abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97385945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vormertje ^O^

Ik zat net te denken....de kans bestaat dat de voorhoede volgend jaar bestaat uit Miyaichi, Cissé en Fernandez. Zo'n snelle voorhoede zie je volgens mij niet vaak in de Eredivisie. (moeten ze wel nog kunnen scoren, anders heb je er feitelijk niks aan. :') )
jij rekent nog op Ryo?
graag verwijderen
pi_97386010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:40 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

jij rekent nog op Ryo?
Wat heeft die gast bij Arsenal te zoeken? Mijn enige vrees is dat ze hem liever bij een ploeg stallen die Europees speelt.
pi_97386044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Fer en Mokotjo.

[..]

True, maar op dit moment is er op die positie totaal geen noodzaak om te kopen. En als dat wel zo zou zijn moet je niet voor Lindgren maar Vormer gaan imo.
Vormer sowieso.
Maar als die niet haalbaar blijkt...
Blijf het dom vinden dat ze Meeuwis hebben lopen omdat ze menen genoeg mensen te hebben.
Als Ryo vertrekt en Fer raakt ergens halverwege geblesseerd dan zit je met precies dezelfde ellende als vorig jaar. Kunnen we weer spartelen tegen degradatie en in de winterstop zoeken naar noodoplossingen.

Waarom niet Meeuwis houden als regisseur en dan Mokotjo rustig brengen en Fer nog af en toe rust geven? Nee in plaats daarvan meteen Mokotjo in de basis als regisseur samen met Fer.
Zijn ze nog helemaal niet aan toe....

De kwaliteit is i.m.o. echt een stuk belangrijker dan de kwantiteit.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97386089
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Cissé zal bij het eerste balcontact z'n teen wel weer breken :')
Ik begin die grapjes een beetje beu te raken... :') Je kunt er wel heel de tijd lacherig over doen, maar omdat het een 'teen' is betekent dat niet gelijk dat het een onzin-blessure is. Laat jezelf maar eens door een beer van 100 kilo vol op je teen stampen in het veld. Kijken of je er dan nog zo schamper over doet. :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:49:16 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97386319
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vormer sowieso.
Maar als die niet haalbaar blijkt...
Blijf het dom vinden dat ze Meeuwis hebben lopen omdat ze menen genoeg mensen te hebben.
Als Ryo vertrekt en Fer raakt ergens halverwege geblesseerd dan zit je met precies dezelfde ellende als vorig jaar. Kunnen we weer spartelen tegen degradatie en in de winterstop zoeken naar noodoplossingen.

Waarom niet Meeuwis houden als regisseur en dan Mokotjo rustig brengen en Fer nog af en toe rust geven? Nee in plaats daarvan meteen Mokotjo in de basis als regisseur samen met Fer.
Zijn ze nog helemaal niet aan toe....

De kwaliteit is i.m.o. echt een stuk belangrijker dan de kwantiteit.
Als, als, als. Je kan niet op als gaan rekenen wanneer je financieel aan de grond zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97386614
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Als, als, als. Je kan niet op als gaan rekenen wanneer je financieel aan de grond zit.
Je kunt wel een x fucking logisch handelen en lering trekken van voorgaande jaargang.
Met louter jeugdspelers en gasten van het niveau Exelsior kom je gewoon enorm veel kwaliteit tekort.

Als alleen al Fer voor Meeuwis kwam en Vlaar niet speelde dan flikkerde dus echt direct het hele elftal in elkaar. Denk aan VVV uit.

Elke linie moet gewoon minstens één ervaren gozert lopen. Ook belangrijk in de waardestijging en vooral ontwikkeling van andere jonkies. Denk aan de ontwikkeling van een Stefan de Vrij naast Vlaar en zo'n Leerdam op een middenveld met Meeuwis.

Nu verneuken ze het gewoon weer door te gokken op louter jeugd en B spelers.

Nja transferperiode is nog bezig dus we zullen zien. Voorlopig lijkt het allemaal weer nergens op.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97386746
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je kunt wel een x fucking logisch handelen en lering trekken van voorgaande jaargang.
Met louter jeugdspelers en gasten van het niveau Exelsior kom je gewoon enorm veel kwaliteit tekort.

Als alleen al Fer voor Meeuwis kwam en Vlaar niet speelde dan flikkerde dus echt direct het hele elftal in elkaar. Denk aan VVV uit.

Elke linie moet gewoon minstens één ervaren gozert lopen. Ook belangrijk in de waardestijging en vooral ontwikkeling van andere jonkies. Denk aan de ontwikkeling van een Stefan de Vrij naast Vlaar en zo'n Leerdam op een middenveld met Meeuwis.

Nu verneuken ze het gewoon weer door te gokken op louter jeugd en B spelers.

Nja transferperiode is nog bezig dus we zullen zien. Voorlopig lijkt het allemaal weer nergens op.
Ben ik wel met je eens. :) Het moet wel acceptabel blijven. Maar je kunt aan de andere kant ook niet verwachten van de clubleiding dat we 5 verdedigende middenvelders in de selectie houden...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:00:26 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97386769
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat wordt toch ook gedaan? Geen financieel onverantwoorde risico's nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97386907
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat wordt toch ook gedaan? Geen financieel onverantwoorde risico's nemen.
Alsof het behouden van Marcel Meeuwis direct tot het faillissement van de club zal leiden.
Schei toch uit man.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:05:41 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97387006
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Alsof het behouden van Marcel Meeuwis direct tot het faillissement van de club zal leiden.
Schei toch uit man.
Zeg ik dat? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat er niet in die positie geïnvesteerd wordt als je daar al zoveel spelers hebt rondlopen. Pas als een Fer en El Ahmadi weg gaan moet Van Geel in actie komen. Je kan gewoon niet gaan speculeren op transfers als je in de financiële positie zit waarin wij nu zitten, al lijkt dat nog steeds niet door te dringen tot veel mensen.

Of moeten we weer naar een selectie van 40 man toe? Zoals onder Gullit _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97387032
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. :) Het moet wel acceptabel blijven. Maar je kunt aan de andere kant ook niet verwachten van de clubleiding dat we 5 verdedigende middenvelders in de selectie houden...
Dan verhuur je er dan niet een aantal? Lekker jaartje op Woudenstijn in alle rust werken en speeltijd krijgen.
Nee in plaats daarvan laat je ze direct debuteren in de Kuip en als ze dan niet direct en enorm potentieel laten zien pleur je ze op de tribune en laat je ze verpieteren.

Vervolgens tekenen ze elders waar ze wél de ruimte en tijd krijgen om te groeien en blijken ze zowaar te kunnen voetballen. 8)7
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:09:59 #262
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97387190
Uiteindelijk moet Feyenoord er gewoon voor zorgen dat die schuld binnen 3 tot 5 jaar weg is en dan zien we wel weer verder op sportief vlak.
Niet degraderen is het belangrijkst, liefst zo hoog mogelijk eindigen en zodra die schuld weg/acceptabel is kunnen we echt toekomstgericht aankopen gaan doen die ons weer naar de bovenste plaatsen zullen leiden.

Maar een Meeuwis kan nu simpelweg niet worden overgenomen omdat we er teveel hebben rondlopen voor die positie en andere plekken onderbezet zijn, dan moet er eerst een Fer/El Ahmadi verkocht worden en dan pas komen dergelijke jongens in beeld, of wanneer het sportief echt in elkaar zakt zoals men op de transfermarkt deed in de winter.
Ik heb alle vertrouwen in Van Geel en twijfel er niet aan dat hij gericht op zoek gaat naar jongens die de balans in het elftal terugbrengen en geen gekke dingen doet (Beukering, Larssen bijv) om maar iemand bij de selectie te kunnen krijgen zoals Been en Beenhakker deden. _O-
pi_97387330
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik vind het volkomen begrijpelijk dat er niet in die positie geïnvesteerd wordt als je daar al zoveel spelers hebt rondlopen. Pas als een Fer en El Ahmadi weg gaan moet Van Geel in actie komen. Je kan gewoon niet gaan speculeren op transfers als je in de financiële positie zit waarin wij nu zitten, al lijkt dat nog steeds niet door te dringen tot veel mensen.

Of moeten we weer naar een selectie van 40 man toe? Zoals onder Gullit _O_
Nee juist niet. Een smalle selectie, maar wel een met voldoende kwaliteit in de kern.
Niet 15 jeugdspelers en allerlei gasten van Exelsior halen die niets toevoegen maar Meeuwis laten lopen. Gewoon compleet mismanagement. Je ziet toch zelf hoe het gaat man als je die paar jongens met extra kwaliteiten en ervaring wegneemt? Er blijft geen reet over.

En jij blijft hameren op het financiële... Als je spelers zelf wilt opleiden (en uiteindelijk wilt doorverkopen voor een mooie prijs) is het belangrijk dat dit goed gebeurt! Je ziet verschil met De Vrij naast Vlaar en De Vrij zonder Vlaar.
Die jongens zijn in hun ontwikkeling sterk gebaat bij ervaring om hun heen. Als je ze laat spartelen en verzuipen zullen ze uiteindelijk vertrekken, maar sowieso stagneert hun ontwikkeling = weg waardestijging = financieel nadeel!

Allemaal korte termijn visie bij Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:16:46 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97387467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef Stokstaart het volgende:

En jij blijft hameren op het financiële...
Dat lijkt me ook vrij evident. Er is namelijk geen ene rooie rotcent, mocht het je ontgaan zijn. Even een Vormer halen of Meeuwis contracteren als je al genoeg spelers hebt op een positie is dus simpelweg onmogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97387517
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook vrij evident. Er is namelijk geen ene rooie rotcent, mocht het je ontgaan zijn. Even een Vormer halen of Meeuwis contracteren als je al genoeg spelers hebt op een positie is dus simpelweg onmogelijk.
Ben ik het niet mee eens.
pi_97387617
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik typte die zin met een uitleg en gedachte erachter. Je wilt alleen die zin quoten ook prima.
Kosten nog moeite worden gespaard om zo'n Wijnaldum bij te laten tekenen terwijl er voor Meeuwis dan plots geen geld is??
5 miljoen voor een mongool die in een Ajax-pyjama slaapt?? Rightttttttt :W
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:22:32 #267
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97387698
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik typte die zin met een uitleg en gedachte erachter. Je wilt alleen die zin quoten ook prima.
Kosten nog moeite worden gespaard om zo'n Wijnaldum bij te laten tekenen terwijl er voor Meeuwis dan plots geen geld is??
Ben het voor de verandering eens geheel met je eens :)
Meeuwis ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:38:20 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97388306
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik typte die zin met een uitleg en gedachte erachter.
Klopt, maar die gedachte erachter is helemaal niet van toepassing als je geen geld hebt. Simple as that.
quote:
Ik denk dat we het hier sowieso niet over eens worden aangezien ik Meeuwis gewoon een enorm matige voetballer vind en alleen maar blij ben dat die prutser niet meer te zien is in de Kuip. In dat geval, let's agree to disagree.

quote:
Fout, er wordt geïnvesteerd in een spits omdat er op die positie noodzaak is. Dus of dat nu 5 miljoen voor Dost ( :r ) is of 2 miljoen voor Jan Snot doet er niet toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97388562
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Caland het volgende:

Fout, er wordt geïnvesteerd in een spits omdat er op die positie noodzaak is. Dus of dat nu 5 miljoen voor Dost ( :r ) is of 2 miljoen voor Jan Snot doet er niet toe.
Je moet (als je al wat kan/mag investeren) zeker niet zo'n groot bedrag neerleggen voor 1 speler.
pi_97388750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk dat we het hier sowieso niet over eens worden aangezien ik Meeuwis gewoon een enorm matige voetballer vind en alleen maar blij ben dat die prutser niet meer te zien is in de Kuip. In dat geval, let's agree to disagree.
Denk je nou niet dat juist Meeuwis het vuile werk opknapte waardoor anderen beter gingen voetballen?
Hoe verklaar jij het enorme verschil in veldspel/kwaliteit zonder en met hem? Toeval :?

quote:
En waarom niet 3 miljoen in een spits en 2 miljoen in andere bepalende spelers steken? Van geel was nog niet begonnen in De Kuip of hij riep al dat Meeuwis geen prioriteit had. Terwijl Mario aangaf hem graag te willen behouden omdat hij in hem een belangrijke pion zag. 8)7

En ja ik snap ook dat de mensen die betalen het ook bepalen.
Maar die stelling dat er überhaupt geen geld is slaat nergens op. Het is er wel in beperkte mate alleen men verdeelt het niet goed.
Je kunt beter gewoon nu afscheid nemen van Gini. Daar komt ook weer geld van vrij en kun je ook dingen mee doen.

Vorig jaar deden we het alleen met Luc. Dit jaar zou je dan al én Fernandes én Cissé hebben. Misschien zelfs nog Tomasson (al rekenen we daar dan maar niet op)
Ok haal je er een bij, maar voor 5 miljoen een Dost halen :X
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:40:46 #271
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97390763
Net nog eens gekeken, blijven prachtbeelden. _O_
pi_97393783
quote:
Wijnaldum helpt Jong Oranje aan zege

Jong Oranje heeft vandaag een oefenwedstrijd tegen Jong Israël met 2-0 gewonnen. Steven Berghuis en Georginio Wijnaldum maakten in het Oostenrijkse Schwaz de doelpunten voor de ploeg van bondscoach Cor Pot. Maandag oefent Jong Oranje nog tegen Albanië.
FC Twente-speler Berghuis luisterde zijn debuut voor de Nederlandse beloften op met een treffer in de elfde minuut. Feyenoorder Wijnaldum benutte tien minuten na rust een strafschop.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ranje-aan-zege.dhtml
Groetjes, Ezio.
pi_97394379
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goed nieuws, omdat? Wijnaldum per doelpunt meer opbrengt? ;)
pi_97395552
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goed nieuws, omdat? Wijnaldum per doelpunt meer opbrengt? ;)
Omdat het altijd goed is als Feyenoorders het goed doen in nationale elftallen.
Groetjes, Ezio.
pi_97396266
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat het altijd goed is als Feyenoorders het goed doen in nationale elftallen.
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')