dat is inderdaad wel vaak zo maar in dit geval niet. hij is gewoon een no-nonsense type en sinds die een vriendin heeft kan het hem allemaal ook nog maar weinig schelen en is ie 10kg aangekomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die onzeker isserieus...
Jep, J is helaas 7e geworden in zijn klasse. Hij was het in ieder geval oneens met de beoordeling, tesamen met z'n begeleider. Ik was het ook oneens, ik had hem minstens 5e geschat namelijk. Maar goed, was 'n leuke wedstrijd verderquote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
daar deed mr.j toch ook aan mee, hoe ging het?
Vast niet die dikke papzak met z'n vette pens.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:51 schreef seto het volgende:
Ik heb trouwens nu al bijna de hele cast van Oh Oh Cherso bij Kneets zien trainen
intimideer zequote:Op maandag 23 mei 2011 09:51 schreef seto het volgende:
Ik heb trouwens nu al bijna de hele cast van Oh Oh Cherso bij Kneets zien trainen
Sinds ik serieus ben gaan eten en trainen zijn mijn tepels pijnlijk, hard, groot en lijken er 'schijven' onder te zitten en kan ik geen strakke shirts dragen zonder dat ik ze kan zien. Bovendien lijken het 's ochtends net mini-tieten.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef Agentperry het volgende:
een maat van me begint me de laatste tijd altijd belachelijk te maken: "kijk die tieten eens"![]()
hij heeft zelf een bierbuik dus dat is makkelijk counteren.
verder wel al veel complimenten gehad van bekenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |