Ik kan me herinneren dat hij nog een keer rood kreeg, maar ik weet niet zeker of dat in dat jaar was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie op Wikipedia staan dat Van Gobbel ook de uefacup in 2002 heeft gewonnen. Ik kan me eigenlijk totaal niet herinneren dat ie toen in de selectie zat.
quote:,,Ik wilde mijn stempel even drukken,'' legde van Gobbel na afloop uit. ,,Je ziet dat het niet lekker gaat en dat duels worden verloren. Ik houd vol dat ik de bal speelde. Het was bovendien mijn eerste overtreding. De scheidsrechter gaf meteen geel en vanaf dat moment wist ik dat ik op scherp stond.''
Wen er maar aan, zal de komende jaren nog wel zo blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke dag klik ik als eerste op dit topic om te zien of er nog verlening of dan wel niet transfer nieuws is. Fc Twente, Ajax Psv vol op gedoe over transfers en wij ...
Onbegrijpelijk inderdaad helemaal als je bedenkt dat Fer en Wijnaldum ook gewoon echte Rotterdamse jongens zijn. Houdt de jeugdige Rotterdammer niet meer van Feyenoord omdat ze teveel bezig zijn met Rap Muziek Pillen en Playstation.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Als je besefte dat je voor Feyenoord speelde kon je heel de wereld aan.
En dan al die kutblagen die niet bij willen tekenen
Dat is inherent aan de mentaliteit van de gehele jeugd, ligt niet zozeer alleen aan Fer en Wijnaldum. Verwende kutblagen zijn de meeste.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad helemaal als je bedenkt dat Fer en Wijnaldum ook gewoon echte Rotterdamse jongens zijn. Houdt de jeugdige Rotterdammer niet meer van Feyenoord omdat ze teveel bezig zijn met Rap Muziek Pillen en Playstation.
Dat wordt mij wel vaker verweten (opgegroeid in een 800 p/m huishouden, wat verwacht jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Caland het volgende:
Je vergeet wel even dat het uitgavenpatroon voor een voetballer natuurlijk veel hoger ligt dan voor jou of mij. Als je die niet aanpast na je carrière dan kan je best aan 6000 per maand niet genoeg hebben.
Verder boeit mij het ook niet zoveel, Uli blijft een absolute held
Natuurlijk is ¤6000,- per maand meer dan voldoende, alleen voor mensen zonder opleiding en zonder begeleiding die voorheen vijf tot tien keer zoveel verdienden en nog een bepaald uitgavenpatroon hebben is het lastig om daarmee om te gaan. Ik ben het ermee eens dat het gewoon heel dom van hem is, maar aan de andere kant: wat kan je verwachten van iemand uit zijn milieu? Daarbij speelt ook nog eens dat in de zijn wereldje status heel belangrijk is (kinderachtig, maar het is wel zo).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wordt mij wel vaker verweten (opgegroeid in een 800 p/m huishouden, wat verwacht je), maar zoals je zelf ook al aangeeft; ik verwacht van een volwassen vent dat hij, nadat die niet meer de absolute big bucks verdient, zijn uitgavenpatroon ietwat wijzigt.
Tering man, 6000 p/m, ik zou ervoor tekenen
Buiten dat kwam hij wel enigszins nuchter over, plek voor hem bij FR in de toekomst?
Dat wist ik dus ook niet, dus voetballers hoeven helemaal niet binnen te zijn op hun 35e, ze krijgen daarna gewoon nog een riant salaris.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat maandelijkse pensioen van Van Gobbel van ¤ 6000,- krijgt iedere gestopte profvoetballer dat en wie betaald dat? Nooit van zo'n regeling geweten namelijk.
Vaak zijn het de armere mensen die alles snel uitgeven omdat het eindelijk eens kan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef msnk het volgende:
Juist mensen uit een armere milieu zouden logischerwijs op de centjes moeten letten. Ze weten immers dat het niet vanzelf sprekend is, spreek uit ervaring.
Dat van status zou kunnen kloppen, daar heb ik dan weer geen ervaring mee (wehehe hij hep geen status).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |