bij Club Brugge, als opvolger van Adrie Koster, maar zijn salaris was te gortig voor de Jupiler Pro League-club. Koster kreeg woensdag te horen dat hij ook komend seizoen voor de selectie van de Bruggelingen staat.
Volgens Het Nieuwsblad zal de 63-jarige Adriaanse waarschijnlijk ook niet de nieuwe coach van FC Utrecht worden. Ook de club uit de Domstad is van mening dat het honorarium van de ex-coach van onder meer AZ, Ajax en FC Porto aan de te forse kant is. Adriaanse streep als bondscoach van de olympische ploeg van Qatar ongeveer 2,3 miljoen euro netto op en wil voor slechts een paar ton minder weer elders aan de slag.
Adriaanse wordt ook genoemd bij AA Gent. "Ga er maar van uit dat dat nu niet aan de orde is", vertelt preses Ivan De Witte. "We zitten nog in de verkenningsfase in onze zoektocht naar een trainer. Nu is er nog geen sprake van maar dat kan over twee weken anders zijn." Dat Adriaanse het oefencomplex al bezocht, wordt door De Witte staalhard ontkend. Ook in Gent zou men geschrokken zijn van de salariseisen van Adriaanse.
Bekijk het van de positieve kant, ook zij waren bijna failliet en hebben eerst stappen terug moeten zetten om uiteindelijk hier terecht te komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wel weer een voorbeeld van hoe Twente zijn zaakjes toch veel beter op orde heeft dan wij
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voor wie het duo Van Geel / Adriaanse wel zag zitten: het mag duidelijk zijn dat dat sowieso nooit gaat gebeuren:
[..]
Omdat hij bewezen heeft zijn ploegen beter te laten voetballen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom willen mensen in godsnaam Adriaanse hebben? Die is al 2-3 jaar niet meer bezig met het trainersvak maar met z'n zakken vullen. Een figuur als Erwin Koeman heb je dan veel meer aan en hoeft niet veel te kosten~
Eens...alleen is Adriaanse niet te betalen en heeft hij volgens mij ook al eens aangegeven niet bij Feyenoord te kunnen werken i.v.m. zijn Ajax-verleden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat hij bewezen heeft zijn ploegen beter te laten voetballen.
Met name met jonge gasten kan hij zeer goed werken en daadwerkelijk rendement halen. Precies wat Feyenoord met al het talent maar uitermate slordige spel nodig heeft dus.
Misschien dat ze dan op zijn neus de speler over halen tot een abitragezaakquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
tering Twente
Aanklacht indienen bij de KNVB!
Dat gaat gewoon gebeurenquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat ajax de CL wint. Zo hebben we allemaal onze dromen/ en suggesties
Dit is geen ONZ hequote:
Wat een hater ben je ook. Ik kom niet in ONZquote:
quote:Stefan de Vrij ambitieus bij ondertekening nieuw contract
Stefan de Vrij heeft donderdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuw contract dat hem tot de zomer van 2014 aan Feyenoord verbindt. De jeugdinternational en de Rotterdamse club bereikten eerder deze maand reeds overeenstemming over de nieuwe verbintenis. ‘Ik ben heel erg blij dat ik bij deze mooie club kan blijven voetballen’, zei De Vrij na het zetten van zijn handtekening. ‘Ik ben ervan overtuigd dat ik mezelf bij Feyenoord kan blijven ontwikkelen en zo een betere voetballer kan worden.’
De Vrij zette zijn handtekening na een seizoen waarin hij eerst enkele maanden als rechtsback speelde, waarna hij tijdens de tweede seizoenshelft ook als centrale verdediger veel lof oogstte met zijn sterke spel. ‘Het is mooi dat ik dit contract het afgelopen seizoen heb kunnen afdwingen’, zei hij. ‘Met het elftal hebben we het moeilijk gehad, maar ik ben blij dat het seizoen nu voor mij persoonlijk toch nog een beetje mooi eindigt.’
De Vrij had in De Kuip bij het voor hem bijzondere moment gezelschap van onder meer zijn ouders, een van zijn broers, zijn vriendin en haar moeder en zijn beste vriend. ‘Deze mensen zijn heel belangrijk voor mij’, zei de verdediger. ‘Zo staan mijn ouders altijd achter me en hebben ze me geholpen de juiste beslissing te nemen. Want ik ben ervan overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt door bij te tekenen.’
De centrale verdediger zal de mijlpaal in zijn nog prille loopbaan donderdag vieren met zijn dierbaren en heeft voor daarna een welverdiende vakantie in het verschiet. ‘Het is een leerzaam, maar vermoeiend seizoen geweest’, zei hij. ‘Ik ga me de komende weken opladen voor het nieuwe jaar. Ik wil volgend seizoen het liefst alle wedstrijden spelen, want door wedstrijden te spelen kan ik me ontwikkelen. Ik wil helpen Feyenoord terug te brengen naar het niveau waar het thuishoort.’
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel, namens de Rotterdamse club net als algemeen directeur Eric Gudde aanwezig bij de contractondertekening, gaf aan dat De Vrij de komende seizoenen kan rekenen op de volledige steun van Feyenoord bij zijn ontwikkelingsproces. ‘Stefan zal net als van zijn omgeving ook van de club alle hulp krijgen om uit te groeien tot een hele belangrijke speler voor Feyenoord’, zei Van Geel. ‘Hij heeft zich fantastisch ontwikkeld, maar staat nog steeds pas aan het begin van zijn carričre. Stefan de Vrij en Feyenoord gaan samen een mooie toekomst tegemoet.’
De contractbesprekingen tussen Feyenoord en De Vrij verliepen de afgelopen maanden in goede harmonie en gingen voornamelijk over voetbalzaken. ‘Het is mooi dat Stefan een heel duidelijk plan had over zijn sportieve toekomst’, zei Van Geel, die begin mei aanschoof bij het afrondende gesprek tussen de club en de speler. ‘Hij heeft dit nieuwe contract zelf afgedwongen, met de steun van de mensen in zijn nabije omgeving. Feyenoord is bijzonder blij met het vertrouwen in de club dat uitgaat van Stefan door zich voor langere tijd aan Feyenoord te verbinden.’
Qua gezicht en een beetje zijn manier van doen vond ik hem wel wat hebben van een jonge Van Bastenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Zit nu VI even af te kijken. Die Ruud Vormer is een prima gozer. Lekker met beide beentjes op de grond.
Was hij toen niet bijna het hele seizoen geblesseerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie op Wikipedia staan dat Van Gobbel ook de uefacup in 2002 heeft gewonnen. Ik kan me eigenlijk totaal niet herinneren dat ie toen in de selectie zat.
LOL, nu je het zegt. Zijn stem, zijn hoofd, funny!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Qua gezicht en een beetje zijn manier van doen vond ik hem wel wat hebben van een jonge Van Basten
Ik kan me herinneren dat hij nog een keer rood kreeg, maar ik weet niet zeker of dat in dat jaar was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie op Wikipedia staan dat Van Gobbel ook de uefacup in 2002 heeft gewonnen. Ik kan me eigenlijk totaal niet herinneren dat ie toen in de selectie zat.
quote:,,Ik wilde mijn stempel even drukken,'' legde van Gobbel na afloop uit. ,,Je ziet dat het niet lekker gaat en dat duels worden verloren. Ik houd vol dat ik de bal speelde. Het was bovendien mijn eerste overtreding. De scheidsrechter gaf meteen geel en vanaf dat moment wist ik dat ik op scherp stond.''
Wen er maar aan, zal de komende jaren nog wel zo blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke dag klik ik als eerste op dit topic om te zien of er nog verlening of dan wel niet transfer nieuws is. Fc Twente, Ajax Psv vol op gedoe over transfers en wij ...
Onbegrijpelijk inderdaad helemaal als je bedenkt dat Fer en Wijnaldum ook gewoon echte Rotterdamse jongens zijn. Houdt de jeugdige Rotterdammer niet meer van Feyenoord omdat ze teveel bezig zijn met Rap Muziek Pillen en Playstation.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Als je besefte dat je voor Feyenoord speelde kon je heel de wereld aan.
En dan al die kutblagen die niet bij willen tekenen
Dat is inherent aan de mentaliteit van de gehele jeugd, ligt niet zozeer alleen aan Fer en Wijnaldum. Verwende kutblagen zijn de meeste.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad helemaal als je bedenkt dat Fer en Wijnaldum ook gewoon echte Rotterdamse jongens zijn. Houdt de jeugdige Rotterdammer niet meer van Feyenoord omdat ze teveel bezig zijn met Rap Muziek Pillen en Playstation.
Dat wordt mij wel vaker verweten (opgegroeid in een 800 p/m huishouden, wat verwacht jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Caland het volgende:
Je vergeet wel even dat het uitgavenpatroon voor een voetballer natuurlijk veel hoger ligt dan voor jou of mij. Als je die niet aanpast na je carričre dan kan je best aan 6000 per maand niet genoeg hebben.
Verder boeit mij het ook niet zoveel, Uli blijft een absolute held
Natuurlijk is ¤6000,- per maand meer dan voldoende, alleen voor mensen zonder opleiding en zonder begeleiding die voorheen vijf tot tien keer zoveel verdienden en nog een bepaald uitgavenpatroon hebben is het lastig om daarmee om te gaan. Ik ben het ermee eens dat het gewoon heel dom van hem is, maar aan de andere kant: wat kan je verwachten van iemand uit zijn milieu? Daarbij speelt ook nog eens dat in de zijn wereldje status heel belangrijk is (kinderachtig, maar het is wel zo).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wordt mij wel vaker verweten (opgegroeid in een 800 p/m huishouden, wat verwacht je), maar zoals je zelf ook al aangeeft; ik verwacht van een volwassen vent dat hij, nadat die niet meer de absolute big bucks verdient, zijn uitgavenpatroon ietwat wijzigt.
Tering man, 6000 p/m, ik zou ervoor tekenen
Buiten dat kwam hij wel enigszins nuchter over, plek voor hem bij FR in de toekomst?
Dat wist ik dus ook niet, dus voetballers hoeven helemaal niet binnen te zijn op hun 35e, ze krijgen daarna gewoon nog een riant salaris.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat maandelijkse pensioen van Van Gobbel van ¤ 6000,- krijgt iedere gestopte profvoetballer dat en wie betaald dat? Nooit van zo'n regeling geweten namelijk.
Vaak zijn het de armere mensen die alles snel uitgeven omdat het eindelijk eens kan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef msnk het volgende:
Juist mensen uit een armere milieu zouden logischerwijs op de centjes moeten letten. Ze weten immers dat het niet vanzelf sprekend is, spreek uit ervaring.
Dat van status zou kunnen kloppen, daar heb ik dan weer geen ervaring mee (wehehe hij hep geen status).
Nee inderdaad, dat wordt altijd als argument gebruikt. Ik neem inderdaad aan dat de maandelijke uitkering afhankelijk is van het laatst verdiende loon of het gemiddelde loon over je carriere.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet, dus voetballers hoeven helemaal niet binnen te zijn op hun 35e, ze krijgen daarna gewoon nog een riant salaris.
Zal trouwens toch wel afhangen van hoeveel je verdiende als voetballer trouwens?
Wordt ingehouden op het salaris en gaat naar een potje van de Knvb zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Uiteraard, hoe meer je verdient hebt hoe hoger je loon na stoppen.
Voetballers betalen dat gewoon zelf natuurlijk tijdens hun loopbaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat wordt altijd als argument gebruikt. Ik neem inderdaad aan dat de maandelijke uitkering afhankelijk is van het laatst verdiende loon of het gemiddelde loon over je carriere.
[..]
Wordt ingehouden op het salaris en gaat naar een potje van de Knvb zeker?
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
Romeo Castelen zou ook nog een keuze voor Feyenoord kunnen zijn, als hij ooit nog over zijn blessure heen komt. Hij nu al bijna 3 jaar geblesseerd
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
Romeo Castelen zou ook nog een keuze voor Feyenoord kunnen zijn, als hij ooit nog over zijn blessure heen komt. Hij nu al bijna 3 jaar geblesseerd
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
Als die zou willen een degelijke speler.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lindgren niet iets voor Feyenoord? Heeft het bij ons altijd prima gedaan, kan in de verdediging als op de CDM, goede inspeelpass, redelijke steekpass, verdedigend sterk, spreekt nederlands en is transfervrij...
Gozer is altijd geblesseerd en we hebben genoeg spelers op die positie.quote:
Idd. Laat Mokotjo nou maar eens een seizoen spelen. Grootste talent van Feyenoord in mijn ogen. En geef hem een verbeterd contract, vóórdat hij begint te excelleren, zodat we straks niet weer met lege handen staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer is altijd geblesseerd en we hebben genoeg spelers op die positie.
Hij kan links rechts en midden spelen op het middenveld. En is meer een controleur dan wat wij hebben lopen. Zeker met het vertrek van Meeuwis hebben we veel te veel aanvallende spelers en geen controleur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer is altijd geblesseerd en we hebben genoeg spelers op die positie.
Mokotjoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kan links rechts en midden spelen op het middenveld. En is meer een controleur dan wat wij hebben lopen. Zeker met het vertrek van Meeuwis hebben we veel te veel aanvallende spelers en geen controleur.
Maarja ain't gonna happen dus /care
Wie zet jij het liefst op de positie(s) van verdedigende middenvelder?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo
Fer
El Ahmadi
Leerdam
Clasie
Ramsteijn
Auassar
Zoals ik al zei, genoeg spelers vooralsnog voor die 2 posities.
Als DF weer tegen een blessure aanloopt ben je Leerdam al kwijt op de RB positie, Fer was zelf de helft van het seizoen geblesseerd, El Ahmadi is maar de vraag of die überhaupt blijft, Mokotjo is erg aanvallend ingesteld en de andere schakels zijn vraagtekens in hoeverre ze het niveau aankunnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo
Fer
El Ahmadi
Leerdam
Clasie
Ramsteijn
Auassar
Fer en Mokotjo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zet jij het liefst op de positie(s) van verdedigende middenvelder?
True, maar op dit moment is er op die positie totaal geen noodzaak om te kopen. En als dat wel zo zou zijn moet je niet voor Lindgren maar Vormer gaan imo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als DF weer tegen een blessure aanloopt ben je Leerdam al kwijt op de RB positie, Fer was zelf de helft van het seizoen geblesseerd, El Ahmadi is maar de vraag of die überhaupt blijft, Mokotjo is erg aanvallend ingesteld en de andere schakels zijn vraagtekens in hoeverre ze het niveau aankunnen.
Je zit dan weliswaar personeel breed in je selectie maar het is op Mokotjo, Fer en Leerdam wel een beetje een lammen en blinden middenveld.
Vormertjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer en Mokotjo.
[..]
True, maar op dit moment is er op die positie totaal geen noodzaak om te kopen. En als dat wel zo zou zijn moet je niet voor Lindgren maar Vormer gaan imo.
Sprinten ze allemaal de bal voorbijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zat net te denken....de kans bestaat dat de voorhoede volgend jaar bestaat uit Miyaichi, Cissé en Fernandez. Zo'n snelle voorhoede zie je volgens mij niet vaak in de Eredivisie. (moeten ze wel nog kunnen scoren, anders heb je er feitelijk niks aan.)
Zo'n domme voorhoede ook niet denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormertje![]()
Ik zat net te denken....de kans bestaat dat de voorhoede volgend jaar bestaat uit Miyaichi, Cissé en Fernandez. Zo'n snelle voorhoede zie je volgens mij niet vaak in de Eredivisie. (moeten ze wel nog kunnen scoren, anders heb je er feitelijk niks aan.)
Cissé zal bij het eerste balcontact z'n teen wel weer brekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormertje![]()
jij rekent nog op Ryo?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormertje![]()
Wat heeft die gast bij Arsenal te zoeken? Mijn enige vrees is dat ze hem liever bij een ploeg stallen die Europees speelt.quote:
Vormer sowieso.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer en Mokotjo.
[..]
True, maar op dit moment is er op die positie totaal geen noodzaak om te kopen. En als dat wel zo zou zijn moet je niet voor Lindgren maar Vormer gaan imo.
Ik begin die grapjes een beetje beu te raken...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Cissé zal bij het eerste balcontact z'n teen wel weer breken
Als, als, als. Je kan niet op als gaan rekenen wanneer je financieel aan de grond zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vormer sowieso.
Maar als die niet haalbaar blijkt...
Blijf het dom vinden dat ze Meeuwis hebben lopen omdat ze menen genoeg mensen te hebben.
Als Ryo vertrekt en Fer raakt ergens halverwege geblesseerd dan zit je met precies dezelfde ellende als vorig jaar. Kunnen we weer spartelen tegen degradatie en in de winterstop zoeken naar noodoplossingen.
Waarom niet Meeuwis houden als regisseur en dan Mokotjo rustig brengen en Fer nog af en toe rust geven? Nee in plaats daarvan meteen Mokotjo in de basis als regisseur samen met Fer.
Zijn ze nog helemaal niet aan toe....
De kwaliteit is i.m.o. echt een stuk belangrijker dan de kwantiteit.
Je kunt wel een x fucking logisch handelen en lering trekken van voorgaande jaargang.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als, als, als. Je kan niet op als gaan rekenen wanneer je financieel aan de grond zit.
Ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt wel een x fucking logisch handelen en lering trekken van voorgaande jaargang.
Met louter jeugdspelers en gasten van het niveau Exelsior kom je gewoon enorm veel kwaliteit tekort.
Als alleen al Fer voor Meeuwis kwam en Vlaar niet speelde dan flikkerde dus echt direct het hele elftal in elkaar. Denk aan VVV uit.
Elke linie moet gewoon minstens één ervaren gozert lopen. Ook belangrijk in de waardestijging en vooral ontwikkeling van andere jonkies. Denk aan de ontwikkeling van een Stefan de Vrij naast Vlaar en zo'n Leerdam op een middenveld met Meeuwis.
Nu verneuken ze het gewoon weer door te gokken op louter jeugd en B spelers.
Nja transferperiode is nog bezig dus we zullen zien. Voorlopig lijkt het allemaal weer nergens op.
Dat wordt toch ook gedaan? Geen financieel onverantwoorde risico's nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt wel een x fucking logisch handelen en lering trekken van voorgaande jaargang.
Alsof het behouden van Marcel Meeuwis direct tot het faillissement van de club zal leiden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook gedaan? Geen financieel onverantwoorde risico's nemen.
Zeg ik dat? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat er niet in die positie geļnvesteerd wordt als je daar al zoveel spelers hebt rondlopen. Pas als een Fer en El Ahmadi weg gaan moet Van Geel in actie komen. Je kan gewoon niet gaan speculeren op transfers als je in de financiėle positie zit waarin wij nu zitten, al lijkt dat nog steeds niet door te dringen tot veel mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof het behouden van Marcel Meeuwis direct tot het faillissement van de club zal leiden.
Schei toch uit man.
Dan verhuur je er dan niet een aantal? Lekker jaartje op Woudenstijn in alle rust werken en speeltijd krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.Het moet wel acceptabel blijven. Maar je kunt aan de andere kant ook niet verwachten van de clubleiding dat we 5 verdedigende middenvelders in de selectie houden...
Nee juist niet. Een smalle selectie, maar wel een met voldoende kwaliteit in de kern.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat er niet in die positie geļnvesteerd wordt als je daar al zoveel spelers hebt rondlopen. Pas als een Fer en El Ahmadi weg gaan moet Van Geel in actie komen. Je kan gewoon niet gaan speculeren op transfers als je in de financiėle positie zit waarin wij nu zitten, al lijkt dat nog steeds niet door te dringen tot veel mensen.
Of moeten we weer naar een selectie van 40 man toe? Zoals onder Gullit
Dat lijkt me ook vrij evident. Er is namelijk geen ene rooie rotcent, mocht het je ontgaan zijn. Even een Vormer halen of Meeuwis contracteren als je al genoeg spelers hebt op een positie is dus simpelweg onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Stokstaart het volgende:
En jij blijft hameren op het financiėle...
Ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij evident. Er is namelijk geen ene rooie rotcent, mocht het je ontgaan zijn. Even een Vormer halen of Meeuwis contracteren als je al genoeg spelers hebt op een positie is dus simpelweg onmogelijk.
Ik typte die zin met een uitleg en gedachte erachter. Je wilt alleen die zin quoten ook prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vrij evident. Er is namelijk geen ene rooie rotcent, mocht het je ontgaan zijn. Even een Vormer halen of Meeuwis contracteren als je al genoeg spelers hebt op een positie is dus simpelweg onmogelijk.
Ben het voor de verandering eens geheel met je eensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik typte die zin met een uitleg en gedachte erachter. Je wilt alleen die zin quoten ook prima.
Kosten nog moeite worden gespaard om zo'n Wijnaldum bij te laten tekenen terwijl er voor Meeuwis dan plots geen geld is??
5 miljoen voor een mongool die in een Ajax-pyjama slaapt?? Rightttttttt
Klopt, maar die gedachte erachter is helemaal niet van toepassing als je geen geld hebt. Simple as that.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik typte die zin met een uitleg en gedachte erachter.
Ik denk dat we het hier sowieso niet over eens worden aangezien ik Meeuwis gewoon een enorm matige voetballer vind en alleen maar blij ben dat die prutser niet meer te zien is in de Kuip. In dat geval, let's agree to disagree.quote:Kosten nog moeite worden gespaard om zo'n Wijnaldum bij te laten tekenen terwijl er voor Meeuwis dan plots geen geld is??
Fout, er wordt geļnvesteerd in een spits omdat er op die positie noodzaak is. Dus of dat nu 5 miljoen voor Dost (quote:5 miljoen voor een mongool die in een Ajax-pyjama slaapt?? Rightttttttt
Je moet (als je al wat kan/mag investeren) zeker niet zo'n groot bedrag neerleggen voor 1 speler.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
Fout, er wordt geļnvesteerd in een spits omdat er op die positie noodzaak is. Dus of dat nu 5 miljoen voor Dost () is of 2 miljoen voor Jan Snot doet er niet toe.
Denk je nou niet dat juist Meeuwis het vuile werk opknapte waardoor anderen beter gingen voetballen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier sowieso niet over eens worden aangezien ik Meeuwis gewoon een enorm matige voetballer vind en alleen maar blij ben dat die prutser niet meer te zien is in de Kuip. In dat geval, let's agree to disagree.
En waarom niet 3 miljoen in een spits en 2 miljoen in andere bepalende spelers steken? Van geel was nog niet begonnen in De Kuip of hij riep al dat Meeuwis geen prioriteit had. Terwijl Mario aangaf hem graag te willen behouden omdat hij in hem een belangrijke pion zag.quote:Fout, er wordt geļnvesteerd in een spits omdat er op die positie noodzaak is. Dus of dat nu 5 miljoen voor Dost () is of 2 miljoen voor Jan Snot doet er niet toe.
quote:Wijnaldum helpt Jong Oranje aan zege
Jong Oranje heeft vandaag een oefenwedstrijd tegen Jong Israėl met 2-0 gewonnen. Steven Berghuis en Georginio Wijnaldum maakten in het Oostenrijkse Schwaz de doelpunten voor de ploeg van bondscoach Cor Pot. Maandag oefent Jong Oranje nog tegen Albaniė.
FC Twente-speler Berghuis luisterde zijn debuut voor de Nederlandse beloften op met een treffer in de elfde minuut. Feyenoorder Wijnaldum benutte tien minuten na rust een strafschop.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ranje-aan-zege.dhtml
Omdat het altijd goed is als Feyenoorders het goed doen in nationale elftallen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed nieuws, omdat? Wijnaldum per doelpunt meer opbrengt?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het altijd goed is als Feyenoorders het goed doen in nationale elftallen.
True...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het altijd goed is als Feyenoorders het goed doen in nationale elftallen.
Is al gebeurd. Een aantal door ons, een aantal door andere clubsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True...Die gasten van -17 ook zo snel mogelijk vastleggen, wanneer het mogelijk is.
quote:Dįt is Feyenoord!
Gepubliceerd op 28 mei 2011 - 11:50
Donder toch op met je hopeloze Twitter-berichtjes, je duizenden Facebook vrienden, je nietszeggende gangster-kloteraps. Donder toch op met die neptranen, dat gespeelde heroļsche gedrag, die pimpelpaarse of zelfs roze glimmende voetbalschoenen. Oh nee, dat is voetbal anno nu, hoort erbij. Je verliest een wedstrijd, maar ach, wat maakt het uit? Die miljoenen supporters zullen je een zorg zijn ‘Swa’. Je gaat naar huis, geeft je bitches een zoen en duikt je nest in, morgen alles vergeten, toch?
Oktober 2001
Bayern – Feyenoord, de wedstrijd is een klein kwartier bezig. Voorzet, de bal raakt van Gobbel zijn bovenbeen, doelpunt! -In het verkeerde doel. Zoetebier kijkt verbouwereerd de bal na. Van Gobbel, de schlemiel, wordt gewisseld, Feyenoord verliest. Van Gobbel zijn carričre komt tot een abrupt eind. Wat maakte het uit? Hij was een grootverdiener. Waarschijnlijk ging hij naar zijn hotel, dook hij nog even de jacuzzi in, liet hij de roomservice nog 4 keer langskomen en ging hij daarna zijn nest in. Morgen alles vergeten, toch?
… Toch?
Alles vergeten
Niets is minder waar. Een goede 10 jaar na dato, Nederland 1, ‘Hoe is het toch met’. De interviewer herinnerd van Gobbel aan het bewuste moment. Van Gobbel breekt. Alles vergeten, toch? Nee, hij was het nog niet vergeten. Hij breekt uit in tranen, het doet hem nog steeds pijn, zo’n pijn. Woorden schieten hem tekort, zijn tranen zeggen echter genoeg; ‘Mijn club had moeten winnen! Ik had mijn club dit niet aan mogen doen! Ik had eerlijk moeten zijn tegen mijn club! Ik had mijn wilskracht moeten laten voor wat het was! Ik had niet met mijn blessure moeten blijven slepen die mijn club en mijn carričre de das om had gedaan!’ … Zijn club.
Die tranen
Die tranen die ik, wij, Feyenoorders, proberen in te houden. Seizoen na seizoen. Tranen die we proberen te verbergen achter de kleinste successen. Tranen waarvan ik niet eens wist dat ze er waren, tot ik de tranen van Ulrich zag. Ik kreeg een brok in m’n keel en dacht weer terug aan toen. De momenten waaraan je wekelijks aan word herinnerd onder het genot van een biertje of een hopeloze voetbalpartij. ‘Wist je nog..’, ‘Weet je nog toen we..’, ’Heb jij nog meegemaakt dat we..’, ‘Ken je je nog herinneren dat..’ Die momenten, die prachtige momenten met 11 strijdende Feyenoorders op het veld.
Die tranen van nu die zo kenmerkend waren voor het Feyenoord van toen. Wilskracht, passie, clubgevoel! “Als je besefte dat je voor Feyenoord speelde, kon je heel de wereld aan’’ Aldus van Gobbel. Het gevoel dat je nooit meer kwijt raakt, DAT Feyenoord gevoel. Dat moment, 10 jaar geleden, tegenover de tranen van nu. Dat is clubgevoel, dat is van Gobbel, dat is Feyenoord.
UliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliUliquote:
quote:
Fer: Fiorentina en Napoli? Italiė is een mooi voetballand
Feyenoorder heerst op Jong Oranje-middenveld
Leroy Fer heerste gisteren in het oefenduel met Jong Israėl als een jonge hond op het Oranje-middenveld. De gedreven acterende Feyenoorder liet zich in de Oostenrijkse hoosbuien ruim een uur stevig gelden en verdween pas naar de kant toen de buit binnen was: 2-0.
De jeugdinternational wordt de laatste dagen in de Italiaanse media in verband gebracht met de Italiaanse grootmachten Fiorentina en Napoli. La Gazzetta dello Sport meldde gisteren nog maar eens dat Fer in Napels een langdurig contract kan ondertekenen.
Ook andere clubs zouden op transfergebied een buitenkansje ruiken nu de middenvelder nog maar één seizoen onder contract staat in De Kuip. 'Fiorentina en Napoli?' lachte Fer gisteren na afloop in het kletsnatte Schwaz. 'Ik heb helemaal niets gehoord. Italiė is een mooi voetballand, maar er speelt volgens mij niets. Ik praat rustig verder met de club over mijn toekomst.'
Diezelfde geluiden lieten de beleidsbepalers gisteren desgevraagd vanuit Rotterdam-Zuid horen. 'Recente officiėle interesse van Fiorentina?' vraagt technisch directeur Martin van Geel. 'Klopt niets van.' De Italianen klopten in de winterstop nog wél officieel aan bij Feyenoord, maar kwamen toen niet eens in de buurt van een transfer.
De afgelopen weken meldden diverse tussenpersonen zich bij Feyenoord die beweren een toptransfer tot stand te kunnen brengen. Mensen die misschien het beste als goudzoekers kunnen worden bestempeld. Feyenoord lijkt er nog niet van onder de indruk. 'Het is ons nog altijd niet gebleken dat er serieuze belangstelling is van een club', laat een woordvoerder van de club weten.
Die is over een paar maanden dus vertrokken naar Italiė.quote:
ach laat hem lekker 3 jaar op de bank ziten daar, het is toch mooi weer...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die is over een paar maanden dus vertrokken naar Italiė.
Beetje hetzelfde als met Luc toen. "Nee hoor, Inter is helemaal niet langs geweest voor een gesprek". Hmja
Die quote gaat een legendarische status krijgen zeker, wanneer komt het eerste spandoek?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Happel het volgende:
“Als je besefte dat je voor Feyenoord speelde, kon je heel de wereld aan’’ Aldus van Gobbel.
Die Karim Rekik...was die nu ook weggekaapt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Een aantal door ons, een aantal door andere clubs
quote:
Jep. Man. C. geloof ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Karim Rekik...was die nu ook weggekaapt?
Staat ook gewoon op die posterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
[..]
Zeg ik het, of zeggen jullie het?
![]()
Dat is Rinus man.
Snap alleen niet waarom PSV die prijs een keer heeft gewonnenquote:Opleiding Feyenoord/Excelsior opnieuw de beste van Nederland
Zaterdag, 28 mei 2011 om 15:34
De gezamenlijke jeugdopleiding van Feyenoord en Excelsior is voor het tweede jaar op rij gekozen tot beste opleiding van Nederland. Tijdens het Nederlands Trainers Congres in Tilburg gingen de meeste stemmen naar de Rotterdammers, die Ajax en de gezamenlijke opleiding van Willem II/RKC voorbleven, zo meldt het ANP.
De opleiding van Feyenoord/Excelsior was hofleverancier van Oranje onder zeventien, dat onlangs Europees kampioen werd. SV Oudekerk uit Oudekerk aan de Amstel heeft de beste jeugdopleiding van de amateurclubs; Peter Wesselink van SVZW werd gekozen tot beste trainer bij de amateurs.
Het is voor de tweede keer dat Feyenoord er met de prijs voor de beste jeugdopleiding vandoor gaat. Vorig jaar won de club de award voor het eerst; in het jaar daarvoor ging de eer naar Sparta Rotterdam. Eerdere winnaars zijn FC Twente (2008), PSV (2007) en Ajax (2006, 2005 en 2004).
Oh...dat is helemaal aan mij voorbij gegaan iig. Maar mooie onderscheiding.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op die poster
Gefeliciteerd met jullie jeugdopleiding trouwens, of is dat al oud nieuws?
[..]
Snap alleen niet waarom PSV die prijs een keer heeft gewonnen
Wat denken die gasten nou eigenlijk? Dat ze daar naar toe gaan en dat ze wel even die miljoenen-aankopen uit de basis gaan spelen.quote:
Dat denk ik niet. Het is voor overgrote deel zakken vullen. Die ventjes komen uit een heel ander milieu als de meeste mensen hier en zien het grote geld. Die hebben daar alleen maar van kunnen dromen, nooit meer gezeik met geld en in 1x binnen zijn. Wel begrijpelijk. Alleen hebben ze gewoon heel verkeerde zaakwaarnemers die hun daar neit voor behoeden en zeggen dat ze die kans nog wel krijgen, maar dat ze ook aan het sportieve plaatje moeten denken...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denken die gasten nou eigenlijk? Dat ze daar naar toe gaan en dat ze wel even die miljoenen-aankopen uit de basis gaan spelen.
Dat staat helemaal niet vast natuurlijk, wellicht dat zo'n vader daarom zijn kind extra pusht om het toch wel te doen (zo vroeg mogelijk cashen).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Alleen hebben ze gewoon heel verkeerde zaakwaarnemers die hun daar neit voor behoeden en zeggen dat ze die kans nog wel krijgen
In principe ook een soort zaakwaarnemer, maar ze moeten gewoon zorgen dat het niet meer gebeurt en die kinderen niet zo pushen en warm maken daarvoor. Nu cashen ze misschien, maar later krijgen ze geen kans meer in het voetbal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet vast natuurlijk, wellicht dat zo'n vader daarom zijn kind extra pusht om het toch wel te doen (zo vroeg mogelijk cashen).
Nee daarom, die mannetjes worden gek gemaakt, in geval Castaignos precies hetzelfde. Daarom moet er wat gedaan wroden aan die zaakwaarnemers en de clubs, want het meeste wat ze beloven komt gewoonweg niet uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
Tjah, ik zou ook niet weten of ik het grote geld af zou wijzen hoor.Ik vind het vrij unfair om dat zo'n jochie te hard te verwijten. Kan hooguit de clubs en zaakwaarnemers iets verwijten, zeker als het dus zoals bij Rekik waarschijnlijk tegen de regels in is gegaan.
Heel veel middelmaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo
Fer
El Ahmadi
Leerdam
Clasie
Ramsteijn
Auassar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |