Nee inderdaad, dat wordt altijd als argument gebruikt. Ik neem inderdaad aan dat de maandelijke uitkering afhankelijk is van het laatst verdiende loon of het gemiddelde loon over je carriere.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet, dus voetballers hoeven helemaal niet binnen te zijn op hun 35e, ze krijgen daarna gewoon nog een riant salaris.
Zal trouwens toch wel afhangen van hoeveel je verdiende als voetballer trouwens?
Wordt ingehouden op het salaris en gaat naar een potje van de Knvb zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Uiteraard, hoe meer je verdient hebt hoe hoger je loon na stoppen.
Voetballers betalen dat gewoon zelf natuurlijk tijdens hun loopbaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat wordt altijd als argument gebruikt. Ik neem inderdaad aan dat de maandelijke uitkering afhankelijk is van het laatst verdiende loon of het gemiddelde loon over je carriere.
[..]
Wordt ingehouden op het salaris en gaat naar een potje van de Knvb zeker?
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
Romeo Castelen zou ook nog een keuze voor Feyenoord kunnen zijn, als hij ooit nog over zijn blessure heen komt. Hij nu al bijna 3 jaar geblesseerd
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
Romeo Castelen zou ook nog een keuze voor Feyenoord kunnen zijn, als hij ooit nog over zijn blessure heen komt. Hij nu al bijna 3 jaar geblesseerd
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef Stuurver het volgende:
Als die zou willen een degelijke speler.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lindgren niet iets voor Feyenoord? Heeft het bij ons altijd prima gedaan, kan in de verdediging als op de CDM, goede inspeelpass, redelijke steekpass, verdedigend sterk, spreekt nederlands en is transfervrij...
Gozer is altijd geblesseerd en we hebben genoeg spelers op die positie.quote:
Idd. Laat Mokotjo nou maar eens een seizoen spelen. Grootste talent van Feyenoord in mijn ogen. En geef hem een verbeterd contract, vóórdat hij begint te excelleren, zodat we straks niet weer met lege handen staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer is altijd geblesseerd en we hebben genoeg spelers op die positie.
Hij kan links rechts en midden spelen op het middenveld. En is meer een controleur dan wat wij hebben lopen. Zeker met het vertrek van Meeuwis hebben we veel te veel aanvallende spelers en geen controleur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer is altijd geblesseerd en we hebben genoeg spelers op die positie.
Mokotjoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij kan links rechts en midden spelen op het middenveld. En is meer een controleur dan wat wij hebben lopen. Zeker met het vertrek van Meeuwis hebben we veel te veel aanvallende spelers en geen controleur.
Maarja ain't gonna happen dus /care
Wie zet jij het liefst op de positie(s) van verdedigende middenvelder?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo
Fer
El Ahmadi
Leerdam
Clasie
Ramsteijn
Auassar
Zoals ik al zei, genoeg spelers vooralsnog voor die 2 posities.
Als DF weer tegen een blessure aanloopt ben je Leerdam al kwijt op de RB positie, Fer was zelf de helft van het seizoen geblesseerd, El Ahmadi is maar de vraag of die überhaupt blijft, Mokotjo is erg aanvallend ingesteld en de andere schakels zijn vraagtekens in hoeverre ze het niveau aankunnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo
Fer
El Ahmadi
Leerdam
Clasie
Ramsteijn
Auassar
Zoals ik al zei, genoeg spelers vooralsnog voor die 2 posities.
Fer en Mokotjo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zet jij het liefst op de positie(s) van verdedigende middenvelder?
True, maar op dit moment is er op die positie totaal geen noodzaak om te kopen. En als dat wel zo zou zijn moet je niet voor Lindgren maar Vormer gaan imo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als DF weer tegen een blessure aanloopt ben je Leerdam al kwijt op de RB positie, Fer was zelf de helft van het seizoen geblesseerd, El Ahmadi is maar de vraag of die überhaupt blijft, Mokotjo is erg aanvallend ingesteld en de andere schakels zijn vraagtekens in hoeverre ze het niveau aankunnen.
Je zit dan weliswaar personeel breed in je selectie maar het is op Mokotjo, Fer en Leerdam wel een beetje een lammen en blinden middenveld.
Vormertjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer en Mokotjo.
[..]
True, maar op dit moment is er op die positie totaal geen noodzaak om te kopen. En als dat wel zo zou zijn moet je niet voor Lindgren maar Vormer gaan imo.
Sprinten ze allemaal de bal voorbijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zat net te denken....de kans bestaat dat de voorhoede volgend jaar bestaat uit Miyaichi, Cissé en Fernandez. Zo'n snelle voorhoede zie je volgens mij niet vaak in de Eredivisie. (moeten ze wel nog kunnen scoren, anders heb je er feitelijk niks aan.)
Zo'n domme voorhoede ook niet denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormertje![]()
Ik zat net te denken....de kans bestaat dat de voorhoede volgend jaar bestaat uit Miyaichi, Cissé en Fernandez. Zo'n snelle voorhoede zie je volgens mij niet vaak in de Eredivisie. (moeten ze wel nog kunnen scoren, anders heb je er feitelijk niks aan.)
Cissé zal bij het eerste balcontact z'n teen wel weer brekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |