Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of wanneer je klaar bent met squaten hard tegen het rek aan gooien met je lichaam
Je rugdikte vond ik juist wel oke, alleen armen kunnen wel wat dikker.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:55 schreef Mr.J het volgende:
Massa kuiten, hamstrings, rugdikte en wat op de schouders.
Verder volgende keer weer iets scherper staan.
Zo maar ff aan beginnen, die Franse kwark van de AH. Vandaag ook vroeg thuis dus ook nog 2 eieren gekookt vanmiddag.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
In die van de Aldi zit 11gram eiwit per 100gram. Het meeste wat ik tot nu heb kunnen vinden, en niet eens duur. Alleen die Franse kwark van de AH is veel lekkerder.
Welke kwark is dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
In die van de Aldi zit 11gram eiwit per 100gram. Het meeste wat ik tot nu heb kunnen vinden, en niet eens duur. Alleen die Franse kwark van de AH is veel lekkerder.
Jogging Magere Kwark staat er op, ik zie nu wel dat er 10.3 gram eiwit in zit. Toch nog meer dan die van AH.quote:
Zal ff pic maken, momentquote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef 7754 het volgende:
Ja, liefst met een foto. Weet ik precies welke.
dumbbell rows of dumbbell shrugs.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef DeRakker. het volgende:
50kg dumbels bij mij![]()
Niet dat ik dat ooit ga halen maargoed
Is goed te roeren, soort hele dikke yoghurt. Niet van die droge meuk.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef seto het volgende:
Is het een beetje vloeibare kwark? Of heel droog?
ik altijd wat whey, dan wordt het gewoon aardbeien kwark.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
Ach ik doe er meestal wat siroop doorheen. Is prima naar binnen te werken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |