abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97318211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:56 schreef PIETR het volgende:

[..]

Feyenoord en de Kuip zijn simpelweg onlosmakelijk met elkaar verbonden. Kun jij je een voorstelling maken van Feyenoord zonder de Kuip?

Nooit dat ze erin slagen om een stadion weg te zetten dat qua atmosfeer kan tippen aan de Kuip, zeker niet met al die commerciele onzin in het achterhoofd. Daarbij is een capaciteit van 65.000 / 70.000 man gewoon te groot.
Je zult wel mee moeten doen aan die 'commerciële onzin' anders ga je inderdaad kapot.
pi_97318302
Komkommertijd :') .
Hoop dat die besluiteloze homo's snel hun fucking gedachtes kunnen ordenen. Para gedoe en ons beetje aan het lijntje houden tot er een club komt :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97318682
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Komkommertijd :') .
Hoop dat die besluiteloze homo's snel hun fucking gedachtes kunnen ordenen. Para gedoe en ons beetje aan het lijntje houden tot er een club komt :{
Jep, vreselijk irritant en dan voornamelijk voor Van Geel.
pi_97321926
quote:
'FC Twente praat al met Wijnaldum'

De strijd rond Georginio Wijnaldum lijkt te zijn geopend door FC Twente. De Enschedese club zou al met de gewilde Feyenoorder hebben gesproken, meldt Voetbal International.

Feyenoords technisch directeur Martin van Geel weet daar niets van, zo zegt hij in een reactie. "Het is stil. We hebben nog geen bod binnen gekregen. Als FC Twente zich wel bij Wijnaldum heeft gemeld, maar niet bij ons, is dat de verkeerde volgorde. Maar officieel weet ik niet of dat zo is gegaan. Dat horen we wel als ze zich melden."

Van Geel geeft de hoop niet op dat Wijnaldum volgend seizoen gewoon in Rotterdam speelt. "Wij zijn met Wijnaldum in gesprek en hopen nog steeds dat hij zijn contract bij Feyenoord zal verlengen", zo vervolgt de directeur.

Behalve FC Twente zouden ook PSV en Everton interesse hebben in Wijnaldum, die dit seizoen zijn productiefste jaargang beleefde.
pi_97322098
Een overstap van Wijnaldum naar Fc Twente of Psv zou ik hem niet snel vergeven.

Wat me wel opvalt in het bericht is dat Van Geel zegt officieel niet weet of Twente al met Wijnaldum heeft gesproken. Maar officieus weet hij het misschien al wel?

Of is dat te vergezocht? :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97322249
Volgens mij mag een club helemaal niet met een speler praten die nog een doorlopend contract heeft, of de club moet toestemming geven.
pi_97322362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij mag een club helemaal niet met een speler praten die nog een doorlopend contract heeft, of de club moet toestemming geven.
Praten mag altijd.
Wel erg asociaal van die klote-Duitsers. Ze weten dat we A financieel flink in de rats zitten en B contractonderhandelingen houden met die jongen, maar hem dan toch lekker benaderen/lekker maken. Bah.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:18:41 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97322376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
Klopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97322429
Mag niet, maar gebeurt toch wel altijd.
pi_97322445
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Praten mag altijd.
Wel erg asociaal van die klote-Duitsers. Ze weten dat we A financieel flink in de rats zitten en B contractonderhandelingen houden met die jongen, maar hem dan toch lekker benaderen/lekker maken. Bah.
Praten wel maar niet over een eventueel dienstverband/contract. Daar moet Feyenoord toestemming voor geven. Pas als het contract nog 6 maanden duurt mag je ze benaderen.
pi_97322491
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Praten wel maar niet over een eventueel dienstverband/contract. Daar moet Feyenoord toestemming voor geven. Pas als het contract nog 6 maanden duurt mag je ze benaderen.
Twente kan toch gewoon contact op nemen met zijn zaakwaarnemer?
Volgens mij mag je alleen geen daadwerkelijk contractvoorstel doen. Interesse kenbaar maken mag en kan sowieso altijd.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 26 mei 2011 @ 00:23:51 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97322528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Twente kan toch gewoon contact op nemen met zijn zaakwaarnemer?
Er zijn inderdaad tig omwegen voor te verzinnen, maar officieel mag het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97322758
Mocht dit geen loos gerucht zijn en Wijnaldum zou zich echt laten overhalen om naar Fc Twente (of Psv) te vertrekken dan gaat Feyenoord op die manier natuurlijk nooit het gat dichten en de weg terug omhoog in slaan. Als onze beste spelers Feyenoord al gaan verlaten voor concurrenten.

Overigens denk ik wel dat Wijnaldum van plan is Feyenoord te verlaten, maar ik hoop dat hij naar een mooie buitenlandse club vertrekt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97323345
Nu Martin van Geel er bij is ben ik veel minder bang dat bijvoorbeeld Wijnaldum echt voor veel te weinig geld wordt weggedaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_97323385
quote:
'Van de 7 trainingen, kwam Royston er 4 te laat'

Miroslav Djukic heeft nog eens uitgehaald naar Royston Drenthe. De linkspoot van Hercules Alicante heeft er met zijn onprofessionele gedrag aan bijgedragen dat de club gedegradeerd is, vindt de Servische ex-coach van de Spaanse club.

'Altijd was er wel iemand overleden' , zegt Djukic tegen de Spaanse nationale tv-zender laSexta. 'Dan weer een oom, dan weer iemand anders. Ik geloof dat Drenthe wel vijf of zes begrafenissen heeft gehad. Van alle spelers was hij het minst betrokken bij het team.'

Drenthe werd de laatste maand niet meer opgesteld door Djukic, die zijn gedrag spuugzat was. 'Van de 7 trainingen, kwam hij er 4 te laat. Hij beweerde een knieblessure te hebben. De clubartsen hebben die niet kunnen vinden.'

'Je wist elke dag niet wat je kon verwachten met hem. Dat was een moeilijke situatie voor de club. We worstelden tegen degradatie, het was een zinkend team. We moesten hem wel uit het team gooien.'
(Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-er-4-te-laat.dhtml
:') _O-
Toch blijf ik hem baas vinden. Royston come home! _O_
Groetjes, Ezio.
pi_97323657
Ja dat bij Drenthe het geld naar het hoofd is gestegen verbaasd me niet. Verder een prima kerel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:18:23 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97323719
Geniaal voor ons als linksback natuurlijk maar hij is een beetje Balotelli achtig getikt in ze hoofd volgens mij. Laten we die maar niet terug halen. ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_97323855
Groetjes, Ezio.
pi_97323890
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geniaal voor ons als linksback natuurlijk maar hij is een beetje Balotelli achtig getikt in ze hoofd volgens mij. Laten we die maar niet terug halen. ^O^
Hij heeft inderdaad serieuze issues, maar wel een mooie kerel is het. Ook wel een aanjager. Al zou die bij Feyenoord nu de absolute vedette zijn en dat gaat niet werken ;(
Groetjes, Ezio.
  donderdag 26 mei 2011 @ 01:32:53 #170
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97323922
:r tering Twente :r
Aanklacht indienen bij de KNVB! ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 26 mei 2011 @ 02:07:35 #171
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97324233
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gast kan je ook niet terughalen. Staat nog een jaar onder contract bij Real Madrid en Juventus wil hem kopen, lijkt me niet dat ie dan naar Feyenoord wil :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97324243
quote:
16s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Die gast kan je ook niet terughalen. Staat nog een jaar onder contract bij Real Madrid en Juventus wil hem kopen, lijkt me niet dat ie dan naar Feyenoord wil :P.
Jij denkt ook dat ajax de CL wint :') . Zo hebben we allemaal onze dromen/ en suggesties 8-)
Groetjes, Ezio.
  donderdag 26 mei 2011 @ 07:46:43 #173
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_97325386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
:r tering Twente :r
Aanklacht indienen bij de KNVB! ^O^
Precies, opzouten met die semi-duitsers
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:32:44 #174
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97327148
quote:
Munsterman: "Guidetti snoepje van de week"

FC Twente heeft er een spits bij. Volgens De Telegraaf is de transfer van John Guidetti al in kannen en kruiken.

De Zweedse spits komt transfervrij over en tekent voor vier seizoenen in Enschede. Voorzitter Joop Munsterman is dolblij met de komst van het negentienjarige talent. "Dit valt in de categorie 'snoepje van de week'. Als je zo’n groot talent transfervrij kunt krijgen, dan moet je die kans niet laten liggen", zegt de preses.

Guidetti speelde nog niet in de Premier League, wel maakte hij zijn debuut voor Manchester City in de League Cup. Vervolgens werd hij verhuurd aan Championship-club Burnley. Daar scoorde hij éénmaal in vijf wedstrijden.

Manchester City wilde graag door met de jonge Zweed, maar daar had de speler zelf geen trek in. Kansen op speeltijd zijn niet groot bij de kapitaalkrachtige club, die ook deze zomer weer veel zaken wil doen op de transfermarkt. "Guidetti had geen zin om nog langer als zesde spits van Manchester City op zijn kans te wachten en kiest voor het voetbal", aldus Munsterman.
Wel weer een voorbeeld van hoe Twente zijn zaakjes toch veel beter op orde heeft dan wij ;(
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:37:23 #175
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97327270
Voor wie het duo Van Geel / Adriaanse wel zag zitten: het mag duidelijk zijn dat dat sowieso nooit gaat gebeuren:
quote:
Salaris Adriaanse vormt obstakel voor clubs in België en Nederland

Adriaanse wil minimaal twee miljoen euro per jaar verdienen, zo schrijven diverse Belgische media donderdag. De werkloze oefenmeester was afgelopen week in beeld bij Club Brugge, als opvolger van Adrie Koster, maar zijn salaris was te gortig voor de Jupiler Pro League-club. Koster kreeg woensdag te horen dat hij ook komend seizoen voor de selectie van de Bruggelingen staat.

Volgens Het Nieuwsblad zal de 63-jarige Adriaanse waarschijnlijk ook niet de nieuwe coach van FC Utrecht worden. Ook de club uit de Domstad is van mening dat het honorarium van de ex-coach van onder meer AZ, Ajax en FC Porto aan de te forse kant is. Adriaanse streep als bondscoach van de olympische ploeg van Qatar ongeveer 2,3 miljoen euro netto op en wil voor slechts een paar ton minder weer elders aan de slag.

Adriaanse wordt ook genoemd bij AA Gent. "Ga er maar van uit dat dat nu niet aan de orde is", vertelt preses Ivan De Witte. "We zitten nog in de verkenningsfase in onze zoektocht naar een trainer. Nu is er nog geen sprake van maar dat kan over twee weken anders zijn." Dat Adriaanse het oefencomplex al bezocht, wordt door De Witte staalhard ontkend. Ook in Gent zou men geschrokken zijn van de salariseisen van Adriaanse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')