quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef tja77 het volgende:
Isner speelt gewoon goed, en natuurlijk de ballen die harder zijn....
Cojones!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kom op he, als Isner een set wint van Nadal kan je niet serieus het argument aanvoeren dat het komt omdat de ballen harder zijn
Dat vind ik eerlijk gezegd best meevallen. Speelt veel halfgare aanvalsballen maar Nadal heeft gewoon erg vel unforced errors voor zijn doen. Zijn matige passingsballen springen er dan ook uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef tja77 het volgende:
Isner speelt gewoon goed, en natuurlijk de ballen die harder zijn....
Ik zie hem ook mooie (stop)volleys slaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
Isner verdedigt aardig maar leunt verder echt alleen op zijn opslag en de vele fouten van rafa...
De beste gravelspeler van de laatste 7 jaar verliest een set aan een Amerikaanse servicereus met het voetenwerk van een olifant op ijs en jij gaat beweren dat dat mede komt door de wat hardere ballen ? Dat kan toch niet manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:46 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat deze ballen echt wel in het nadeel zijn van Nadal, niet dat hij daarom de 2e set verloren heeft, maar het weegt wel mee.
Isner speelt goede ralleys, en Nadal kan hem niet wegschaken, dat is toch echt de verdienste van Isner.
Ja en nee, want ik vind de forehand van Isner echt wel goed, hij slaat ook meer winners in de 2e set als Nadal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:47 schreef Norrage het volgende:
Isner verdedigt aardig maar leunt verder echt alleen op zijn opslag en de vele fouten van rafa...
Ik zou het meer willen vergelijken met een nijlpaard met een zwembroek op zijn knieen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De beste gravelspeler van de laatste 7 jaar verliest een set aan een Amerikaanse servicereus met het voetenwerk van een olifant op ijs en jij gaat beweren dat dat mede komt door de wat hardere ballen ? Dat kan toch niet man
De ballen helpen zeker wel..je ziet het bij alle hardhitters tot nu toe. Uiteraard is het maar een kleine factor, maar zeker wel iets wat invloed heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De beste gravelspeler van de laatste 7 jaar verliest een set aan een Amerikaanse servicereus met het voetenwerk van een olifant op ijs en jij gaat beweren dat dat mede komt door de wat hardere ballen ? Dat kan toch niet man
Daarstraks zei ze ook dat de uitloop 10 meter was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal staat volgens Marcella zeven meter achter de baseline. Zoveel ruimte zit er niet eens tussen de baseline en de tribunes.
Tie break is de kleinst mogelijke marge om een set te winnen, dan kan het van hele kleine dingen afhankelijk zijn. Zachte baan, baan op hoogte of op zeeniveau, harde ballen, zachte ballen. Dat soort dingen wegen echt wel mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |