Bodybuilders die merken dat ze gynaecomastie hebben, moeten eerst stoppen met de anabolen en nolvadex gaan slikken. Dat is meestal genoeg om de groei van de borstklieren te stoppen en de situatie te normaliseren. Als dat niet lukt, of als de borst dan al onappetijtelijk groot is geworden, kun je het ding beter door een chirurg laten weghalen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:55 schreef fathank het volgende:
wtf hebben jullie het over? Gyno? Nolva? Clomid?
Gyno klinkt als gyneaucoloog..
Mijn tepels zijn bijna altijd te zien (altijd hardquote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef Agentperry het volgende:
maar dat gebeurt dus alleen met aas?
want mijn tepels zijn ook soms te zien als ik een strak shirtje aan heb maar dit had ik ook al voordat ik trainde
Bij mij zijn ze altijd zichtbaar met normale t-shirts, ook pijnlijk en gevoelig, voordat ik begon waren ze normaal en 'indrukbaar' behalve op bepaalde... momenten natuurlijk. Nu zitten er ronde schijven onder (~ bierdop) die je vast kunt pakken, 's ochtends heb ik echt kleine heuveltjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:10 schreef Agentperry het volgende:
maar dat gebeurt dus alleen met aas?
want mijn tepels zijn ook soms te zien als ik een strak shirtje aan heb maar dit had ik ook al voordat ik trainde
Dit moet wel de meest trieste 'gym' zijn waar ik ooit van heb gehoord.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
de plaatselijke gym heeft dumbbells tot 20kg, 1x smith en het maximale wat je op een vrije 'barbell' (meer: bodypump-ding) kan gooien is 50kg aan plastic schijven.Kan hier ook niet beginnen met deadlifts, squats doe ik wanneer het kan (ivm beschikbaarheid van de 'gewichten', maar zonder squatrek kom je nog niet ver)
Yup, mijn gedachten. Het is gewoon zo dat ik liever zonder shirt loop dan met en strak shirt, want dan zie je het gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
Nog een beetje aan het puberen misschien. Zou me pas zorgen maken als je het op je 21e nog hebt.
[..]
Is ook meer een fitnessgym met vooral cardiomuizen en huisvrouwen die de hele dag op de legpress heen en weer rollen met 5kg. Maar goed, de grotere gyms zitten in de stad en daar woon ik niet. Nu dus combineren met school, die daar wel zit. Heb er zin in.quote:Dit moet wel de meest trieste 'gym' zijn waar ik ooit van heb gehoord.
Is er niet. Koop je toch 2x 2 liter. Is 4 liter melk per dag wel goed eigenlijk?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, mijn gedachten. Het is gewoon zo dat ik liever zonder shirt loop dan met en strak shirt, want dan zie je het gewoon.
[..]
Is ook meer een fitnessgym met vooral cardiomuizen en huisvrouwen die de hele dag op de legpress heen en weer rollen met 5kg. Maar goed, de grotere gyms zitten in de stad en daar woon ik niet. Nu dus combineren met school, die daar wel zit. Heb er zin in.
Maar goed, iets anders. Verkopen ze in Nederlandse supermarkten ook (volle) melk in grotere hoeveelheden dan 2 liter? Wil graag een gallon per dag wegtikken en het zo goedkoop mogelijk in huis halen is dan wel zo fijn natuurlijk. In de US haal je dat voor een paar dollar uit je plaatselijke Walmart, maar hier is dat anders. Iemand die meer weet?
Dat dacht ik ook. Echter met twee shakes per dag (2x 0.6 liter melk) en de bekers melk overal bij, is mijn huid prima. Had voor ik begon meer last ervan, maar alleen op mijn rechterkaak. Dat is verdwenen nu en daar heb ik die nippels voor in de plaats gekregen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Jahr00n het volgende:
Damn bijna 4 liter melk per dag.Als ik dat zou doen heb ik binnen een week een maanlandschap op m'n gezicht.
Je haalt flink wat vet en lactose binnen, maar vettig worden is echt het laatste waar ik bang voor ben en allergisch voor lactose ben ik dus niet. (heb ik wel eens gedacht)quote:Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef 7754 het volgende:
[..]
Is er niet. Koop je toch 2x 2 liter. Is 4 liter melk per dag wel goed eigenlijk?
Kwark is inderdaad ook makkelijk om veel eiwit binnen te krijgen, heb altijd die van de Aldi, is 50g per bak, 60 cent ofzo, honing + ongezouten notenmix erbij en eten maar. Echter heb ik weinig tijd en melk is tussendoor een stuk makkelijker te 'eten' dan kwark.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:21 schreef Agentperry het volgende:
waarom 4 liter per dag.
ik doe gewoon 1 liter en voor de rest kwark/rund/kip/vis om aan eiwitten te komen. beter clean bulken dan ineens 5000kcal per dag gaan vreten.
Waarom niet...?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef DeRakker. het volgende:
50kg dumbels bij mij![]()
Niet dat ik dat ooit ga halen maargoed
die oefening doe ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom niet...?
Misschien niet zo makkelijk met dumbbell press, maar db rows bijv. pak je sowieso met zwaardere dumbbells.
Niets mis met grote hoeveelheden melk drinken. Rippetoe (quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Echter met twee shakes per dag (2x 0.6 liter melk) en de bekers melk overal bij, is mijn huid prima. Had voor ik begon meer last ervan, maar alleen op mijn rechterkaak. Dat is verdwenen nu en daar heb ik die nippels voor in de plaats gekregen.
maarrr van beginpositie moet je ff goed oefenen met lager gewicht.. eerst op je knieën.. daarna naar achter...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:12 schreef 7754 het volgende:
Kan het moeilijk beschrijven. Maar van zittend met de dumbells naar liggende positie en daarna waar overeind komen.
ik ga liever voluit.... dat ik daarna mn armen laat zakken en laat vallen dan beetje voor de mooi niet voluit kunnen trainen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:14 schreef 7754 het volgende:
Nee, heb ik een hekel aan. Al dat gegooi en gesmijt. Het zijn de paupers die dat doen bij ons. Die zitten meestal ook vol met tatoe's.
nouja 30 haal ik nog niet... maar hard zwiepen... is behoorlijk kut marja zie niet in hoe t anders kan... zonder hulp van een anderquote:Op maandag 23 mei 2011 18:16 schreef 7754 het volgende:
Dumbell shoulder press. Hoe doe je die dan. Bankje met rechte leuning. Hoe krijg je dan 2x 30kg in de militry press houding?
Ik doe military press altijd staand.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:16 schreef 7754 het volgende:
Dumbell shoulder press. Hoe doe je die dan. Bankje met rechte leuning. Hoe krijg je dan 2x 30kg in de militry press houding?
Deze oefening doe ik wel, maar dan met stuk minder gewicht en heel langszaam en gecontroleerd om het toch effect te laten hebben. Liever doe ik een rappe powerset met meer kg's.
of wanneer je klaar bent met squaten hard tegen het rek aan gooien met je lichaamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
Met deadliften kun je toch ook niet de bar zachtjes neerleggen als je voluit gaat, beetje smijtwerk hoort er bij soms.
Bij deadlifts leg ik er matjes onder.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
Met deadliften kun je toch ook niet de bar zachtjes neerleggen als je voluit gaat, beetje smijtwerk hoort er bij soms.
Gaat idd ook niet rustig.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of wanneer je klaar bent met squaten hard tegen het rek aan gooien met je lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |