Mensen die hun kinderen een andere naam geven dan dat ze eigenlijk willen omdat sommige mensen niet weten hoe ze het uit moeten spreken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen namen geven waar je weet dat er gedonder met de uitspraa komt. Zou blij zijn met zulke ouders die interessat willen overkomen. Doodvermoeiende mensen.
Op dit moment lijkt dat voldoende.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat gaat er nou bij die Isner door zn harses bij die approaches? "Ik sla hem gewoon richting Nadal en dan hobbel ik er wel achteraan, en dan zien we het verder wel"
Het werkt blijkbaar zal hij denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat gaat er nou bij die Isner door zn harses bij die approaches? "Ik sla hem gewoon richting Nadal en dan hobbel ik er wel achteraan, en dan zien we het verder wel"
Volgens mij is het puur onzekerheid doordat hij twee keer op rij van Djokovic heeft verloren op gravel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Ook dat laatste punt van Nadal. Die passing die hij in het net slaat. Natuurlijk is het een moeilijke bal, maar die mist hij normaal nooit. Maar de laatste tijd (Madrid, Rome) mist hij die ballen consequent.
Onmogelijk. Fransen spreken geen Engels.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat vroeg Nadal nou aan de umpire over die tijdswaarschuwing: "Did I really take too much time on this sufrace?"
Waar is een fransman dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:00 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Onmogelijk. Fransen spreken geen Engels.
Dat kan hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:01 schreef Ebbao het volgende:
"Hij slaat bijna een gat in de baan"Juist ja.
Dat is toch geen Fransman? Of wel?quote:
Jawel. Francois Boulangier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kan hoor![]()
[..]
Dat is toch geen Fransman? Of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |