quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Rustig johquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef Norrage het volgende:
Ok. Bye bye haase, ik zie hem deze wedstrijd nu weggeven gezien zijn fysieke gesteldheid. Wat een falen weer
echt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rustig joh.
Er is nog niks aan de hand. Wellicht pakt hij gewoon de 2e set in de tiebreak.
Jeroen Stekelenburg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:56 schreef Lagrinta het volgende:
Als Haasse verliest krijgt ie weer van die vervelende vragen van de NOS dat ie niet beter is dan de Bakker. Wie is die irritante NOS journalist op Roland Garros eigenlijk?
Indeed. Gelukkig heet ie Martin, anders echtquote:
Helden zijn het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Lagrinta het volgende:
Past zo in het rijtje Han Kock, Bert Maalderink en Joep Schreuder.
Jinx ftwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rustig joh.
Er is nog niks aan de hand. Wellicht pakt hij gewoon de 2e set in de tiebreak.
Han Kock vind ik zo'n geweldige suflulquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Lagrinta het volgende:
Past zo in het rijtje Han Kock, Bert Maalderink en Joep Schreuder.
Wel kritisch, niks mis mee. Maar hij doet alsof de Bakker al een topper is, terwijl een weg naar de top is geen rechte lijn. Aan de andere kant, Djokovic is maar een jaar ouder dan de Bakker en al jaren een topper.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Indeed. Gelukkig heet ie Martin, anders echt
Maar vond het een leuk interview met Thiemo gister
De beruchte Martin-methode.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Norrage het volgende:
Als het best of 3 was geweest had hij de set verloren en was de 3e set 0-6 geworden.
Het is wel Haase...maar dat heeft ie geloof ik nog nooit gedaan 2-0 weggeven..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef tja77 het volgende:
Haase zal dit toch niet meer weggeven??
toch?
Vreselijk die Marcella Mesker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef Lagrinta het volgende:
Marcella Mesker is ook zon vreselijk wijf.
Wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Iets met een huid en een beer. Niet zo snel concluderen dat Nadal wel passé is jongens.
Niet dat Nadal passé is hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik proef (virtueel, ja) een bepaald sentiment.
Nou, Nadal is wel aan het vegen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zenden ze toch altijd Nadal en Federer etc. uit ......
Leuk die eerste rondes.. Wat tegenstanders vegen. Nou nou..
dat was op WBD voor het laatst zeker?quote:
En alweer een break voor in de 3equote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:30 schreef franklop het volgende:
Querrey wint gewoon twee sets van Kohlschreiber
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En alweer een break voor in de 3e 4e
Relatief zeer kort geleden dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
dat was op WBD voor het laatst zeker?
Als Haase een beetje naar zijn kunnen speelt, is dit inderdaad een haalbare partij voor hem, zeker op gravel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
Haase tegen Mardy Fish. Dat wordt nog een leuke pot. Zie niet in waarom hij niet zou kunnen winnen!
dacht eigenlijk dat het langer geleden was, maar WBD klinkt wel logischquote:
Nope, echt Arantska.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
Is het echt 'Arantska' qua uitspraak? Of zijn ze gewoon allemaal debielen en kunnen ze Arantxa niet goed uitspreken?
Daarom moeten ze ook maar het uitzendschema afstemmen op 'de genieters'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:De gemiddelde tenniskijker loopt nou eenmaal niet warm voor potjes als Clement - Volandri
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef tja77 het volgende:
Isner speelt gewoon goed, en natuurlijk de ballen die harder zijn....
Cojones!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom op he, als Isner een set wint van Nadal kan je niet serieus het argument aanvoeren dat het komt omdat de ballen harder zijn
Dat vind ik eerlijk gezegd best meevallen. Speelt veel halfgare aanvalsballen maar Nadal heeft gewoon erg vel unforced errors voor zijn doen. Zijn matige passingsballen springen er dan ook uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef tja77 het volgende:
Isner speelt gewoon goed, en natuurlijk de ballen die harder zijn....
Ik zie hem ook mooie (stop)volleys slaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
Isner verdedigt aardig maar leunt verder echt alleen op zijn opslag en de vele fouten van rafa...
De beste gravelspeler van de laatste 7 jaar verliest een set aan een Amerikaanse servicereus met het voetenwerk van een olifant op ijs en jij gaat beweren dat dat mede komt door de wat hardere ballen ? Dat kan toch niet manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:46 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat deze ballen echt wel in het nadeel zijn van Nadal, niet dat hij daarom de 2e set verloren heeft, maar het weegt wel mee.
Isner speelt goede ralleys, en Nadal kan hem niet wegschaken, dat is toch echt de verdienste van Isner.
Ja en nee, want ik vind de forehand van Isner echt wel goed, hij slaat ook meer winners in de 2e set als Nadal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
Isner verdedigt aardig maar leunt verder echt alleen op zijn opslag en de vele fouten van rafa...
Ik zou het meer willen vergelijken met een nijlpaard met een zwembroek op zijn knieen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De beste gravelspeler van de laatste 7 jaar verliest een set aan een Amerikaanse servicereus met het voetenwerk van een olifant op ijs en jij gaat beweren dat dat mede komt door de wat hardere ballen ? Dat kan toch niet man
De ballen helpen zeker wel..je ziet het bij alle hardhitters tot nu toe. Uiteraard is het maar een kleine factor, maar zeker wel iets wat invloed heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De beste gravelspeler van de laatste 7 jaar verliest een set aan een Amerikaanse servicereus met het voetenwerk van een olifant op ijs en jij gaat beweren dat dat mede komt door de wat hardere ballen ? Dat kan toch niet man
Daarstraks zei ze ook dat de uitloop 10 meter was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal staat volgens Marcella zeven meter achter de baseline. Zoveel ruimte zit er niet eens tussen de baseline en de tribunes.
Tie break is de kleinst mogelijke marge om een set te winnen, dan kan het van hele kleine dingen afhankelijk zijn. Zachte baan, baan op hoogte of op zeeniveau, harde ballen, zachte ballen. Dat soort dingen wegen echt wel mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een huisvrouwenduwservice proberen misschien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien moet Isner ook eens onderhands serveren aangezien Nadal echt bijna tegen de lijnrechters aanstaat.
Leuke ace zou dat opleverenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien moet Isner ook eens onderhands serveren aangezien Nadal echt bijna tegen de lijnrechters aanstaat.
Dat is ongeveer de afstad van de baseline tot het net en die ruimte hebben ze echt niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarstraks zei ze ook dat de uitloop 10 meter was.
Maar ik begreep dat ze dit met Nadal hadden afgestemd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tie break is de kleinst mogelijke marge om een set te winnen, dan kan het van hele kleine dingen afhankelijk zijn. Zachte baan, baan op hoogte of op zeeniveau, harde ballen, zachte ballen. Dat soort dingen wegen echt wel mee.
Wed maar dat Nadal deze ballen minder fijn vind dan die van voorgaande jaren.
Oh.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de afstad van de baseline tot het net en die ruimte hebben ze echt niet.
Ja, het ligt ook echt aan Nadal dat hij de tweede set verloor, want Isner is echt niet indrukwekkend of zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
BP Nadal. Die volley's af en toe van Isner.
Ik snap dat het niet jouw stelling was maar ik dacht ik zeg het even.quote:
Het gaat ook al fout meestal bij die approaches van hem, die zijn af en toe echt om te jankenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
BP Nadal. Die volley's af en toe van Isner.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gaat ook al fout meestal bij die approaches van hem, die zijn af en toe echt om te janken
Mensen die hun kinderen namen geven waar je weet dat er gedonder met de uitspraa komt. Zou blij zijn met zulke ouders die interessat willen overkomen. Doodvermoeiende mensen.quote:
Klopt, dat waren de afgelopen jaren van die typische Nadal-ballen. (quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Ook dat laatste punt van Nadal. Die passing die hij in het net slaat. Natuurlijk is het een moeilijke bal, maar die mist hij normaal nooit. Maar de laatste tijd (Madrid, Rome) mist hij die ballen consequent.
Het blijft altijd zo moeilijk om te bepalen wat nou bepalend is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Nadal maakt ze om de een of andere reden nooit af. Hij krijgt ze echt op een presenteerblaadje aangeboden.
Hij lijkt ook gewoon van slag doordat Nole beter is op dit moment.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Ook dat laatste punt van Nadal. Die passing die hij in het net slaat. Natuurlijk is het een moeilijke bal, maar die mist hij normaal nooit. Maar de laatste tijd (Madrid, Rome) mist hij die ballen consequent.
Mensen die hun kinderen een andere naam geven dan dat ze eigenlijk willen omdat sommige mensen niet weten hoe ze het uit moeten spreken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen namen geven waar je weet dat er gedonder met de uitspraa komt. Zou blij zijn met zulke ouders die interessat willen overkomen. Doodvermoeiende mensen.
Op dit moment lijkt dat voldoende.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat gaat er nou bij die Isner door zn harses bij die approaches? "Ik sla hem gewoon richting Nadal en dan hobbel ik er wel achteraan, en dan zien we het verder wel"
Het werkt blijkbaar zal hij denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat gaat er nou bij die Isner door zn harses bij die approaches? "Ik sla hem gewoon richting Nadal en dan hobbel ik er wel achteraan, en dan zien we het verder wel"
Volgens mij is het puur onzekerheid doordat hij twee keer op rij van Djokovic heeft verloren op gravel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Onmogelijk. Fransen spreken geen Engels.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vroeg Nadal nou aan de umpire over die tijdswaarschuwing: "Did I really take too much time on this sufrace?"
Waar is een fransman dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:00 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Onmogelijk. Fransen spreken geen Engels.
Dat kan hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:01 schreef Ebbao het volgende:
"Hij slaat bijna een gat in de baan"Juist ja.
Dat is toch geen Fransman? Of wel?quote:
Jawel. Francois Boulangier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kan hoor![]()
[..]
Dat is toch geen Fransman? Of wel?
Harrison.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:04 schreef TheArt het volgende:
Soders 4-1 achter in de tweede set tegen fucking L.L. Ryan Harrison
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Almagro![]()
Heeft meerdere keren breaks voor gestaan in de 3de en 4de set, nu staat het 6-3 6-2 6-7 6-7
Wat een toernooi al zeg Jezus, straks krijgen we nog iets dat lijkt op Wimbledon 2002quote:
Zeker, maar Harrison op gravelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Harrison.Die partij in IW was wel echt een heldenpartij.
wou net zeggen ja en met het tempo van nadal kan ie dat wel rekken naar een uur of 14quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
En Isner kan nog wel even doorgaan. Die wordt pas na een uurtje of 10 moe.
Klopt, altijd weer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Almagro heeft wel vaker dit soort stunts, dan wint ie hem toch nog weer in de 5e
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
En Isner kan nog wel even doorgaan. Die wordt pas na een uurtje of 10 moe.
Het is pas een grand slam als Almagro ergens op je scorebord een vijfde set staat weg te grinden tegen een nobody.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Almagro heeft wel vaker dit soort stunts, dan wint ie hem toch nog weer in de 5e
Whehe.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is pas een grand slam als Almagro ergens op je scorebord een vijfde set staat weg te grinden tegen een nobody.
Isner is trending op twitterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tursunov met zn #noclay movement op Twitter
Iets van quinze ans, of trente ans. Zoiets. 30 beiden zeg maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zeggen de Fransen eigenlijk bij 15-15 of 30-30? Het is niet quinze - quinze, maar iets anders wat ik niet kan verstaan...
Quinze - a ofzo, of Quinze-en, zeg maar '30 gelijk' volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zeggen de Fransen eigenlijk bij 15-15 of 30-30? Het is niet quinze - quinze, maar iets anders wat ik niet kan verstaan...
Ja zoiets :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Iets van quinze ans, of trente ans. Zoiets. 30 beiden zeg maar.
Alles voor het publiek die gozerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef BobW het volgende:
Almagro geniet van het gravel in Parijs. Onnodig naar een 5e maar alweer 2-0 voor
Wat betekent dat precies? Dat hij in de toptien staat van meest getweete onderwerpen ofzo?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat precies? Dat hij in de toptien staat van meest getweete onderwerpen ofzo?
Letterlijk de toptien?quote:
Ja, zeg dat wel. en nu weer een bal via de netband uit.quote:Weer een flinke misser van Nadal.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Iets van quinze ans, of trente ans. Zoiets. 30 beiden zeg maar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Quinze - a ofzo, of Quinze-en, zeg maar '30 gelijk' volgens mij.
Dat begreep ik ook wel, maar ik vraag me dus af wat het precies isquote:
Ja. En weer een bal 5 meter uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Letterlijk de toptien?
[..]
Ja, zeg dat wel. en nu weer een bal via de netband uit.
Volgens Marcella zou dat 10 meter zijn geweest :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal denkt ik sla hem even drie meter uit.
Gewoon 30 gelijk, net zoals 30-all in het Engels..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat begreep ik ook wel, maar ik vraag me dus af wat het precies is
Maar hij kwam dan ook vanaf 7 meter achter de baselinequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens Marcella zou dat 10 meter zijn geweest :p
Dan zien we je bij de finale, doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Nober het volgende:
Ligt die Ivanovic er al uit tegen die Zweeds? Ik zag dat Sharapova eenvoudig won, ik hoop dat ze deze GS wint. Verder weten we voor 99% zeker dat Djokovic - Nadal de finale zal worden, dus niet echt boeiend om het mannentoernooi te kijken.
Ze schatten je vrij dom in hier Intelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon 30 gelijk, net zoals 30-all in het Engels..
Maar wat is nou het Franse woord?:Pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon 30 gelijk, net zoals 30-all in het Engels..
99% zeker, net als alle andere jaren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:23 schreef Nober het volgende:
Ligt die Ivanovic er al uit tegen die Zweeds? Ik zag dat Sharapova eenvoudig won, ik hoop dat ze deze GS wint. Verder weten we voor 99% zeker dat Djokovic - Nadal de finale zal worden, dus niet echt boeiend om het mannentoernooi te kijken.
Ik dacht dat ik toch een goede uitleg gafquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze schatten je vrij dom in hier Intel
quote:In French, the scores for fifteen-all, thirty-all and deuce are Quinze-À, Trente-À and Quarante-À. These are simply abbreviations for Quinze-à-quinze, trente-à-trente and quarante-à-quarante.
The first "Deuce" in a game is called by the umpire as "Quarante-À". (Forty-all)
"Égalité" is called for the second and any subsequent "Deuce" scores in the game, i.e if the score returns to “Deuce” from “Advantage”.
waarom na 3 sets klaar zijn als je ook in de vijfde set met 14-12 kan winnenquote:
Maar waarom dan schrijven als Arantxa? Dat is net zo stupide als Dwyane Wade (NBA-basketballer).quote:
A (met een accent grave erop).quote:
Quinze a (gewoon a dus) staat voor quinze a quinze volgens mij. Voor de setscore gebruiken ze partout.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat begreep ik ook wel, maar ik vraag me dus af wat het precies is
Topquote:
En dat is ook handig om te wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Quinze a (gewoon a dus) staat voor quinze a quinze volgens mij. Voor de setscore gebruiken ze partout.
Ja, hoop het:Dquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
Gewoon je eigen service punten houden en set 3 is binnen voor Isner
Totaal niet, zeg maar, zijn ding, dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat iemand hier eerder zei werkt ook mee, dat Nadal tegen iemand als Isner totaal niet in zn comfortzone zit ...
Niet eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef franklop het volgende:
geen tekenen van een blessure bij Nadal trouwens?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:35 schreef luckass het volgende:
Nadal is mentaal nog met het interview met Peter van der Vorst bezig denk ik.
En die bal ervoor schraapte de lijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat ene punt van Nadal was ook gewoon een mishit (die smash).
Of Haase-Nadal...Isner komt zo op 2-1 in sets en nog heb ik totaal niet het gevoel dat Nadal eruit gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:37 schreef Norrage het volgende:
Doet me denken aan fed - falla vorig jaar op wimby dit!
3-4* Kubotquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Almugro stoot zich voor de 100e keer aan dezelfde steen en het is weer 3-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |