Een huisvrouwenduwservice proberen misschien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien moet Isner ook eens onderhands serveren aangezien Nadal echt bijna tegen de lijnrechters aanstaat.
Leuke ace zou dat opleverenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Misschien moet Isner ook eens onderhands serveren aangezien Nadal echt bijna tegen de lijnrechters aanstaat.
Dat is ongeveer de afstad van de baseline tot het net en die ruimte hebben ze echt niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarstraks zei ze ook dat de uitloop 10 meter was.
Maar ik begreep dat ze dit met Nadal hadden afgestemd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tie break is de kleinst mogelijke marge om een set te winnen, dan kan het van hele kleine dingen afhankelijk zijn. Zachte baan, baan op hoogte of op zeeniveau, harde ballen, zachte ballen. Dat soort dingen wegen echt wel mee.
Wed maar dat Nadal deze ballen minder fijn vind dan die van voorgaande jaren.
Oh.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de afstad van de baseline tot het net en die ruimte hebben ze echt niet.
Ja, het ligt ook echt aan Nadal dat hij de tweede set verloor, want Isner is echt niet indrukwekkend of zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
BP Nadal. Die volley's af en toe van Isner.
Ik snap dat het niet jouw stelling was maar ik dacht ik zeg het even.quote:
Het gaat ook al fout meestal bij die approaches van hem, die zijn af en toe echt om te jankenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
BP Nadal. Die volley's af en toe van Isner.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gaat ook al fout meestal bij die approaches van hem, die zijn af en toe echt om te janken
Mensen die hun kinderen namen geven waar je weet dat er gedonder met de uitspraa komt. Zou blij zijn met zulke ouders die interessat willen overkomen. Doodvermoeiende mensen.quote:
Klopt, dat waren de afgelopen jaren van die typische Nadal-ballen. (quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Ook dat laatste punt van Nadal. Die passing die hij in het net slaat. Natuurlijk is het een moeilijke bal, maar die mist hij normaal nooit. Maar de laatste tijd (Madrid, Rome) mist hij die ballen consequent.
Het blijft altijd zo moeilijk om te bepalen wat nou bepalend is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Nadal maakt ze om de een of andere reden nooit af. Hij krijgt ze echt op een presenteerblaadje aangeboden.
Hij lijkt ook gewoon van slag doordat Nole beter is op dit moment.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Ook dat laatste punt van Nadal. Die passing die hij in het net slaat. Natuurlijk is het een moeilijke bal, maar die mist hij normaal nooit. Maar de laatste tijd (Madrid, Rome) mist hij die ballen consequent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |